IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Arabisch Europese Liga Vorige pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-12-2003 16:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 december 2003 21:52 schreef karnivoor het volgende:
Antwerpen

In Antwerpen, waar de AEL is opgericht, verstoorden leden van de organisatie een uitzending van de regionale televisiezender ATV. Volgens de publieke omroep VRT ontrolden zij er vlaggen en spandoeken en hekelden zij de banden tussen Antwerpen en Israël.
Mede door de diamantsector heeft Antwerpen een aanzienlijke joodse gemeenschap. De Antwerpse politie heeft diverse actievoerders meegenomen voor ondervraging, onder wie de tweede man van de AEL, Ahmed Azzuz.

nu.nl

pffft, wat denken die mannen wel, daar komt de herdenkingvan de Slag der Guldensporen ook niet in het nieuws, waarom moeten wij dan het begin van de intifada herdenken, of er een topic van maklen in het nieuws


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 11-12-2003 16:58 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ah wat.
Gisteren hebben ze er beelden van getoond op het journaal. Ze waren met 2 man en een paardekop.
Die stomme racisten moesten gewoon zelf de VRT binnen lopen om eindelijk nog eens met hun lelijke vetkrullen op tv te komen.
Anders hoor je toch niets meer van die mannen hier.


mvg wk10


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-12-2003 17:21 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Die arabieren worden maar steeds actiever he.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2003 17:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

AEL komt weer 'sterk'uit de hoek. wat een verzameling extreme sukkels zeg.

van FOK

AEL vindt aanslagen in Turkije kunnen


De bomaanslagen van afgelopen november in Turkije worden niet veroordeeld door de Arabisch-Europese Liga Nederland (AEL-NL). De vice-voorzitter van de AEL, Naima Elmaslouhi, heeft dit tegenover het ANP bevestigd.

In het Algemeen Dagblad van vandaag liet Elmaslouhi optekenen dat de aanslagen volgens haar voortkomen uit onvrede van Turkse moslims met het optreden van de VS in Irak en van Israël in de Palestijnse gebieden: "Die mensen voelen zich onderdrukt en vernederd en zij willen zich verzetten. Dat is een logisch reflex. Dat verzet steunen we. Wij kunnen daar niet over oordelen''.

Volgens Elmaslouhi keurt de AEL het wel af dat er onschuldige burgerslachtoffers vallen bij de bloedige aanslagen. Maar volgens haar is het wél toelaatbaar dat militairen of mensen die bij militaire instituten werken dood gaan bij die aanslagen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 17:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik voel me onderdrukt en in het nauw gedreven door de AEL ...

KNALLEEUUHHH


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2003 17:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 17:02 schreef attila_de_hun het volgende:
...volgens haar voortkomen uit onvrede van Turkse moslims met het optreden van de VS in Irak en van Israël in de Palestijnse gebieden:



Ik begrijp die logica overigens niet. Als ik me het lot van het Irakese volk aantrek ga ik toch geen Nederlanders opblazen????



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-12-2003 17:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

hehe...het is wat


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-12-2003 19:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 17:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat verzet steunen we. Wij kunnen daar niet over oordelen''.



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2003 22:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 19:24 schreef Misanthrope het volgende:



dat zeg ik toch niet???


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-12-2003 23:04 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

niet?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-12-2003 23:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 22:10 schreef attila_de_hun het volgende:
dat zeg ik toch niet???
Nee, weet ik. Ik wil alleen even een behoorlijke tegenstrijdigheid aantonen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 29-03-2004 12:44 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Moslimpartij wil vooral 'niet provoceren'
Van onze verslaggeefster Janny Groen

ROTTERDAM - De fundamentalistisch islamitische Hizb ut-Tahrir (HUT), die de democratie verwerpt en in het buitenland als gevaarlijk wordt bestempeld, kan in Nederland rekenen op minstens duizend tot 1500 sympathisanten. Met een dergelijke opkomst had HUT, volgens woordvoerder Okay Pala, rekening gehouden bij de organisatie van de bijeenkomst van 6 maart in Rotterdam .

Op het congres, dat na politieke ophef werd afgelast, wilde HUT (Bevrijdingspartij) stilstaan bij de val van het Kalifaat, het islamitisch rijk dat op 4 maart 1924 ten onder ging. LPF en VVD, die minister van Binnenlandse Zaken Remkes om een verbod van die bijeenkomst hadden gevraagd, willen dat Nederland het Duitse beleid volgt en HUT verbiedt. Tweede Kamerlid Joost Eerdmans van de LPF vindt dat Nederland zich moet inspannen om HUT op de Europese lijst van terroristische bewegingen te krijgen. 'Het is een gevaarlijke club', stelt Eerdmans.

Okay Pala zegt dat HUT 'niet wil provoceren' en geen nieuwe grootschalige bijeenkomst zal beleggen. Over de omvang van HUT in Nederland blijft Pala vaag: 'Ik weet het echt niet.' Pas na enig aandringen noemt hij een geschatte opkomst van duizend tot vijftienhonderd 'geïnteresseerden'.


HUT, in veertig landen actief, ziet voor zichzelf twee hoofdtaken in het Westen: bescherming van de moslims tegen de verderfelijke invloeden van de democratie en verspreiding van de ware islam. Integratie, in de zin van actief participeren in de democratische instituties, wijst HUT af. De democratie en het Nederlandse rechtssysteem worden als gegeven aanvaard, maar in essentie verworpen. Alleen het woord van Allah (de koran) mag leidraad zijn in het dagelijks leven.

In Nederland wil HUT, door het beleggen van kleinschalige bijeenkomsten en het verspreiden van informatie op internet, de islam presenteren als volwaardig alternatief voor de democratie.

In een analyse van de Amerikaanse conservatieve denktank The Heritage Foundation wordt HUT gekenmerkt als een geheimzinnige, vooral in Centraal Azië en Indonesië groeiende, extremistische beweging, die de gewelddadige jihad niet schuwt en opereert in cellen. HUT streeft naar 'een radicale islamitische globalisering' en vormt, volgens de Foundation, een toenemende bedreiging voor westerse belangen.

bron: Volkskrant.

Weer zo'n belachelijke partij. Ik wilde er geen nieuw topic over openen en dit ligt toch in hetzelfde straatje van de AEL.
Als we zo doorgaan komen er nog heel wat meer rare partijen/organisaties boven water.


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2004 12:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 12:44 schreef Manifest het volgende:
In Nederland wil HUT, door het beleggen van kleinschalige bijeenkomsten en het verspreiden van informatie op internet, de islam presenteren als volwaardig alternatief voor de democratie.




Waar gaan we naar toe!


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-03-2004 12:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

En nog wordt je racist genoemd als je zegt dat ze al dat moslim volk strenger moeten controleren, onder de duim houden, en in de mate van het mogelijke uitwijzen.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 29-03-2004 12:56 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 12:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Waar gaan we naar toe!

Nog meer weerzin bij Nederlanders met alles wat met moslims te maken heeft.
En die weerzin zal ook tegen moslims gebruikt gaan worden.
Gevolg: nog meer radicalisering bij de moslims.
Gevolg: (iets wat helemaal uit de hand loopt...)


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 29-03-2004 13:01 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 12:44 schreef Manifest het volgende:
HUT, in veertig landen actief, ziet voor zichzelf twee hoofdtaken in het Westen: bescherming van de moslims tegen de verderfelijke invloeden van de democratie en verspreiding van de ware islam. Integratie, in de zin van actief participeren in de democratische instituties, wijst HUT af.

Deze partij moet per direct verboden worden.
Dan zeggen ze ook nog dat ze niet willen provoceren.


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2004 13:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vond een topic op het Fok!-forum over moslimscholen in Zweden. Dta is echt ongelooflijk

Van Fok!

Slaan, de wet ontduiken en leerlingen zover mogelijk weghouden van westerse invloeden. Dat is de dagelijkse praktijk op Zweedse moslimscholen. Voor de verborgen camera doen schooldirecteuren onthutsende uitspraken over de omgang met hun leerlingen. Op deze manier proberen de scholen in de gunst te komen en te blijven van conservatieve moslimouders die de schoolkeuze van hun kind bepalen.

Schooldirecteuren van moslimscholen beweren ten overstaan van de camera dat ze de Zweedse wetgeving respecteren en naleven. Tegenover moslimouders die op zoek zijn naar een geschikte school voor hun kinderen, steken zij een heel ander verhaal af, is op te maken uit gesprekken die met een verborgen camera werden geregistreerd. De scholen lijken in de praktijk zaken als vrouwenbesnijdenis en huiselijk geweld te tolereren. In de reportage komen onder anderen een broer en zus aan het woord over hun ervaringen op een moslimschool. Toen ze de overstap maakten naar een reguliere Zweedse school, bleek dat ze een leerachterstand van twee tot drie jaar hadden opgelopen.

Sinds het begin van de jaren ’90 worden in Zweden particuliere scholen met publiek geld gefinancierd. Dit ontslaat de scholen echter niet van de plicht zich aan de Zweedse wetgeving te houden. De onderwijsinspectie is op de hoogte van de misstanden op moslimscholen, maar neemt geen maatregelen.

Bron: ikon.nl/factor



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 29-03-2004 13:36 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Tjah, de Zweden zijn daar ook niet zo blij mee. En dan kan ik me ook heel goed voorstellen. Stel je voor dat wij een Nederlandse school openen in Irak of Afghanistan. Ze zouden ons er meteen uittrappen.


F*ck hippies


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen