|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Is dat niet deathmetal? Maar verder wel een beetje aandachtshoereerig, als dat een woord is. Er zou iets te luisteren komen, waar is dat? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dat komt later (uitgesteld), en dat komt hier: http://www.reverbnation.com/heelsofsteel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 05-01-2012 17:54] |
|
quote: Fixed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De dames van Dictated zullen geen enkele samenwerking met Heels of Steel aan gaan! Dus jammer van de geposte bandfoto's! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 05-01-2012 23:51] |
|
quote:Ik wist meteen welke je bedoelde! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Niks zonde toch, gewoon Dictated gaan kijken, hebben zelfs muziek |
|
Nee. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 05-01-2012 23:51] |
|
De vrijheid van meningsuiting en spraak word hier goed de kop ingedrukt zie ik wel. Het communisme leeft haha Sta er wel van te kijken dat er zonder 1 noot muziek en zonder ook maar een line-up te hebben de band al 8 paginas vol heeft weten te krijgen. Goede marketing of een grote hype?! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat is precies wat de bedoeling was toch? Dat er een hype zou komen? Nu moet de muziek wel geweldig zijn.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Grey, ik snap dat dit ook weggemod wordt, maar snap jij dat er op dit moment eigenlijk ONMOGELIJK ontopic gepraat kan worden over Heels of Steels? Omdat het tot op heden 100% inhoudsloos is... Just saying. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Wat G.I.R.L. zegt.... Hoe kan je over een band praten die nog geen muziek heeft? Nu kan men alleen maar over de geweldige marketing praten en over het concept.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik zeg; slotje en laat imke maar een nieuw topic openen als ze een mo3 af heeft Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:+666. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Kan ook en als we het echt niet meer aankunnen zal het vast gebeuren, maar nu laten we het nog even open. Dus, graag ontopic en als er inderdaad niks ontopics te zeggen is... zeg dan niks Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben siked voor de eerste samples die online komen.... Hopelijk krijgen we geen ruw materiaal wat nog afgemaakt moet worden of demo's... Nee, als men zo hoog van de toren blaast, moet er natuurlijk wel meteen een knal harde track komen die iedereen de broek doet bollen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Gewoon allemaal stoppen met posten in dit topic dus, probleem opgelost http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Dat dit topic zoveel aandacht genereert is vooral ter vermaak van het selecte clubje vaste posters hier. Het enige wat je er qua promo mee bereikt is dat iedereen de messen slijpt in afwachting van de eerste samples, en de lat dus onmeunig (te?) hoog legt. We zullen horen [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 06-01-2012 12:03] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De lat ligt inderdaad enorm hoog, en nu er nog geen samples online staan, welke volgens mij wel de bedoeling was, is alleen maar voer voor degenen die niet in de band geloven. Benieuwd waar dit op uit gaat lopen......zal ik alvast de popcorn gaan halen want het kon wel weer eens een mooie ZM soap gaan worden haha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat is het al, zulke topics zijn toch de krenten in de ZM-pap www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Man oh man, sorry, vrouw oh vrouw, ik kan niet slapen hoor!! When your people matter, menstrual health matters |
|
|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |