IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Arabisch Europese Liga Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-11-2002 19:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nederland is vanwege haar beleid het putje van Europa waar al het tuig naartoe stroomt.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-11-2002 10:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

hier een antal meningen:

http://www.arabeuropean.org/forum/viewthread.php?tid=15

Gevoelsmatig staat het me nog steeds niet aan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-11-2002 11:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja enige trots op je cultuur en de wil om er wat moois van te maken en de schouders eronder zetten vind ik een goede zaak, dus waarom ze dat niet in hun Arabische landen doen snap ik niet. Maar die vraag is ze waarschijnlijk al duizend keer gesteld.

Van mij mogen ze alle 'Arab Pride' hebben die ze willen, maar het lijkt me een beetje zinloos om dat in de Benelux te belijden.

Side note: mochten ze allemaal weggaan dan stort deze (Nederlandse) samenleving dus wel in. Zo maak ik deze dagen voor het eerst van mijn leven kennis met de herkomst van het woord 'Schoonmaakturk': na zessen stromen de kantoorgebouwen vol met Arabieren die de boel schoonmaken. Ongelofelijk, wist niet dat het bestond! Vergelijkbaar met hoe je aan de Oostkust van de States negers alle kutbaantjes ziet doen (het is echt waar, ik kan er ook niets aan doen... van kaartjes knippen tot borstelwagentje besturen).


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 11:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ja, maar die mensen willen later ook hogere functies bekleden.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-11-2002 11:56 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 11:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja enige trots op je cultuur en de wil om er wat moois van te maken en de schouders eronder zetten vind ik een goede zaak, dus waarom ze dat niet in hun Arabische landen doen snap ik niet. Maar die vraag is ze waarschijnlijk al duizend keer gesteld.

Van mij mogen ze alle 'Arab Pride' hebben die ze willen, maar het lijkt me een beetje zinloos om dat in de Benelux te belijden.

Side note: mochten ze allemaal weggaan dan stort deze (Nederlandse) samenleving dus wel in. Zo maak ik deze dagen voor het eerst van mijn leven kennis met de herkomst van het woord 'Schoonmaakturk': na zessen stromen de kantoorgebouwen vol met Arabieren die de boel schoonmaken. Ongelofelijk, wist niet dat het bestond! Vergelijkbaar met hoe je aan de Oostkust van de States negers alle kutbaantjes ziet doen (het is echt waar, ik kan er ook niets aan doen... van kaartjes knippen tot borstelwagentje besturen).
Als je met niks komt, zonder opleiding moet je ook niet willen verwachten dat ze meteen directeur worden van ener van een bedrijf of zoiets.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 29-11-2002 12:21 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 21:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Net was er een stukje van deze groep op de tv. Ik schrok mezelf rot. een soort Vlaams blok (ze zitten in België) maar dan voor allochtonen. En nu willen ze uitbreiden naar Nederland. Die leider van hen is een gevaarlijk mannetje! Een intelligente goedgebekte persoon die schijnbaar goed kan discusieren.Dat gaat nog leuk worden in Antwerpen met alle Joden en alle Vlaams blokstemmers.


liquideren die zooi, laten ze in vredes naam nou verdomme eens wat nuttigs gaan doen. Bijv. terug gaan naar Marrokko


Immortal Pride


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-11-2002 12:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 12:21 schreef Falkh het volgende:
liquideren die zooi, laten ze in vredes naam nou verdomme eens wat nuttigs gaan doen. Bijv. terug gaan naar Marrokko

doen ze ook, als ze dood zijn. in de kist en terugvliegen.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-11-2002 12:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 11:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Van mij mogen ze alle 'Arab Pride' hebben die ze willen, maar het lijkt me een beetje zinloos om dat in de Benelux te belijden.

Zo maak ik deze dagen voor het eerst van mijn leven kennis met de herkomst van het woord 'Schoonmaakturk': na zessen stromen de kantoorgebouwen vol met Arabieren die de boel schoonmaken. Ongelofelijk, wist niet dat het bestond! Vergelijkbaar met hoe je aan de Oostkust van de States negers alle kutbaantjes ziet doen (het is echt waar, ik kan er ook niets aan doen... van kaartjes knippen tot borstelwagentje besturen).


Dat probleem kan aangepakt worden door autochtonen, die zopndert werk zitten, duidelijk te maken dat het opkuisen van bv. gebouwen geen minderwaardige baan is. Want dat lijkt me toch de oorzaak van het probleem: Marrokanen en turken werden vroeger al naar België gehaald om de vuile baantjes in de mijnen uit te voeren.

Het heeft volgens mij veel te maken met de mentaliteit "Je moet een hoog diploma hebben als je wat wilt in je leven".

Handenarbeid wordt door Belgen en Nederlanders blijkbaar nog steeds zwaar ondergewaardeerd.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 29-11-2002 13:10 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 21:27 schreef Eternal Darkness het volgende:
Klinkt inderdaad dreigend,Die gasten moeten echt niet verder dan Belgie komen want ik heb geen zin in allemaal radicale allochtonen hier in Rotterdam en ook in andere grote steden zal het dan niet gezellig worden



Zijn hier in nederland al jaren hoor. "De Grijze Wolven" zijn een stel nationalistische turken, ik snap alleen niet waarom je dan in nederland komt wonen...

Verder iedereen welkom hoor maar intergreren met die hab, geen hoofddoekjes en dat soort onzin a.u.b. Als je naar nederland wil migreren best, maar dat wij verwachten dat je je als nederelander gedraagt en aan ons conformeert bedenk je dan maar voordat je hier heen komt en anders lekker fijn daar blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 29-11-2002 13:14]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2002 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. ik zie zware rellen tussen autochtone en alloctone jongeren in de toekomst ...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 29-11-2002 13:36 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 13:19 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. ik zie zware rellen tussen autochtone en alloctone jongeren in de toekomst ...


Voorziet amerikaanse getto-pratijken....

en een leven hoog in de hymalaya als bhoedistische monnik.


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 29-11-2002 14:01 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

Dargull, wie ben jij om te eisen dat immigranten de Nederlandse cultuur (wat dat ook moge zijn*) overnemen? Ze hebben het recht op hun eigen cultuur te behouden ....... in hun eigen land.

m.a.w., ik ben geen voorstander van een multiculturele samenleving.


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 29-11-2002 14:05 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 14:01 schreef XpincadarusX het volgende:
Dargull, wie ben jij om te eisen dat immigranten de Nederlandse cultuur (wat dat ook moge zijn*) overnemen? Ze hebben het recht op hun eigen cultuur te behouden ....... in hun eigen land.

m.a.w., ik ben geen voorstander van een multiculturele samenleving.


Nederlander in Nederland dat ben ik!

En ik ontzeg niemand het recht op z'n eigen cultuur, zelfs hier niet prive mag je doen en laten wat je wilt het is een vrijland.

Maar hoofdoekjes in school? Nee!
Islamitische scholen? Nee! (geldt ook voor de christelijke variant)
Vijf keer per dag bidden tijdens werkt tijd? Nee!

en zo kan ik nog wel ff doorgaan je eigen cultuur/sub-cultuur beleid je maar thuis.

Ik draai ook geen Nile op het werk...

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 29-11-2002 14:06]


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 29-11-2002 15:31 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

Je zegt dus dat ze in het openbaar leven zich als Nederlander moeten gedragen en conformeren ... verder is prive alles geoorloofd. Ben ik het niet mee eens. De Islamitische cultuur behoort historisch gezien niet thuis op Europese bodem. Een softe aanpak van gast(!)arbeiders is de reden waarom ze hier zijn. Van buitenlandse, niet-Europese elementen eisen dat ze zich conformeren is absurd en intolerant. Dit is natuurlijk net zo absurd als buitenlandse, niet-Europese elementen die zich hier permanent willen vestigen in de eerste plaats. Ik kan het uberhaupt moeilijk begrijpen dat materiele welvaart het voor mensen acceptabel maakt om naar een ander continent/cultuur te emigreren.


Zoals hier eerder gezegd, je mag best 'Arab pride' verkondigen maar doe dat dan lekker in Arabische landen en niet hier!


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 29-11-2002 17:27 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

Een van de argumenten van de Arabisch Europese Liga is dat een democratie zoals in alle landen van europa aanwezig, behoort te luisteren naar de stem des volks. En aangezien er veel moslims zijn, is het dus tijd om de sharia (wetgeving gebaseerd op de koran) in te voeren. Hierbij vergissen ze zich echter. Er mag dan democratie zijn in Europa, maar dat is geen stricte democratie, d.w.z. er is geen democratie waarbij de wetgeving al naar gelang het volk blieft wordt opgesteld. De democratie van tegenwoordig is die van een relatieve variant; naar het volk wordt geluisterd, maar wel binnen de regel van zoveel mogelijk vrijheid voor zoveel mogelijk mensen. De sharia houdt zoveel mogelijk beperking van zoveel mogelijk mensen in.

Dat is trouwens een van de redenen waarom sommige experts zo bezorgd zijn om het huidige politieke klimaat waarin voorstellen worden gedaan om mensen met Nederlands paspoort het land uit te sturen naar hun culturele vaderland (bijvoorbeeld vanwege criminele activeiten). Wanneer zo'n plan doorgang zou vinden, betekent dat dat de grondwet makkelijk omzeild kan worden. En deze grondwet is nou juist een van de verdiensten van het Westen. Dit is een van de veel voorkomende culturele en staatskundige dilemmas, die trouwens ook vaak op dit forum te vinden zijn. Moeten we anti-democratische elementen verwijderen en monddood maken? Of is dat hypocriet?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-11-2002 19:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 17:27 schreef Shun Sacer het volgende:
Een van de argumenten van de Arabisch Europese Liga is dat een democratie zoals in alle landen van europa aanwezig, behoort te luisteren naar de stem des volks. En aangezien er veel moslims zijn, is het dus tijd om de sharia (wetgeving gebaseerd op de koran) in te voeren.


Vooral dit is vreselijk. Die groepering toon een voortplantingsgedrag dat vergelijkbaar is met konijnen (plus tel hierbij de constante instroom van illegalen en migranten). Ik vraag me af of wij binnen enkele decennia een minderheid zijn.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-11-2002 12:22 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 19:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Vooral dit is vreselijk. Die groepering toon een voortplantingsgedrag dat vergelijkbaar is met konijnen (plus tel hierbij de constante instroom van illegalen en migranten). Ik vraag me af of wij binnen enkele decennia een minderheid zijn.


Ach dan schaffen we de democratie toch af? Werkt toch niet, een systeem waarin de meerderheid gelijk krijgt is gedoemd om te falen daar de meerderheid niet altijd gelijk heeft.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 30-11-2002 12:36 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 21:29 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
'Allemaal op 't zaailand met hekken d'r omheen, en dan bommen op ze gooien!'


geniaal! is eens wat anders dan die klotekermis...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-11-2002 12:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 30-11-2002 12:57 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 29 november 2002 17:27 schreef Shun Sacer het volgende:
Een van de argumenten van de Arabisch Europese Liga is dat een democratie zoals in alle landen van europa aanwezig, behoort te luisteren naar de stem des volks. En aangezien er veel moslims zijn, is het dus tijd om de sharia (wetgeving gebaseerd op de koran) in te voeren


Misschien kan er aan wet gemaakt worden die actief verspreiden of opleggen van een geloof , indoctrinatie van zwakkeren etc verbied . dit beperkt namelijk de vrijheid van een persoon en verzwakt op den duur de gehele maatschappij . op die manier kunnen ook jehovageuituigen , mensen aan de deur ,sektes , bedrijven, bepaalde kranten etc aangepakt worden .



pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 30-11-2002 14:14 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

gisteren is hun leider Abou Jahjah opgepakt,
onder aanklacht van oproerkraaier te zijn , hij staat nu voor 5 jaar cel.



true disco chick


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-11-2002 14:35 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2002 14:14 schreef pale enchantress het volgende:
gisteren is hun leider Abou Jahjah opgepakt,
onder aanklacht van oproerkraaier te zijn , hij staat nu voor 5 jaar cel.



Je bedoelt 5 dagen neem ik aan, de rechter beslist morgen of er grond is om hem nog 1 maand langer vast te zetten in afwachting van een eventueel proces.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-11-2002 17:19 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het gaat helemaal fout aflopen, we hadden nooit mogen beginnen met de multiculturele samenleving, we slapen met de vijand.
Allemaal terug is mijn devies, ook als ze al onze nationaliteit hebben, jammer dan.
Die mensen hebben een plan en dat is Europa van binnenuit vernietigen. We zijn straks echt een minderheid in eigen land. Soms voel ik me al een minderheid in mijn eigen land.
Ben je trots om arabier te zijn ga terug en maak eens wat van je land, maar dat kunnen ze blijkbaar niet.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 30-11-2002 17:36 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

tis jammer maar tis de waarheid


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-12-2002 0:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

In Antwerpen wil het AEL erdoor krijgen dat er mensen van hun zijn die dus de antwerpse politie mogen/willen gaan controleren of ze toch maar geen racistische dingen zouden doen... Alsjeblieft hé zeg, waar gaat dat heen?


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen