|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Maximaal 300 personen / bijna uitverkocht dus schiet op! Ik heb er zin in... Donderdag hopelijk ook naar de pre-party Bla |
|
Huh ??? Jullie gaan niet meer naar Deathkult? |
|
Voor degenen die donderdag al in town zijn, er vind 's avonds een pre-party met o.a. een metalquiz plaats en 's avonds komen ook Aura Noir en Grave al langs op de pre-party Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Top! Ben er (helaas) alleen zaterdag bij ivm geen vrij krijgen en dergelijke, maar fijn om jullie weer eens te zien na zo'n lange tijd! |
|
Ook aanwezig op de zaterdag!! Aeternus en Ragnarok nu al zin in!!! |
|
quote: Jou ook! Bed nodig? Bla |
|
Leuke eerste avond/pre-party Er zijn nog kaarten verkrijgbaar aan de deur voor de twijfelaars Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hele weekend dabei!!! Black seeds of bunny! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De preparty was alvast erg gezellig! De quiz was ook geinig, thnx guys, ik vond vanochtend in mijn fietstas een entreekaartje, een CD en een consumptiemunt Bla |
|
Zo, de auto staat al ingeladen, nog ff op iemand wachten en dan partzeit! We're gonna fuck you up! |
|
Afwezig, helaas. De financien staan het niet toe. Veel plezier y'all!!! Gelukkig heb ik nog kans om Aura Noir later deze zomer te zien. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Tnx voor het aanbod! Maar ik dacht eerst dat jullie naar Deathkult zouden gaan, en heb nu dus iets anders geregeld. Volgende keer kom ik graag weer bij jullie (after)partymachen! |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Heidens Hart op 19-05-2012 10:32] |
|
Geweldige dag gisteren en een groter succes dan ik had durven hopen Voor vandaag zijn er nog kaarten dus kom gerust Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- |
|
Wat een feestje, te gek, en vandaag gewoon weer |
|
quote: Gisteren het nieuwe tijdschema niet zo goed bekeken, weet alleen dat Context nu afsluit en Bömbers naar voren geschoven is. Heeft iemand een update? Gisteren was in ieder geval al geslaagd inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 19-05-2012 15:37] |
|
Dat waren twee toffe avonden! Hoogtepunten: Aeternus (intens!), Grave (vet!), Bombers (feestje!) Verrassing: Allfader Deceptie: Ragnarok (saaaaaaaai...) Complimenten @ Hub & Heuy voor het bij elkaar vergaren van deze line-up! |
|
quote: Kan ik het redelijk mee eens zijn. Wel moet ik zeggen dat behalve Ragnarok ook Aeternus een heel slecht geluid had (ik begreep van anderen dat het vooraan met oordoppen in wel goed was, huh) en daardoor mij ook minder kon bekoren. Bij Ragnarok was het geluid echt heel beroerd... Allfader was inderdaad subliem, en Bömbers was beter dan Motörhead zelf: de energie! Wel jammer dat zo weinig mensen steeds de Azijnfabriek weten te vinden, terwijl Roermond echt een intercity station heeft en de Azijnfabriek maar tien minuten lopen is... Ach ja, een mooi feestje zoals dat alleen bij Hub & Heuy kan en weer dikke neus naar de thuisblijvers. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Bij Aeternus - maar ook bij Ragnarok trouwens - stond ik ook (bijna) vooraan met oordoppen in, en ik heb inderdaad alles best goed kunnen volgen. |
|
Bedankt aan degenen die zijn gekomen en hebben genoten van ons festival Het was voor ons zeker een hoogtepunt uit de laatste 9 jaar H&H festivals en het heeft weer eens aangetoond dat er hier geen egos en rocksterren zijn maar waar iedereen gewoon samen naar bands kijkt en van de muziek geniet! Btw, bij Aeternus was het geluid echt niet slecht. De enige band die onder een slecht geluid heeft geleden was Ragnarok...helaas. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zo onbekend is De Azijnfabriek toch niet want we hadden bezoekers uit Zwitserland, Polen, Finland, Ijsland, Engeland, Spanje, Duitsland, België en Noorwegen. Men weet de weg dus echt wel te vinden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |