|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien wordt het Hos metal? (Sorry, kon het niet laten ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Lolletje of niet, het is hoe dan ook reclame als iedereen het over je heeft, hetzij in positieve hetzij in negatieve zin. |
|
Het zijn wel dezelfde 5/6/7 mensen die hier steeds reageren dus dat valt nog wel mee denk ik.. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ja, en dan heb je een grote groep mensen die de band 'kennen' (want tsja, muziek is er niet), en er een negatieve connotatie mee hebben. Daar schiet je niet veel mee op natuurlijk. Misty Mourning heeft ook niet veel kunnen profiteren van zijn gigantische topics. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ik ben nu al siked. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vind dat er sowieso geen nieuwe bands moeten komen (jokes). Er zijn veel bands die al naar buiten komen voor ze iets gedaan hebben. Die bands hebben dan vaak het geluk dat ze uit bekende muzikanten bestaan (ik noem een Hail of Bullets, een Grand Supreme Blood Court. De eerste band kwam de belofte lang en breed na, GSBC zal dat ook doen. Dus je kunt wel nieuws zijn voor je iets doet. Dat 7th nu AJ heeft gestrikt is qua marketing dus slim!) Fallen Angel, veel plezier (!!!) en succes. [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 13-01-2012 12:10] Ja hoor... |
|
quote: Je hoeft hier niet eens een account te hebben of te posten om op te kunnen merken dat de naam intussen al een tijdlang bovenaan de onderwerpenlijst in Heavy Metal staat. Langer dan gemiddeld. En met negatieve connotaties schiet je meer op dan je denkt. Als twee mensen waar dan ook ergens over zeiken is er altijd wel een derde die het opmerkt en het wel tof vindt. Mensen komen nou eenmaal af op iets waar over gezeken wordt. |
|
Als ergens over gezeken word dan loop ik meestal door, niet te harden die stank. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Gaan alle ander topics nu aangepast woorden? All male band, two woman two male band, three childeren and a guy band, a chicken a dog and a nigger band? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: BAN! |
|
Ik bedoelde natuurlijk katoenplukker... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: /eens. Tenzij het op verzoek van Imke was. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ze vind zelf schijnbaar erg belangrijk dat het zo'n band wordt, maar ze heeft er bij mijn weten niet om gevraagd. nark heeft het topic zo gemaakt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ho ho, zeker wel, gewoon niet al te harde death metal, klassiekertje. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4259?hl=niet,harde Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: :') Hoe kon ik die vergeten?! Nu even kijken of ik zelf nog wat doms heb gezegd destijds :') Maar goed, het lijkt me juíst interessant als een band eens muzikaal écht death metal maakt (beginera Morbid Angel) en daar dan grotendeels cleane zang bij heeft. Ben heel erg benieuwd of men dat zou kunnen laten werken, dus ik hoop dat HoS dat gaat proberen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De één positioneert zich als 'Ultra brutal death metal', de ander 'gutteral grind', dan weer 'Anti cosmik metal of death', en dan mag je je ook positioneren als vrouwenband. Stelletje zuurpruimen. Ja hoor... |
|
quote:Jij bent anders degene die ff in tig topics komt klagen... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: ...over klagende mensen. En zo klagen we allemaal, wat zijn we toch een wijven En offtopic ook nog Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Niet dat het mij verder interesseert, maar een rare genredescriptie bedenken is iets anders dan het geslacht van je bandleden constateren :p |
|
quote: Boe boe boe. Ja hoor... |
|
quote: Alle omschrijvingen worden gebracht op een marketing-/ positionerings tool. Of het nu genre is, geslacht of 'namedroppen' van bekende bandleden is. Waar je uiteindelijk op wordt afgerekend, als het goed is, is goede muziek. Ja hoor... |
|
quote: Helaas is dat niet altijd goed. En de muziek ook niet. |
|
quote: Ik heb dit topic voor Imke aangemaakt in mijn jeugdige enthousiasme aan gemaakt zodat ze hier dingen kan gaan posten als er iets te melden valt over Heels of Steel. Niets meer, niets minder. Dat het zo'n vlucht heeft genomen op dit forum vinden Imke en ik wel lollig maar het is zeker niet mijn bedoeling dat dit een soort van Imke afzijk topic wordt of zo iets. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ging alleen om het 'all female' in de titel, verder bedoelde ik er niks mee Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |