|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nederland is vanwege haar beleid het putje van Europa waar al het tuig naartoe stroomt. |
|
hier een antal meningen: http://www.arabeuropean.org/forum/viewthread.php?tid=15 Gevoelsmatig staat het me nog steeds niet aan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja, maar die mensen willen later ook hogere functies bekleden. |
|
quote:Als je met niks komt, zonder opleiding moet je ook niet willen verwachten dat ze meteen directeur worden van ener van een bedrijf of zoiets. |
|
quote: liquideren die zooi, laten ze in vredes naam nou verdomme eens wat nuttigs gaan doen. Bijv. terug gaan naar Marrokko Immortal Pride |
|
quote: doen ze ook, als ze dood zijn. in de kist en terugvliegen. |
|
quote: Dat probleem kan aangepakt worden door autochtonen, die zopndert werk zitten, duidelijk te maken dat het opkuisen van bv. gebouwen geen minderwaardige baan is. Want dat lijkt me toch de oorzaak van het probleem: Marrokanen en turken werden vroeger al naar België gehaald om de vuile baantjes in de mijnen uit te voeren. Het heeft volgens mij veel te maken met de mentaliteit "Je moet een hoog diploma hebben als je wat wilt in je leven". Handenarbeid wordt door Belgen en Nederlanders blijkbaar nog steeds zwaar ondergewaardeerd. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Zijn hier in nederland al jaren hoor. "De Grijze Wolven" zijn een stel nationalistische turken, ik snap alleen niet waarom je dan in nederland komt wonen... Verder iedereen welkom hoor maar intergreren met die hab, geen hoofddoekjes en dat soort onzin a.u.b. Als je naar nederland wil migreren best, maar dat wij verwachten dat je je als nederelander gedraagt en aan ons conformeert bedenk je dan maar voordat je hier heen komt en anders lekker fijn daar blijven. [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 29-11-2002 13:14] |
|
Hmm .. ik zie zware rellen tussen autochtone en alloctone jongeren in de toekomst ... |
|
quote: Voorziet amerikaanse getto-pratijken.... en een leven hoog in de hymalaya als bhoedistische monnik. |
|
Dargull, wie ben jij om te eisen dat immigranten de Nederlandse cultuur (wat dat ook moge zijn*) overnemen? Ze hebben het recht op hun eigen cultuur te behouden ....... in hun eigen land. m.a.w., ik ben geen voorstander van een multiculturele samenleving. Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
quote: Nederlander in Nederland dat ben ik! En ik ontzeg niemand het recht op z'n eigen cultuur, zelfs hier niet prive mag je doen en laten wat je wilt het is een vrijland. Maar hoofdoekjes in school? Nee! Islamitische scholen? Nee! (geldt ook voor de christelijke variant) Vijf keer per dag bidden tijdens werkt tijd? Nee! en zo kan ik nog wel ff doorgaan je eigen cultuur/sub-cultuur beleid je maar thuis. Ik draai ook geen Nile op het werk... [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 29-11-2002 14:06] |
|
Je zegt dus dat ze in het openbaar leven zich als Nederlander moeten gedragen en conformeren ... verder is prive alles geoorloofd. Ben ik het niet mee eens. De Islamitische cultuur behoort historisch gezien niet thuis op Europese bodem. Een softe aanpak van gast(!)arbeiders is de reden waarom ze hier zijn. Van buitenlandse, niet-Europese elementen eisen dat ze zich conformeren is absurd en intolerant. Dit is natuurlijk net zo absurd als buitenlandse, niet-Europese elementen die zich hier permanent willen vestigen in de eerste plaats. Ik kan het uberhaupt moeilijk begrijpen dat materiele welvaart het voor mensen acceptabel maakt om naar een ander continent/cultuur te emigreren. Zoals hier eerder gezegd, je mag best 'Arab pride' verkondigen maar doe dat dan lekker in Arabische landen en niet hier! Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
Een van de argumenten van de Arabisch Europese Liga is dat een democratie zoals in alle landen van europa aanwezig, behoort te luisteren naar de stem des volks. En aangezien er veel moslims zijn, is het dus tijd om de sharia (wetgeving gebaseerd op de koran) in te voeren. Hierbij vergissen ze zich echter. Er mag dan democratie zijn in Europa, maar dat is geen stricte democratie, d.w.z. er is geen democratie waarbij de wetgeving al naar gelang het volk blieft wordt opgesteld. De democratie van tegenwoordig is die van een relatieve variant; naar het volk wordt geluisterd, maar wel binnen de regel van zoveel mogelijk vrijheid voor zoveel mogelijk mensen. De sharia houdt zoveel mogelijk beperking van zoveel mogelijk mensen in. Dat is trouwens een van de redenen waarom sommige experts zo bezorgd zijn om het huidige politieke klimaat waarin voorstellen worden gedaan om mensen met Nederlands paspoort het land uit te sturen naar hun culturele vaderland (bijvoorbeeld vanwege criminele activeiten). Wanneer zo'n plan doorgang zou vinden, betekent dat dat de grondwet makkelijk omzeild kan worden. En deze grondwet is nou juist een van de verdiensten van het Westen. Dit is een van de veel voorkomende culturele en staatskundige dilemmas, die trouwens ook vaak op dit forum te vinden zijn. Moeten we anti-democratische elementen verwijderen en monddood maken? Of is dat hypocriet? |
|
quote: Vooral dit is vreselijk. Die groepering toon een voortplantingsgedrag dat vergelijkbaar is met konijnen (plus tel hierbij de constante instroom van illegalen en migranten). Ik vraag me af of wij binnen enkele decennia een minderheid zijn. |
|
quote: Ach dan schaffen we de democratie toch af? Werkt toch niet, een systeem waarin de meerderheid gelijk krijgt is gedoemd om te falen daar de meerderheid niet altijd gelijk heeft. |
|
quote: geniaal! is eens wat anders dan die klotekermis... |
|
http://www.nu.nl/news.jsp?n=81812&c=10 nieuw beleid? |
|
quote: Misschien kan er aan wet gemaakt worden die actief verspreiden of opleggen van een geloof , indoctrinatie van zwakkeren etc verbied . dit beperkt namelijk de vrijheid van een persoon en verzwakt op den duur de gehele maatschappij . op die manier kunnen ook jehovageuituigen , mensen aan de deur ,sektes , bedrijven, bepaalde kranten etc aangepakt worden . |
|
gisteren is hun leider Abou Jahjah opgepakt, onder aanklacht van oproerkraaier te zijn , hij staat nu voor 5 jaar cel. true disco chick |
|
quote: Je bedoelt 5 dagen neem ik aan, de rechter beslist morgen of er grond is om hem nog 1 maand langer vast te zetten in afwachting van een eventueel proces. |
|
Het gaat helemaal fout aflopen, we hadden nooit mogen beginnen met de multiculturele samenleving, we slapen met de vijand. Allemaal terug is mijn devies, ook als ze al onze nationaliteit hebben, jammer dan. Die mensen hebben een plan en dat is Europa van binnenuit vernietigen. We zijn straks echt een minderheid in eigen land. Soms voel ik me al een minderheid in mijn eigen land. Ben je trots om arabier te zijn ga terug en maak eens wat van je land, maar dat kunnen ze blijkbaar niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
tis jammer maar tis de waarheid |
|
In Antwerpen wil het AEL erdoor krijgen dat er mensen van hun zijn die dus de antwerpse politie mogen/willen gaan controleren of ze toch maar geen racistische dingen zouden doen... Alsjeblieft hé zeg, waar gaat dat heen? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |