IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Arabisch Europese Liga Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-12-2002 18:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 18:22 schreef Jenje het volgende:
Hij ligt bij mij ook onder een meter stof ...


Da's pas justice.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 03-12-2002 18:44 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
LEIDEN - De hulpverlening aan Marokkaanse probleemjongeren in internaten en opvanghuizen heeft te weinig effect. Een scherpere controle op hun gedrag is noodzakelijk. Dat heeft pedagoge Mariska Kromhout in het proefschrift over Marokkaanse jongeren gesteld. Daarop promoveert zij woensdag aan de Universiteit Leiden.

...

De pedagoge constateerde dat ruim de helft binnen een halfjaar weer naar huis werd gestuurd wegens ernstige gedragsproblemen. De hulpverlening faalde onder meer doordat het aanvankelijk sociaal wenselijke gedrag niet tijdig werd doorgeprikt.

Etnisch-culturele verschillen bleken hierbij echter slechts een zeer beperkte rol te spelen. Dat bleek ook uit de gesprekken met de jongeren.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-12-2002 14:39 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Jodendom, Islam, Christendom

Drie grote religies met alledrie grote problemen en grote fouten

Er zijn mensen van al die religies die onzin prediken, er zijn mensen van al die religies die in die onzin geloven, en er zijn mensen van al die religies die die onzin in realiteit uitvoeren

Maar ik zal nooit en te nimmer accepteren dat een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk is voor de daden van de mensen die op het nieuws en in de media verschijnen.

Ik vertrouw de media tegenwoordig bijna niet meer, er worden alleen beelden getoond van geweldadige acties uitgevoert in de naam van een of andere extreem rechts/links, al dan niet christelijk, islamitisch of joods..

Ik weiger te geloven dat de mensen die ik daar zie de meerderheid vormen, en ik ben er gewoon tegen dat iedereen maar tegenwoordig roept van ohh, ik zie alleen maar criminele Turken, Marokkanen, Joden, Christenen dus zijn ALLE Turken, Marokkanen, Blanken, Joden, Christenen, Chinezen of pimpelpaarse paardehuid indianen slecht

Generalisatie is veel te simpel, natuurlijk vind ik de AEL ook eng, natuurlijk kijk rond in deze wereld en zie ik dat ie naar de klote gaat, maar ik zal nooit en te nimmer dat soort uitspraken maken omdat daar de holocaust ooit begonnen is.

Je mag van mij haten als je wil, maar denk in godsnaam eens na voor je dat soort onzin gaat roepen!!!


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 04-12-2002 16:55 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

FUCK Abou Jahjah!!!Van mij mogen ze het AEL gewoon oprollen!!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 16-12-2002 12:01 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Het is natuurlijk uiterst aantrekkelijk voor een bepaald publiek om al hun ideeen bevestigd te zien in de huidige hetze tegen de A.E.L. en eigenlijk tegen islam in het algemeen. Dit alles in het kader van 'de oorlog tegen terrorisme' en de aanslagen van 9-11 die overigens ironisch genoeg gewoon zoals altijd zijn gepleegd - in ieder geval -met medewerking van de Amerikaanse geheime diensten en een 'inner circle' van haviken in het Witte Huis, danwel uitsluitend gepleegd door deze (hegeliaanse) Amerikanen.

Maar dat zal voor de meesten niet te behapstukken zijn tot de gebeurtenissen behoren tot een ver verleden en afdoende tot de Absolute Waarheid is verheven in nieuw uit te geven geschiedenisboekjes die het wereldbeeld van de jeugd op basis van nieuwe leugens probeert te vormen. Zoals de meesten van ons geen afstand meer kunnen doen van de mythologische voorstellingen over WWII zelfs niet wanneer daarvoor onweerlegbare bewijzen worden aangetornd teneinde het tegendeel aan te tonen. En ik heb het hier niet over holocaustontkenning, maar o.a. over holocaustmedewerking van geallieerde staten. Maar ik dwaal af.

Er wordt gedaan alsof de A.E.L. het allergrootste gevaar is die het voortbestaan van onze samenleving bedreigt.

Totale onzin, al was de A.E.L. alles waarvoor ze worden uitgemaakt dan nog is het je reinste flauwekul. Een eenvoudige rekensom is voldoende om mijn punt hier te bewijzen.

Maar bewijzen tellen niet in de politiek, waarin het gaat om zaken als gevoelstemperatuur en het exploiteren van (subjectieve) angstgevoelens (deze zijn o zo makkelijk te bespelen.)

Ik zag hier bijvoorbeeld een 'opiniestuk' staan van ene AgonY die suggereerde dat in Belgie (of Nederland for that matter) geen racisme bestaat of in ieder geval niet in die mate dat het een A.E.L. rechtvaardigt door meest racistische land van Europa tussen aanhalingstekens te plaatsen. Dat is een verkeerde voorstelling van zaken. Belgie is wel degelijk een van de meest racistische landen zoniet het meest racistische land van Europa:

http://users.fmg.uva.nl/jrath/ms/1999-1/1999-1%20de%20witte.pdf

Uit een onderzoek uit 1997 beschouwen 22% v/d mensen uit Belgie zichzelf als zeer racistisch en 33% als nogal racistisch, volgende op de lijst is Frankrijk met resp. 16% en 32% daarna Oostenrijk met 14% tegen 28%. Nederland scoorde toen 5% tgen 26%. Dat zal met het nieuwe (en erg intelligente) adagium 'zeggen wat je denkt doen wat je zegt' wel iets hoger uitvallen tegenwoordig.

Een ander feit is dat de politie van Antwerpen voor een derde deel uit Vlaams Blok stemmers bestaat. Nog een feit is dat in tegenstelling tot de Marokkaanse gemeenschap in Nederland de Belgische in het geheel niet heeft meegeprofiteerd met het gunstige economische tij van de laatste jaren. In Belgie wordt meer dan elders gedaan aan voorselectie bij sollicitatieprocedures op basis van namen. Heet je bijvoorbeeld Bouazza en wil je op de vuilniswagen dan kun je je sollicitatiebrieven aan de gemeente net zogoed rond je navel krabbelen want dat heeft dan net zoveel zin. Bij particuliere werkgevers is het nog veel erger.

Daar moet natuurlijk gewoon een eind aan komen, want anders blijven de Heiden's van deze wereld verstoken van hun kans te integreren in de nieuwe multiculturele maatschappij. Hetgeen overigens iets anders is dan een bangerikensamenleving of assimilatiemaatschappij. Dat komt dan weer precies overeen de doelstelling waarvoor verreweg de meesten meeliften op de schouders van de A.E.L. en terecht. Waren het niet dat ik een herboren communist (halleluja) ben dan zou ik zelf nog op de A.E.L. stemmen.

Oh ja, ik ben zelf vuilnisman.

Leve het A.E.L.
Leve Abou JahJah

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 16-12-2002 12:12]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2002 12:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatst was die Jaja bij Barend en Van Dorp, standaard dom oprui mannetje die mee wil rijden op het 'succes' van extreme islamitische organisaties.

Volgens marokanen in Nederland heeft die AEL gen poot om op te staan in Nederland. In België wel aangezien daar meer rasciseme is (en omdat het daar gedoogd wordt)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2002 12:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 12:01 schreef Oebe het volgende:

Uit een onderzoek uit 1997 beschouwen 22% v/d mensen uit Belgie zichzelf als zeer racistisch en 33% als nogal racistisch, volgende op de lijst is Frankrijk met resp. 16% en 32% daarna Oostenrijk met 14% tegen 28%. Nederland scoorde toen 5% tgen 26%. Dat zal met het nieuwe (en erg intelligente) adagium 'zeggen wat je denkt doen wat je zegt' wel iets hoger uitvallen tegenwoordig.

Een ander feit is dat in tegenstelling tot de Marokkaanse gemeenschap in Nederland de Belgische in het geheel niet heeft meegeprofiteerd met het gunstige economische tij van de laatste jaren.

Leve het A.E.L.
Leve Abou JahJah


Oebe, rascise is niet uniek voor de blanke autochtoon. Tot de gropotste rascisten behoren ook allochtonen (hoeveel marokaanse meisjes mogen met een vlaamse jongen thuis komen?).
Verder lijkt het net dat het niet mee profiteren puur alleen aan de "blanken" ligt. dat is natuurlijk ook veel te simpel. De allochtonen mogen ook best eens de hand in eiegn boezem steken. natuurlmijk zijn er "slechte" rascisten die hardwerkende allochtonen ten onrechte niet aannemen maar er zijn ook veel allochtonen die gewoonweg niet goed genoeg gekwalificeerd zijn (wat ook hun eigen schuld is, de jongere generaties hebben net zoveel kans gehad als jij en ik). En dan vind ik een afwijzing als rascisme noemen niet terecht.

Nee, ik ben er niet voor om alles maar op de blanke medemens te schuiven. dat is net zo stigmatizerend als zeggen dat alle allochtonben moslim terroristen zijn. Voor een goede integratie zullen alle partijen iets toe moeten geven.

En die jahjah speelt gewoon goedkoop in op vage sentimenten (net als pim fortuyn). Hij is zelf een rascist van het zuiverste soort, vraag maar eesn wat hij van de joden vind.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-12-2002 12:39 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Rascisme is mens-eigen en komt overal voor, ongeacht kleur, afkomst en cultuur.


Don't blush when I rip you open


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 16-12-2002 12:41 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Dat heb ik er ook niet bijgezegd Atilla. Ook niet welk deel van de percentages van autochtone danwel allochtone oorsprong is. En natuurlijk komt racisme, fascisme, nationalisme en al dat soort fraaie denkbeelden overal voor. Dat is niet etnisch-specifiek.

Verder liggen de werkloosheidspercentages te ver uiteen om te kunnen verklaren uit een eigen schuld principe. Ook luiheid en werkschuwheid of uitvreterisme (neologisme?) is in mijn boek geen etnisch-specificeerbare eigenschap. Laat mij iemand daar dan maar eens het tegendeel van bewijzen.

Maar waar het op neer komt is eigenlijk dit: dat extremisme, extremisme uitlokt. Een stelling die ook verdedigd wordt door de in dit soort zaken zeer verstandig sprekende Job Cohen. Maar ik zeg dit er wel bij dat het Vlaams Blok vele, vele malen erger is dan de A.E.L. kan zijn, wil het zich houden aan de eigen doelstellingen zoals op hun site kan worden gelezen.

En inderdaad zijn het deels valse sentimenten en wordt ook de Palestijnse zaak althans voor een deel misbruikt. Maar aan de andere kant wordt het ook tijd dat er een minder hypocriete houding ten aanzien van Israel wordt aangenomen. De A.I.V.D. bracht (en ik zag het hier ook ergens staan) een rapport uit over het ronselen van islamitische jeugd voor de jihad. Ik weet niet of je het rapport hebt gelezen, maar ik heb het wel gelezen en het slaat nergens op. Niettemin is er geen enkel nieuwsitem geweest die er op een serieuze manier kritisch naar keek. Nee de ene was nog suggestiever dan de ander en het is allemaal helemaal, maar dan ook echt helemaal nergens op gebaseerd. Lees het zelf maar als je me niet geloven wilt.
Aan de andere kant is het wel zeker dat Nederlandse jeugd wordt geronseld voor bepaalde logistieke taken in het IDF (Israel's leger.) Er worden gewoon openbaar reizen voor georganiseerd.
De Israelische luchtmacht kan gewoon de meest gore massavernietingswapens over Schiphol transporteren zonder dat er ook maar iemand de vrachtlijsten te zien krijgt, sterker zelfs wanneer zo'n vliegtuig neerstort op een woonwijk krijgt niemand ze te zien. Dan praat ik nog maar helemaal niet over wat de Nederlandse wapenindustrie allemaal voor dingen levert aan een bezettende macht notabene die in toenemende mate achter het idee van etnische zuiveringen aanloopt en zich bedient van de meest weerzinwekkende racistische methodieken, martelingen, willekeurige arrestaties, willekeurige executies, moordpartijen op onschuldige burgers, razzia's enz enz allemaal met de complimenten van o.a. Nederland.

Nee, ik zie er niet veel kwaad in dat er een evenwicht, hoe scheef dan ook nog steeds, komt totdat de noodzaak van het tegenwicht vanzelf oplost.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2002 12:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is het mogelijk om in deze zaak neutraal te zijn?
Ik denk dat elke actie of uitspraak wel valt uit te leggen als steun voor één van de kanten


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 16-12-2002 12:51 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Lig er niet wakker van of je wel of niet neutraal bent, wees gewoon eerlijk en trouw aan je principes.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2002 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Off course.

Maar elke kant heeft mijns inziens beroerde acties. Islam is in mijn ogen gewoon een erge foute religie, erg totalitair, erg discrimnierend ook. Maar hoe met name de VS er op reageert brengt mij ook de nodige vraagtekens omhoog, ook erg totalitair.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2002 12:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ben het eigenlijk wel met je respons eens Oebe. Vooral de opmerkingen over Israel zijn niet te weerleggen denk ik.
Er is een zeer fanatieke lobby die iedere kritische opmerking ten opzichte van Israel keihard aanpakt. Greta Duisenberg, die opkwam voor de Palestijnen, is aangeklaagd wegen jodenhaat of zoiets. Verder wordt israel fanatiek gesteund door hun grote vriend de VS dus zijn ze redelijk onaantastbaar.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2002 13:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 12:57 schreef Jenje het volgende:
Off course.

Maar elke kant heeft mijns inziens beroerde acties. Islam is in mijn ogen gewoon een erge foute religie, erg totalitair, erg discrimnierend ook. Maar hoe met name de VS er op reageert brengt mij ook de nodige vraagtekens omhoog, ook erg totalitair.



ja, en eigenlijk moet Europa een eigen koers zien te gaan varen, vooral meer los van de VS (met de fanatieke moslimstaten hebben we toch al niet veel te maken).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2002 13:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

EU is bijna een poppetje bestuurd door de VS, mag wel eens afggelopen zijn, de VN mag zijn werk er wel eens bij neer gooien


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-12-2003 21:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

AEL herdenkt intifada met controle op snelweg

Uitgegeven: 9 december 2003 20:57

AMSTERDAM/ANTWERPEN - Actievoerders van de Arabisch Europese Liga (AEL) hebben dinsdagavond een controlepost ingesteld op de ringweg A10 aan de westkant van Amsterdam. De AEL wilde zo herinneren aan het begin van de eerste intifada, de opstand van de Palestijnen in de bezette gebieden, op 9 december 1987. De politie beëindigde de actie, omdat de situatie levensgevaarlijk was, aldus een woordvoerder. Ook in de Tweede Kamer en in Antwerpen zijn acties gevoerd.

De AEL is tegen wat het noemt "het zionistische apartheidsregime": de bezetting van Palestina. De AEL wil een eigen staat voor de Palestijnen. Bij de actie daarvoor werden dinsdag op de A10 alle auto's stilgehouden. De actievoerders deelden folders uit en lieten daarna het verkeer weer door. Zo wilden zij Nederlanders eraan herinneren dat niet iedereen vrij is om te gaan en staan waar en wanneer hij wil.

Arrestaties

Bij het beëindigen van de actie door de politie werden vier actievoerders gearresteerd, aldus een politiewoordvoerder. Eerder op de dag had een AEL-activist geprobeerd tijdens het vragenuurtje in de Tweede Kamer een Palestijnse vlag op te hangen. Dat werd verijdeld.

Antwerpen

In Antwerpen, waar de AEL is opgericht, verstoorden leden van de organisatie een uitzending van de regionale televisiezender ATV. Volgens de publieke omroep VRT ontrolden zij er vlaggen en spandoeken en hekelden zij de banden tussen Antwerpen en Israël.
Mede door de diamantsector heeft Antwerpen een aanzienlijke joodse gemeenschap. De Antwerpse politie heeft diverse actievoerders meegenomen voor ondervraging, onder wie de tweede man van de AEL, Ahmed Azzuz.

nu.nl


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-12-2003 22:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Op zich wel een actie waar ik sympathie voor kan opbrengen. In het Arabisch/Joodse conflict sta ik sowieso aan Arabische kant. Maar toch mogen ze van mij hun Islam in hun reet steken en allemaal heel hard terug oprotten naar waar ze vandaan komen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2003 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

jammer dat ze geen controle post langs mijn dagelijkse route hadden ...

de schade aan me auto heb ik graag over om dat hokje aan stront te rijden


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-12-2003 22:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Jawohl! Helemaal mee eens, Jenje!

Nee, toch niet. Ik dacht dat je een Israëlische controlepost aan gort wou rijden. Hoewel zo'n AEL-post mag voor mij ook wel aan gort.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-12-2003 22:24]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-12-2003 22:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Idioten. Hoe kan iemand nou sympathie tonen voor een stel apen die hier economische schade aanrichten om voor hun 'islam vriendjes', waar wij in principe geen zak mee te maken hebben, te protesteren, in de hoop dat wij wat aan de situatie aldaar doen, terwijl wij daar noch de middelen noch de verantwoordelijkheid voor hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-12-2003 23:07]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-12-2003 7:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 22:52 schreef Misanthrope het volgende:
Idioten. Hoe kan iemand nou sympathie tonen voor een stel apen die hier economische schade aanrichten om voor hun 'islam vriendjes', waar wij in principe geen zak mee te maken hebben, te protesteren, in de hoop dat wij wat aan de situatie aldaar doen, terwijl wij daar noch de middelen noch de verantwoordelijkheid voor hebben.

Kijk, vind ik ook, dit "clubje" begint zich echt teveel te permitteren.
"Ja, agent dat hokje doemde uit het niets op!. Drie gasten naar pierenland zegt u? Sorry, niets van gemerkt, ik heb een rode wagen ziet u."


Wat gedaan?
-Kalm blijven: lukt wel, ik laat me niet opjutten door waterpijpers.

-Niet racistisch worden,...

Oeps! Nogal te laat!




I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2003 7:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 22:22 schreef Heiden het volgende:
Jawohl! Helemaal mee eens, Jenje!

Nee, toch niet. Ik dacht dat je een Israëlische controlepost aan gort wou rijden. Hoewel zo'n AEL-post mag voor mij ook wel aan gort.
maakt me niet zo veel uit, allebei zijn het irritante extremisten.


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-12-2003 8:20 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 21:52 schreef karnivoor het volgende:
AEL herdenkt intifada met controle op snelweg
...


Willen ze verdommen eens stoppen met die belachelijkheden, en GVD terug naar hun zand-bak gaan !! En dat ze die joden dan ook maar in één keer mee terugpakken !
Zitten ze daar eerst de situatie te verklooien, en nu dat niet meer te redden valt steken ze de verantwoordelijkheid op ons en komen ze hier de boel verzieken. Well guess what guys, we don't care about you and your crappy religion, so fuck off, and leave us alone !!!
En laat het verkeer met rust, dat is zo al miserabel genoeg!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-12-2003 11:21 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Anders gaan wij ook van die acties uitvoeren, het (Zware) Metalen Actie Front

(Z) MAF!!!


Gaan we studio sport belegeren en het journaal om daar ons ongenoegen te uiten over het gebrek aan goeie muziek in de hedendaagse samenleving.

Gaan we tmf en Mtv studios bombarderen en vlaggen van de AEL verbranden


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-12-2003 14:13 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Al die extreme tering moslims moeten ze executeren...

de wereld zou beter af zijn zonder Islam, misschien zelfs wel zonder godsdienst, maar met name de Islam!!



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen