|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Bevestigde bands: Obituary Pro-Pain Death Angel Hail Of Bullets Sinister Trail Of Tears Vanderbuyst Omission Tickets: Early-bird combi-ticket: 40 euro (tm 31/12) Daarna Combi-ticket: 50 euro Zaterdag: 40 euro Vrijdag: 17,50 http://www.dokkemopenair.eu/ [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-12-2011 20:50] |
|
Begint nog interessant te worden ook zeg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Reken daar maar op, komt nog een headliner en vele andere namen bij. |
|
Maar even een early bird combi halen. Kan ik later wel beslissen of ik 1 of 2 dagen ga. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Arch Enemy is de headliner op de zaterdag. |
|
Gaat goed met Fortarock en Dokk'em Open Air zo te zien Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Tickets binnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:+1 |
|
Pathfinder en Max Pie ook toegevoegd. |
|
Update 31/01/2012 Jon Oliva's Pain bevestigd met Savatage Hall of the Mountain King show. Excl. festival optreden NL. Line-up: Arch Enemy Death Angel (The Ultra Violence) Hail of Bullets Jon Oliva's Pain (Hall of the Mountain King) Max Pie Obituary Omission Pathfinder Pro-Pain Sinister The Gathering (Always) Trail of Tears Vanderbuyst Binnenkort meer namen! Dokk'em All |
|
Leuke line-up gaat het worden dit jaar, beter dan al dat powermetalgejank van vorig jaar. |
|
Wauw, Jon Olivia, dat is al voor mij al genoeg reden om te gaan, ga er serieus over nadenken! see you at occultfest! |
|
goede line-up! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Moonspell ook bevestigd met een speciale set bestaande uit Irreligious en Wolfheart nummers. |
|
Erg nette line-up! Hoop alleen nog op een beetje Blackmetal, maar voor de rest ziet het er prima uit! |
|
Mooie line-up inderdaad. En al helemaal voor die prijs. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zijn vier BM bands geboekt, deze week worden er iedere dag één of twee bands bekend gemaakt t/m vrijdag. |
|
Ancient Rites speelt ook, las ik op een ander forum. |
|
Zeker weten ook wel weer aanwezig. spelfout weggehaald... |
|
Ancient Rites vandaag officieel bekend gemaakt. Morgen twee nieuwe namen! |
|
DOMINICI bevestigd. De band van ex Dream Theater zanger Charlie Dominici. Een must see voor prog-liefhebbers! |
|
En weer eentje: Glorior Belli! |
|
Dag 5: De uit Singapore afkomstige grindcoreband WORMROT (Earache Records) is de nieuwste naam die we kunnen toevoegen aan de zaterdag line-up! |
|
Vandaag zijn Bloodline (Zweden) en Eternity (Duitsland) toegevoegd. |
|
Ik las Bloodbath |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |