|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
En wie niet tot mei kan wachten, 25 februari speelt Defcon One in The Curve in Echt |
|
Dat Bömbers, gok ik zo. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nee, die hebben al wel vaker opgetreden. (niet in Nederland trouwens, maar dat is geen wereldprimeur) Wil je muilperen? |
|
quote: Ik schat toch wel de officiële release party van Aura Noir's nieuwste schijf... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Bij wereldprimeur denk ik eerder aan een band die nog nooit gespeeld heeft in Nederland (oid), niet een cd release-feestje. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Bij wereldprimeur denk ik aan een band die nog niet op planeet Aarde gespeeld heeft. |
|
quote:Ah dat zal het zijn ja. Ik had ook een nog nooit live gespeelde band verwacht, maar dit is zeker ook mooi geregeld! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het is idd Aura Noir's officiele CD release party die bij ons plaatsvind en niet zoals gebruikelijk in Noorwegen waar normaalgesproken alle platenbonzen bij aanwezig zouden zijn. Daarnaast hebben we met Aeternus al een band die een show zal doen die je nergens anders meer zult zien. Dit is 100% zeker een eenmalig iets aangezien de band tegenwoordig een behoorlijk andere stijl heeft. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Had iemand al de opmerking "opnemen en uitbrengen" hierbij geplaatst? |
|
Het word opgenomen ja Uitbrengen zit er 100% zeker niet in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Update : Friday: Vermin(NL) Defcon One(NL) Allfader(NO) Aura Noir(NO) Grave(SE) Saturday: Purest of Pain(NL) Context (NL) Thyruz(NO) Cutthroat(NO) Ragnarok(NO) Aeternus(NO) Bömbers(NO) |
|
Toch leuk, zo'n fanmail From: Orlando Potter Sent: Thu Mar 01 13:17:21 UTC 2012 To:xxxxxxxxxxxxxxxxx Subject: Hallo H&H Metalfest. Lees dat de Gallier een wereld primeur had? En dat de volgende knaller was getekend? Welke knaller? Wat een slechte line-up zeg. Een drama, en denken jullie dit uit te verkopen? Aeternus kun je in het bejaardentehuis stoppen. wat een flut band. Net als Ragnarok en A. Noire. Wat een drama line-up zeg. Ik dacht dat er heel wat kwam. Ik hoop dat er niemand komt, want deze line-up is zielig voor woorden. Een wereld primeur Haaaaaaaaaaaaaaaaaa. O. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Boeiender |
|
Ik ben dan geen Orlando, kvlt-figuur overigens, maar ik vind 'wereldprimeur' ook wat hoog van de toren geblazen. Desalwelteplus een leuke line-up, met name om Bombers, wat mij betreft. Ja hoor... |
|
Gaaf, Orlando is nog steeds aktief!! Wat een gast! |
|
HEUY!!!! "wereldprimeur" of niet, noem het enthousiasme |
|
Wie is Orlando en wie heeft er in zijn cornflakes gepist vanmorgen? Jij Hub!? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik ken Orlando niet eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Leg ik je zaterdag dan uit: met PJ overlegd, geen probleem als jij hier ook slaapt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
wat is de wereldprimeur dan? |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Er is wereldwijd maar één officiele CD release party en dat is hier bij ons.. Voor sommigen is dat niet genoeg als zijnde wereldprimeur, kan ik begrijpen als men hoopte een band te zien die nog nooit eerder live heeft gespeeld oid. Anyway, zo staat het er voor en daar moet men het maar mee doen. Wij zijn iig trots op de line-up en de vele positieve feedback zien wij als bewijs dat vele anderen er net zo over denken. Uiteraard kan niet iedereen tevreden worden gesteld en dat zal ook altijd zo blijven. Daarom maken wij dit festival ook voor degenen die er wél van willen genieten en degenen die alleen maar negatief spreken mogen van mij thuis blijven (hoewel de praktijk al jaren heeft geleerd dat de online afkrakers er vaak ook gewoon aanwezig zijn en net zo genieten van de goede bands die er staan) Feit is dat het druk word met bezoekers uit landen als Zwitserland, Noorwegen, Duitsland, Finland, België, Frankrijk, Spanje, Engeland, Polen....lekker internationaal dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Op donderdag 17 mei is de Hub & Heuy Metalquiz Kan iedereen alvast in de stemming komen en leuke prijzen winnen. 18 & 19 mei het festival (laatste metalactiviteit in de Azijnfabriek, voordat de tent gaat sluiten) |
|
Orlando is mijn held. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |