|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Het logo op de flyer is van de Noorse Cutthroat. |
|
Het is de Noorse Cutthroath.....en vandaag zal ik weer twee namen prijs geven (eerst effe de flyer aanpassen) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben benieuwd |
|
Bij deze weer een naam: Defcon One (Hol) Enkele grotere namen binnenkort Let op: The Batallion speelt NIET!! Er was miscommunicatie tussen enkele mensen en The Batallion kan dus NIET aanwezig zijn vanwege het feit dat Ole in Barcelona zit dat weekend!! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-01-2012 3:28] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Yeah! |
|
mooi feestje! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wanneer begint de voorverkoop eigenlijk? |
|
Allright; en het wordt nog leuker! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
VVK start zodra alle headliners geboekt zijn...en dat zal binnenkort zijn dus daarna zal de vvk starten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Viva la Spanja, Olé! [/flauwgrapje] |
|
Nu dus WEL een juiste update Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bömbers, speelde Bart van Goddess of Desire niet ook in dat bandje? Ja hoor... |
|
Bömbers, hoe meesterlijk dat die ook komen. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vet!, ben heel erg benieuwd wat je nog meer voor verrassingen hebt! |
|
quote: +1! Mooi dat ik dat voor me kon houden Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Begin volgende week maken we weer 2 namen bekend |
|
GRAVE zal een extra lange set spelen als één van de headliners! Verder toegevoegd Purest of Pain Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godver! Misschien maar eens een hotelletje gaan zoeken aldaar... |
|
Mooi voor elkaar mannen! Helaas wel afwezig denk ik, want ik had Aeternus wel weer eens live willen zien [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 01-02-2012 20:49] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Er zullen nog enkele grote verassingen komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Immortal met een golden oldie-optreden? |
|
Hehe, wacht maar af Waarschijnlijk volgende week de laatste paar namen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
8 bands in de azijnfabriek? kan er dan nog wel publiek bij? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |