IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Arabisch Europese Liga Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 02-10-2002 22:07 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 21:57 schreef Heiden het volgende:
Maar ze beheersen wel alles wat ik slecht vind aan deze wereld! Banken, Media, en de stichters van het fokking Christendom!

1 vraag, wat hebben de joden ooit misgedaan in de westerse wereld?

als het geen joden waren die alles beheersen(wat overigens de grootste bullshit is die je kan bedenken) dan had iemand anders et wel gedaan...




en ja ik heb joodse familie, problemen mee?


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 22:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:05 schreef MBMarduk het volgende:
En da's binnen 10 seconden gezien zonder verder te lezen.


da meer arabic stupidity. met een steen tegen een tank aangooien met daarin wat opgefokte israelische militairen. Dat is een volledige kansloze actie. je kunt hem dan nog beter omver trachten pissen ofzo. Hmmm, als dat de arabische manier van strijden is hoeven we ons toch geen zorgen te maken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-10-2002 22:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ja, ik heb problemen met joden. Stelletje schurfterige handelaren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-10-2002 22:15 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hm, van Joden anders nooit last gehad


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 02-10-2002 22:16 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:13 schreef Heiden het volgende:
Ja, ik heb problemen met joden. Stelletje schurfterige handelaren.


kanker lekker terug naar duitsland ofzo


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 22:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:13 schreef Heiden het volgende:
Ja, ik heb problemen met joden. Stelletje schurfterige handelaren.



Ik denk echter wel dat zeer veel autochtone nederlanders (en belgen etc etc) toch wel enkele joden in hun voorouders hebben zitten.

maar ik maak me toch meer zorgen over die AEL.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 22:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 21:48 schreef attila_de_hun het volgende:
En de liberale Vlamingen, het zijn allen verraders, allen knechten van het zionisme. Luister niet naar deze dwaallichten, het zijn dwazen die bij het volgende conflict hun zionistische bazen zullen dienen.

Potverdorie zeg, ik distantieer mij bij deze van zowel de arabisch Europese liga, de zionisten als de liberale Vlamingen .


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-10-2002 22:23 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:15 schreef Sjaan het volgende:
Hm, van Joden anders nooit last gehad


Hweh, weer een taboe verbroken? Iedereen heeft hier christelijke famillies, maar roepen wel van 'dood aan de christenen en kerkverbranden en al die bullshit'. Nou, ik haat joden net zo erg als christenen en moslims en ik meen het. Stelletje posers! Voor mij is het leven geen grap!
Destroy Z.O.G.!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 22:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

kij, ik heb met joden niet het idee dat ze luidruchtig aanwezig zijn en ik heb nog nooit een jood keihard op de westerse samenleving af staan geven zoals een gemiddelde arabier kan doen. voor mij zijn joden net als chinezen en vietnamezen., die zijner wle maar je hebt er niet of nauwelijks last van omdat die gewoon op zichzelf zijn (wat ook niet goed is maarja).
op het niveau waar jij het over hebt, op werledschaal, weet ik NIKS vanaf. ik kan daar dan ook geen oordeel overgeven. wie zijn het ergst, joden amerikaanse magnaten, zeer rijke aziaten etc etc. het is allemaal een pot nat.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-10-2002 22:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Joden geven ook niet af op de westerse wereld beste kerol, zij bezitten hem.
Dat zie ik nou wel weer, want over christenen en moslims mag je op ZM zeggen wat je wilt. Maar als je iets over joden zegt valt de hele tent over je heen...
En de joden zijn wel degelijk de aanstichters van de 3 grote religies uit jeruzalem. Zij bezitten de diamant- en goudhandel, en in amerika is zowat de hele media in handen van de joden. Kjk eens naar de gemiddelde aftiteling van een amerikaanse serie...
Goldberg, Zuckerman, Goldstein, Spielberg, Cohen enzovoortenzoverder. En dat de joden bankiers zijn is ook een feit...
En maar klagen tegen die kutmuur van ze!
Hier in Nederland is Z.O.G. ook alom vertegenwoordigd.
Nee, zeiken jullie nog maar wat over christenen en 666 en evol omdat je toevallig naar metal luistert, waarschijnlijk heeft iedereen hier christelijke famillies.
En zoals ik al zei voor mij is het leven geen grap/image/pose.
Ben over een maand 28 jaar en fokking serieus!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 22:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben er niet kapot van; zo zag ik in de Bruna of all places een 'joods journaal' liggen. Da's gewoon een glossy tijdschrift! Even doorgebladerd... waarom is er geen 'Teutoons journaal' in de Bruna?? Verder vind ik het niet kunnen wat er in Israel gebeurt --> joden.
Ik hou niet zo van conspiracy theories, maar er is echt een FLINKE joodse lobby in amerika hoor. En bijvoorbeeld een aantal SUPERgrote lui die heel veel cultuur bepalen (Steven Spielberg, Jerry Bruckheimer, Saul Zaentz, Woody Allen) zijn ook joods.
Dat maakt ze niet slecht, lelijk of impotent -- maar de invloed die ze hebben is onevenredig groot. Ik denk dat dat toch enigszins samenhangt met de manier waarop Israel nog steeds haar gang kan gaan; er is veel goodwill.

En ik haat uiteraard alle drie de wereldreligies met een passie.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 23:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:51 schreef Heiden het volgende:
Joden geven ook niet af op de westerse wereld beste kerol, zij bezitten hem.
Dat zie ik nou wel weer, want over christenen en moslims mag je op ZM zeggen wat je wilt. Maar als je iets over joden zegt valt de hele tent over je heen...
En de joden zijn wel degelijk de aanstichters van de 3 grote religies uit jeruzalem. Zij bezitten de diamant- en goudhandel, en in amerika is zowat de hele media in handen van de joden. Kjk eens naar de gemiddelde aftiteling van een amerikaanse serie...
Goldberg, Zuckerman, Goldstein, Spielberg, Cohen enzovoortenzoverder. En dat de joden bankiers zijn is ook een feit...
En maar klagen tegen die kutmuur van ze!
Hier in Nederland is Z.O.G. ook alom vertegenwoordigd.
Nee, zeiken jullie nog maar wat over christenen en 666 en evol omdat je toevallig naar metal luistert, waarschijnlijk heeft iedereen hier christelijke famillies.
En zoals ik al zei voor mij is het leven geen grap/image/pose.
Ben over een maand 28 jaar en fokking serieus!



je mag van mij over joden of wie dan ook zeggen wat je wilt heiden. en ik ben niet geschokt of gekwetst ofzo. maar als ik zeg dat ik niks weet over die theoriën van jou zeg ik dan dat jij je uitspraken niet mag verkondigen ofzo? en mensen hoeven het toch niet per se volledig met je eens te zijn? (en wat is in Z.O.G. nou weer?)

ed: overigens,ik denk dat je wel gelijk hebt dat veel in handen is van Joodse zakenlieden maar ik vrees dat de arabieren met hun olie nog meer in te brengen hebben. en ik ben 2 maanden 35 en ook zeer serieus en ook mijn leven is niet over rozen gegeaan.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-10-2002 23:03]


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 02-10-2002 23:01 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht



Wat de joden in israël doen, vind ik echt niet kunnen en de steun aan hen walgelijk... en je mag er niks over zeggen "want ze hebben zoveel geleden in de tweede wereldoorlog"

en ik haat dat kereltje van de AEL "ik zal me verontschuldigen voor m'n fundamentalisme wanneer belgië zich verontschuldigt voor z'n racisme", yeah right en ondertussen heeft ie toch maar lekker op de kosten van het "meest racistische" land in europa gestudeerd en leeft hij er nog op ook! (ja hij is werkloos)

ik heb niet veel zin om er nog écht op in te gaan... ik discussieer er al genoeg over en begin het beu te worden. Vooral van al die hippies in m'n klas die geen andere visie kunnen verdragen dan de hunne, oh wee, als je niet "muliculti" bent!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 23:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 23:01 schreef AgonY het volgende:
ik heb niet veel zin om er nog écht op in te gaan... ik discussieer er al genoeg over en begin het beu te worden. Vooral van al die hippies in m'n klas die geen andere visie kunnen verdragen dan de hunne, oh wee, als je niet "muliculti" bent!
Erg is dat he... één van de redenen waarom ik een hekel heb aan het woord 'tolerantie', een van de meest hypocriete woorden die ik ken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 23:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 23:01 schreef AgonY het volgende:
Vooral van al die hippies in m'n klas die geen andere visie kunnen verdragen dan de hunne, oh wee, als je niet "muliculti" bent!


politieke correctheid is een van de ergste ziektes van deze tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-10-2002 23:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat zijn ook de taboes die ze ons hebben ingeprent, als je joden haat ben je een nazi en moet je maar naar Duitsland zoals winter's rage al zei, maar ik haat christenen ook en ik ben toch niet echt van plan om mijn eigen moeder te vermoorden. Verbreek de taboe's mensen en laat je geest uitbreken!
En nu weer genoeg gezeurd!

*Het ging trouwens over die gestoorde Arabieren*

[edit]Z.O.G. = Zionist Occupation Government, ik wou je trouwens niet proberen aan te vallen Atilla, mijn excuses[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-10-2002 23:21]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-10-2002 23:26 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik heb een keer op de Belgische tv gezien een interview met ender van een vooraanstaande jood, die gast vond ook dat wij Europeanen ons maar moesten aanpassen aan joodse gebruiken enzo. Dus lul niet dat je van joden hier niks merkt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2002 2:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dus één jood zegt dat iedereen zich aan moeten passen.

Mijn Goth wat een enorme berg domme opmerkingen weerhier ..


Maar ja, jullie je zin, kom maar op met de totale rassenhaat, moet je eens opletten wie het eerst de lul zijn.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2002 2:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 2:26 schreef Jenje het volgende:
Dus één jood zegt dat iedereen zich aan moeten passen.

Mijn Goth wat een enorme berg domme opmerkingen weerhier ..


Maar ja, jullie je zin, kom maar op met de totale rassenhaat, moet je eens opletten wie het eerst de lul zijn.


Het jodendom is een geloof Jenje, geen ras (ja, een ras van hufters misschien).
En als we niet snel gaan haten en actie ondernemen worden we helemaal onder de voet gelopen door de arabische invasie...Welterusten en slaap verder Jenje...Hoop dat je gelukkig bent in je multi-culturele samenleving. Ze zullen jou vast en zeker sparen omdat je niet zo bent.



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-10-2002 6:54 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Plaatje

[lijkt me duidelijk]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 01-12-2002 18:25]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-10-2002 11:12 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 2:26 schreef Jenje het volgende:
Dus één jood zegt dat iedereen zich aan moeten passen.

Mijn Goth wat een enorme berg domme opmerkingen weerhier ..


Maar ja, jullie je zin, kom maar op met de totale rassenhaat, moet je eens opletten wie het eerst de lul zijn.

Denk jij nou echt dat hij de enige is?

Over domme opmerkingen gesproken...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 03-10-2002 11:30 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 3 oktober 2002 2:26 schreef Jenje het volgende:


Mijn Goth wat een enorme berg domme opmerkingen weerhier ..



Ach ja.. Wat had je gedacht..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-10-2002 11:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hehehe, was leuk toen die gast van AEL F. de Winter vierkant uitlulde, want stom is die gast zeker niet.
Maargoed, bijna een tegenpool van het Vlaams Blok, dus ze spelen met radikale ideeen het Vlaams Blok alleen maar in de kaart. Niet slim.


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 03-10-2002 15:09 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 21:29 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
'Allemaal op 't zaailand met hekken d'r omheen, en dan bommen op ze gooien!'


Don't Fuck With Sinnema BASTARD!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-11-2002 19:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Net in het nieuws...baggerbeweging


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen