IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Arabisch Europese Liga Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-12-2002 1:27 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2002 17:19 schreef Heiden het volgende:
Het gaat helemaal fout aflopen, we hadden nooit mogen beginnen met de multiculturele samenleving, we slapen met de vijand.
Allemaal terug is mijn devies, ook als ze al onze nationaliteit hebben, jammer dan.
Die mensen hebben een plan en dat is Europa van binnenuit vernietigen. We zijn straks echt een minderheid in eigen land. Soms voel ik me al een minderheid in mijn eigen land.
Ben je trots om arabier te zijn ga terug en maak eens wat van je land, maar dat kunnen ze blijkbaar niet.
Waar ik nu woon ben ik een minderheid


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 01-12-2002 13:24 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 1:27 schreef Iskariot het volgende:
Waar ik nu woon ben ik een minderheid


Ik woon in godvergeten gat van niet meer dan 200 inwoners, en ook wij hebben stierlijk overlast van hanggroep makakken.
drugs verslaafde turken en dergelijke die al drie keer in ons buurtschapje hebben ingebroken. En nog rijden ze vrij rond in die verotte kut mercedes van 20 jaar oud.

to makakken

[Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 01-12-2002 13:25]


Immortal Pride


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-12-2002 13:54 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Het ene extremisme tegen het andere


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 01-12-2002 15:37 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:07 schreef winters rage het volgende:
en ja ik heb joodse familie, problemen mee?


Nee. Wel met het feit dat je vanuit dat uitgangspunt je muil openscheurt voor een dosis ressentiment en wraaklust.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-12-2002 15:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

De AEL is een typische organisatie die op politiek gebied verboden moet worden, net zoals alle andere politieke partijen gebaseerd op geloof. In Nederland zijn staat en kerk (of moskee's, of wat dan ook) gescheiden van elkaar en toch zijn er politieke partijen die zich op geloof baseren. De AEL wil ook politiek macht gaan uitoefenen en ze baseren zich op de Koran. Mijn mening: verbannen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-12-2002 15:47 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 december 2002 15:43 schreef Misanthrope het volgende:
In Nederland zijn staat en kerk (of moskee's, of wat dan ook) gescheiden van elkaar en toch zijn er politieke partijen die zich op geloof baseren.

Idd.. De wetten zijn er. Ze moeten gewoon nageleefd worden.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 01-12-2002 17:39 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 0:12 schreef Asherah het volgende:
In Antwerpen wil het AEL erdoor krijgen dat er mensen van hun zijn die dus de antwerpse politie mogen/willen gaan controleren of ze toch maar geen racistische dingen zouden doen... Alsjeblieft hé zeg, waar gaat dat heen?


Ze willen in Lokeren (met die nultolerantie daar enzo) en Gent ook beginnen controleren...
wtf dat is toch helemaal niet de taak van het AEL, als het al een taak van iemand is
en dan rellen ze omdat een blanke een marokkaan vermoordt en nu blijkt dat die moord niet racistisch ingegeven was..


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2002 17:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

verbieden vanwege:

- recht in eigen hand nemen
- bedreigen
- verstoren van de openbare orde
- aanzetten tot geweld en haat


[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-12-2002 17:46]


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2002 23:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

[quote]Op 1 december 2002 15:43 schreef Misanthrope het volgende:
In Nederland zijn staat en kerk (of moskee's, of wat dan ook) gescheiden van elkaar en toch zijn er politieke partijen die zich op geloof baseren. quote]Gevonden: Artikel 7 van de Nederlandse Grondwet: BEPERKINGEN OP VRIJHEID VAN MENINGSUITING:
1. Geen belediging
2. Geen opruiing
3. geen leugens
4. geen schending v.d. goede zeden


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2002 3:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dat AEL is angstwekkend; straks zijn die rellen eerder regel dan uitzondering!

Moet wel ff aangetekend worden dat de Belgïsche justitie behoorlijk corrupt is; dat de politie allochtonen anders aanpakt dan autochtonen zou goed kunnen; je overtreed de wet of niet; wel gelijk behandelen, maar of dat gebeurd...
Vergeet niet dat het Vlaams Blok er de grootste oppositiepartij is met veel invloed op uitvoerend beleid...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-12-2002 3:05 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 3:00 schreef Mutilator het volgende:
Dat AEL is angstwekkend; straks zijn die rellen eerder regel dan uitzondering!

Moet wel ff aangetekend worden dat de Belgïsche justitie behoorlijk corrupt is; dat de politie allochtonen anders aanpakt dan autochtonen zou goed kunnen; je overtreed de wet of niet; wel gelijk behandelen, maar of dat gebeurd...
Vergeet niet dat het Vlaams Blok er de grootste oppositiepartij is met veel invloed op uitvoerend beleid...


Prachtig, ik wou dat Nederland ook zo'n partij had, hoe lang moet het nog duren voordat de mensen onder ogen zien dat multi-cultuur een farce is die op grote problemen gaat uitlopen? Het is eigenlijk al te laat.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2002 3:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 december 2002 3:05 schreef Heiden het volgende:
Prachtig, ik wou dat Nederland ook zo'n partij had, hoe lang moet het nog duren voordat de mensen onder ogen zien dat multi-cultuur een farce is die op grote problemen gaat uitlopen? Het is eigenlijk al te laat.


Als alle allochtone culturen verwijderd zijn; wie doet dan het vieze werk? Autochtonen willen het niet want anders waren de gastarbeiders hier niet heengehaald...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2002 3:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-12-2002 3:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Genoeg autochtone werkelozen, niet? En wat noem jij vies werk, ik ben niet vies van een beetje aanpak-werk.

[edit]Toen de gastarbeiders werden gehaald was er gewoon werk in overvloed, dat had niets te maken met het feit dat autochtonen zich te goed voelen voor bepaald werk.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-12-2002 3:42]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2002 3:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 december 2002 3:40 schreef Heiden het volgende:
Genoeg autochtone werkelozen, niet?


Waarom is dat dan niet al gebeurd? zo van: een wetje maken dat elke (fysiek enigszins capabele) werkloze dan maar verplicht klotewerk moet doen? Het lijkt me een te simpele voorstelling van zaken.

quote:
En wat noem jij vies werk, ik ben niet vies van een beetje aanpak-werk.


Ik bedoelde voornamelijk het werk dat niemand wil doen (omdat er op neergekeken wordt bijv.) of zeer slecht uitvoert maar wat wél nodig is. Eigenlijk al het laaggeschoolde werk waar men arbeidskrachten te kort komt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-12-2002 4:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat vind ik geen excuus om buitenlanders hier te houden, ons land is zo welvarend geworden omdat er ook vuil werk werd gedaan, gewoon door autochtonen. Ik werk nu dik 10 jaar ongeschoold en ik heb nog nooit een turk of marokaan fatsoenlijk werk zien leveren. Ik ben er ook zelden een tegengekomen op de werkvloer. Het ontbreekt ze aan arbeidsmoraal, vandaar dat al die landen ook een zooitje ongeregeld zijn als je het mij vraagt. Waarom zou een autochtoon niet afwasser of schoonmaker willen zijn? Ik heb ook vies werk gedaan waar jij me misschien voor zou uitlachen, maar ik ben er trots op dat ik nog nooit een uitkering heb getrokken. En dat is een instelling waar veel mensen een voorbeeld aan zouden kunnen nemen. Ook autochtonen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-12-2002 13:11 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

CDA wil verbod op AEL

Uitgegeven: 3 december 2002 07:29
Laatst gewijzigd: 3 december 2002 07:37

DEN HAAG - De CDA-fractie in de Tweede Kamer wil de oprichting van de Nederlandse tak van de Arabisch-Europese Liga (AEL) van de Belgische moslimleider Abu Jahjah verbieden. Abu Jahjah zit op het moment vast in België op verdenking van opruiing na de moord op een Marokkaanse man in Antwerpen.

De fractie komt hiermee in botsing met de eigen minister Piet Hein Donner van Justitie, die vooralsnog niet voelt voor een verbod. Hij is bang dat de organisatie dan ondergronds gaat. Het CDA wil naast een verbod op de AEL ook een verbod op andere militante, omstreden organisaties als de Koerdische arbeiderspartij PKK en de in Rotterdam gevestigde islamitische organisatie al-Aqsa.

CDA-Kamerlid Camiel Eurlings zal dit voorstel vandaag inbrengen bij de behandeling van de begroting van Buitenlandse Zaken. In het Algemeen Dagblad van dinsdag bestempelt Eurlings de AEL als 'een vijand van de integratie' en als 'een militante, opruiende organisatie die zich afzet tegen een maatschappij waarin we proberen samen te leven'.

Eurlings wil dat Nederland de Europese lijn van verboden terroristische organisaties overneemt. Dat zou betekenen dat de Koerdische PKK ook verboden wordt. Ook zou Nederland een eigen lijst moeten opstellen met verboden clubs, aldus het CDA.

www.nu.nl

Zo doet het CDA toch nog iets goeds


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 03-12-2002 14:09 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Het CDA is alleen maar bang dat het Gristelijke geloof straks nog meer onderdrukt wordt


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-12-2002 14:13 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 4:03 schreef Heiden het volgende:
Dat vind ik geen excuus om buitenlanders hier te houden, ons land is zo welvarend geworden omdat er ook vuil werk werd gedaan, gewoon door autochtonen. Ik werk nu dik 10 jaar ongeschoold en ik heb nog nooit een turk of marokaan fatsoenlijk werk zien leveren. Ik ben er ook zelden een tegengekomen op de werkvloer. Het ontbreekt ze aan arbeidsmoraal, vandaar dat al die landen ook een zooitje ongeregeld zijn als je het mij vraagt. Waarom zou een autochtoon niet afwasser of schoonmaker willen zijn? Ik heb ook vies werk gedaan waar jij me misschien voor zou uitlachen, maar ik ben er trots op dat ik nog nooit een uitkering heb getrokken. En dat is een instelling waar veel mensen een voorbeeld aan zouden kunnen nemen. Ook autochtonen.


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 03-12-2002 14:42 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

quote:
Op 3 december 2002 3:36 schreef Mutilator het volgende:
Als alle allochtone culturen verwijderd zijn; wie doet dan het vieze werk?


Lijkt mij vrij gemakkelijk... Herwaardering van fysieke arbeid; [edit:]er meer waardering voor tonen. Onze 'kennis'maatschappij is als een arrogante boekenwurm die het fysieke misprijst. (Ikke niet hoor, hehe, ik zit op de uni, maar verbouw mij eigen groenten in de tuin van mijn ouders, bijvoorbeeld.)[/edit]

Ik zat ook te denken aan bureaubaantjes combineren met de praktijk. Of na het werken met z'n allen, inclusief de baas, een kwartiertje de werkvloer schoonmaken en daar eventueel een rooster voor maken ...


Heiden, ik vind dat je een goede instelling hebt! Ooit One Life Crew gehoord? 'support your family, don't let the government do it'



[Dit bericht is gewijzigd door XpincadarusX op 03-12-2002 16:48]


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-12-2002 14:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 14:42 schreef XpincadarusX het volgende:
Ooit One Life Crew gehoord? 'support your family, don't let the government do it'




Ik ben Heiden wel niet , maar ik heb hun tweede cd en vind die schitterend (op de rapstukjes na).


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 03-12-2002 18:01 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

Allochtonen willen geen vuilnisman zijn. Stond vandaag in de krant. De meeste vuilnismannen zijn autochtoon, omdat het te weinig status heeft voor allochtonen. Nu is er dus speciaal een informatie reis naar Istanbul georganiseerd om te kijken hoe ze daar en wie het vuil weghalen (zodat ze misschien er achter kunnen komen hoe ze allochtonen kunnen motiveren om vuilnisman te worden).
Als ik naar de bouw kijk, dan zie ik daar een heeeeleboel autochtonen en maar een paar allochtonen.
Weliswaar zijn er veel allochtonen die schoonmaakwerk doen, maar ik heb t idee dat ze dat niet goed doen (eigen ervaring). Maar ja das wel alleen mijn ervaring, ik weet niet wat de cijfers hiervan zijn.

Dit is allemaal 'vies' hard werk, met weinig status en waardering van anderen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-12-2002 18:05 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 14:42 schreef XpincadarusX het volgende:
Lijkt mij vrij gemakkelijk... Herwaardering van fysieke arbeid; [edit:]er meer waardering voor tonen. Onze 'kennis'maatschappij is als een arrogante boekenwurm die het fysieke misprijst. (Ikke niet hoor, hehe, ik zit op de uni, maar verbouw mij eigen groenten in de tuin van mijn ouders, bijvoorbeeld.)[/edit]

Ik zat ook te denken aan bureaubaantjes combineren met de praktijk. Of na het werken met z'n allen, inclusief de baas, een kwartiertje de werkvloer schoonmaken en daar eventueel een rooster voor maken ...


Heiden, ik vind dat je een goede instelling hebt! Ooit One Life Crew gehoord? 'support your family, don't let the government do it'




Ouwe One Life Crew heerscht, heb de demo uit 1995 gehad, gekcht bij een Integrity concert in '95 en Crime Ridden Society trapt ook reet, het werk daarna vind ik irritant.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2002 18:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jo ik heb Justice van ze .. kopen?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-12-2002 18:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 18:20 schreef Jenje het volgende:
Jo ik heb Justice van ze .. kopen?


Nee, bedankt. Als ik rap wil horen zet ik MTV wel op.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2002 18:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij ligt bij mij ook onder een meter stof ...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen