|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kan je vertellen dat je gedeeltelijk in de goede richting zit! |
|
Al vorderingen ?? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Niet dat ik hiermee Imke wil aanvallen, maar gezien de KPR-topique zou een slotje hier gepast zijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Die moet je me even( niet ff) uitleggen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
KPR kwam maar niet met een release, was een vermoeden dat het allemaal niet serieus was, dus dat topic is op slot gezet. Bij HoS gaat er waarschijnlijk nog wel wat komen, dus die is nog open. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-01-2012 13:54] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Omdat KPR nog niets gereleased heeft, moest die topic dicht. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
En nu weer ontopic, graag! Huilerij kan ergens anders. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-01-2012 14:02] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Duidelijk....... Heb van Imke vernomen dat het muzikale gedeelte al aardig vorderd inmiddels Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: quote: Is dat al gebeurd, eigenlijk? Bijna twee weken verder nu en ik moet toegeven dat zelfs ik ondertussen benieuwd ben naar het resultaat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hmm beetje Why She Kills flashback krijg ik hier van, vooraf hoog van de toren blazen en vervolgens niks presteren. Marketing uitprobeersel of niet, maar gevaarlijk om zoveel verwachting te scheppen zonder ook maar iets te kunnen presenteren. Van een hoge toren vallen gaat vast hard.. auw enzo, maar good luck! Hoop echt voor Imke dat zij eens een daadwerkelijk succesvol bandje bij elkaar weet te brengen en daar haar hobby met veel plezier kan uitoefenen. Het liefst zonder overdaad aan promotie bla. Edit: Gewoon Zillah als bassiste aannemen joh.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-01-2012 17:14] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 12-01-2012 7:49] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Klopt ja, kan ik me voorstellen dat het wat aan WSK doet denken. Maargoed, vallen van de toren doet zeer, maar het leven gaat door he! Inmiddels vordert het iets minder vlot met de muziek dan verwacht, maar dat is ook ivm drukte bij kamp A.J. Ik ga nu proberen gewoon verder te schrijven met de riffs die A.J. heeft geschreven en daar daadwerkelijk nummers van te maken met de geïnteresseerde dames! Anyway, er komt echt wel wat aan mensen! Het gaat alleen allemaal wat langer duren dan gehoopt. Iig bedankt @Mayo! Ik hoop ook dat er nu eens een keer een leuke succesvolle band in zit. Genoeg gezeik gehad met bands door de jaren heen. |
|
quote: A.J., wie is dat? Dat is toch de man die alle muziek schrijft voor jullie all-female death metal band? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Chegwidden? [/bassie] |
|
quote: Nee, degene die mij ff op weg heeft geholpen met een paar riffs. A.J. van Drenth van Temple (ex TMDC) |
|
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat klinken, een gruntende Imke. Bareuh... |
|
quote: Ik ga niet grunten Hans. Dat kan ik nml niet! |
|
quote: Hoe wil je dan death metal maken? Bareuh... |
|
quote: Nou, met cleane zang. Of valt het dan niet meer onder death metal? Wat zou het dan volgens jou worden als het bruut is, maar wel met clean en grunts? |
|
quote:Wijvenmuziek. Of nichtenrock. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Cleane zang lijkt me wel kunnen in combinatie met een grunter. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: O god. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo nu en dan kijk ik ff vluchtig in dit topic. Niet te doen dit :') Klinkt als poging 1208937109238012 met een Why She Kills/Belle Guinness instelling. Manmanman. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |