|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat dat betreft is het net Sinterklaas; het lijkt allemaal leuk en aardig maar hij bestaat niet eens. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
A.J. is geen ex TMDC, dat is Martijn Moes |
|
Wat ben ik blij dat ik niet deze fout heb gemaakt met mijn band, om -nog voordat we iets hadden- onszelf zo aan te kondigen en al na de eerste aankondiging te komen met 'het komt wel, maar het duurt allemaal wat langer'. Hoelang voordat dat verandert in 'helaas, er komt toch niks', of gewoon een hele stille dood sterft? Tip van mij (nog gratis ook): zoek eerst een band, schrijf muziek, maak goede opnames, en begin dán pas met marketing. Een week voordat je het online zet of uitgeeft of wat dan ook, maar zorg dat je je praatjes waar kan maken. Als ik jou was zou ik mijn geld voor je marketingstudie terugvragen. Elke imbeciel had kunnen weten dat dit niet werkt, of je het nou bestempelt als experiment of niet. |
|
Niet gedacht dat ik het ooit eens ging zijn met WMP :') Maak gewoon muziek en wacht een week met het uitbrengen ervan om eerst een soort buzz te creëren. Nu lijkt het mij vrij onbestaand dat de 'hoge verwachtingen' nog kunnen gehaald worden. Maar natuurlijk zijn we daar allemaal schuldig in I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Met WMP eens, ja. Ik gun Imke het beste, maar experiment of niet, dit is natuurlijk een compleet bizarre manier van doen. "Death metal, maar dan met cleane zang" stemt me ook niet heel positief, maar goed, ik ben zeer benieuwd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Vrouwvrouwvrouw. Waarschijnlijk is dat ook het probleem. Teams met vrouwen alleen werken ook vaak niet, is mijn ervaring. Niks wordt rechtstreeks uitgesproken, details worden veel te lang uitonderhandeld, niemand hakt knopen door. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat klink als 3/4 van alle ZM forum gangers ( ik inkluus) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Oja, hehe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Of je post gewoon even een linkje: http://www.metal-archives.com/artists/A.J._van_Drenth/53453 Ik heb bij AJ trouwens de indruk dat hij (tegenwoordig) meer van de Doom is dan van de Death Metal, maar dat kan aan mij liggen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-01-2012 23:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Beyond Belief, 'nuf said. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
http://non-serviam-records.com/music/temple_TheAlgolPlanet.mp3 Isniedoomnie... Enoftopicoeialsikmaarnietgebandwordtnu..... [Dit bericht is gewijzigd door nark op 12-01-2012 23:27] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
AJ is buiten een goeie gozer zonder meer een goede muzikant met veel ideeën, alleen had hij in het verleden volgens mij ook meer dan eens problemen projecten goed van de grond te krijgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dan hebben ze mekaar wel gevonden dan hehehehehe...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Die vind ik te kort door de bocht. Ik denk eerder dat het probleem is dat de scene toch, zeker als je voor all female gaat, vrij beperkt is en veel muzikanten al een (of meerdere) band(s) hebben waardoor het moeilijk wordt een band bij elkaar te krijgen met mensen die er helemaal voor willen gaan. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-01-2012 23:45] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Was maar een ( slecht) grapje maar ik denk dat je stelling op de meeste bands wel van toepassing is eigenlijk, het blijft altijd wel lastig om geschikte mensen te vinden voor zulke dingen want de een is gemotiveerder dan de ander of heeft een anderebenadering enz. Blijf wel benieuwd wat dit op gaat leveren uit eindelijk. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Edit, luister dat linkje van Temple maar eens.....das geen katteplas dacht ik zo.. http://non-serviam-records.com/music/temple_TheAlgolPlanet.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door nark op 12-01-2012 23:56] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Klopt, en dat is dus echt wel een probleem, dat zal ik ook niet ontkennen. En er zullen altijd mensen binnen ZM en buiten ZM zijn die je het licht niet in de ogen gunnen. Maar dat maakt mij niet uit, het feit dat ik dit topic zelf niet gestart ben en dat het blijkbaar al zoveel commotie teweeg brengt vind ik alleen al mooi. Kom op, 3 pagina's? Als mensen het nou zo vervelend vinden, dan post je toch gewoon niet? It's as simple as that! |
|
Als je die redenering aanhoud zou het zm forum niet al 10+ jaren bestaan .. |
|
Het is in mijn marketingfilosofie een gemiste kans dat de Temple cd niet..."of Doom" heet. |
|
quote: Ik denk dat mensen hier posten om gewoon een lolletje te trappen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Wie dan? In dit topic zie ik namelijk bijzonder beschaafde reacties op een eigenlijk heel vervelend ingestoken marketingcampagne. Vooralsnog zie ik namelijk dat HoS een sloot likes heeft gekregen van mensen die nooit ene kloot van de muziek hebben gehoord (want die is er niet), dus ik denk dat het allemaal wel meevalt met hoe erg het allemaal voor je is. En death metal met cleane zang? Ik ben benieuwd, maar ik denk/vrees niet dat het death metal gaat zijn. Of je moet Arch Enemy ook death metal noemen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik denk dat Imke zoiets bedoeld als de heftigge nummers van Nevermore bijvoorbeeld, muziekaal tegen Death Metal aan maar wel met cleane zang. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Da's geen death metal dus. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Melodieuze female fronted metal. Zoiets dus .. gelukkig bestaat dat nog niet .. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |