|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit topic is ook speciaal aangemaakt om moeilijk te doen. |
|
quote: Er wordt er een wakker I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: De toevoeging "all female band" deed mij in eerste instantie dit topic negeren en derhalve heb ik de eerste paar pagina's niet echt aandachtig doorgenomen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat is dan wel weer begrijpelijk I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Maar die hakken dan? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat is dit, al een dag geen nieuws?? Zonder gekheid, hoop voor 7th fallen angel dat ze de line up rond krijgt en lekker plezier kan maken. |
|
quote:*gniffel* |
|
Damn... Boeiender |
|
Die nieuwe is wel weer lekker! |
|
Wie? De drumster of de bassister......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
De bassister. |
|
Erg veel keus heb je dan volgens mij niet. Wat me zo aan lekker te binnen schiet: Anne, Anita, Digna of Gea. Of is het een nieuw talent? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Haha, als je het zo bekijkt valt de hele bezetting al wel een beetje te voorspellen. |
|
Qua reisafstand zet ik in op Gea. Ook even wat gitaarmeiden gokken? Snowflame zou kunnen maar ik zet hier in op (één van) de dames van Dictated. Drumsters kom ik niet verder dan die van Belle gunness. Edit: Die zou trouwens ook nog als bassist kunnen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-01-2012 14:28] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zou het grappig vinden als je de line-up correct bij elkaar gokt, hehe... Op zich denk ik dat er meer dan zat muzikantes zijn die mee zouden kunnen doen, maar er zal inderdaad wel in een beperkte (scene)poel gevist worden. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ga een eigenlijk beetje af op wie Imke vermoedelijk wel persoonlijk kent en uit repetitie-technisch oogpunt op acceptabele reisafstand wonen. En het genre telt inderdaad mee. ff in plaatjes denken: *Bij deze fan is!!* [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-01-2012 15:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 05-01-2012 16:46] |
|
2/5e siked. Mevrouw Heels of Steel kan het mijns inziens ook beter nalaten met die foto promo te voeren, laat staan met die foto waarop blijkt dat ze haar badkamer wel wat beter schoon mag houden / onderhouden Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 05-01-2012 16:46] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik help 7th wel even: https://www.facebook.com/heelsofsteel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 05-01-2012 16:46] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 05-01-2012 16:46] |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 05-01-2012 16:47] |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |