|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, de mijne ook. spelfout weggehaald... |
|
Toch wel benieuwd wie dat is hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En ik heb er zin an: gelijk maar even met drie Noren een hotelkamer op loopafstand geboekt zodat we nog betaalbaar kunnen slapen. Ik begreep dat de kaartverkoop nu aardig onder de aandacht in het buitenland gaat komen dus snel de voorzieningen regelen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Kut ja, dat moeten wij ook nog regelen, slaapplek |
|
Definitieve posters Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wordt een leuk feestje, wat mij betreft. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik had van de week iemand op de FB-chat die al moeite had een hotelkamer te vinden, dus als je het nog niet geregeld hebt hurry up! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Klopt, de vele buitenlanders bezetten alle hotels in de buurt hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hotel tips? Is er iets op kruipafstand? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Je kunt in de Vermin/Context bus mee op en neer rijden en hier crashen, ik kreeg vandaag al niks betaalbaars gevonden wat geen fortuin kost aan een taxi om er te komen... |
|
HEUY!!!! Er zijn ook genoeg campings in de buurt |
|
Hotel De Pauw: 3 minuten loop afstand Hotel Roermond: 3 minuten loop afstand Theaterhotel Van Der Valk: 1 minuut loopafstand Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jawel, handig, schoonouders... En in de Swalmerstraat zit ook een nette B&B volgens mij. Geen idee of het duur is overigens: http://www.hofnarroermond.nl/ [edit] beetje ongelukkige naam, LOL. Boeiender |
|
quote: Een beetje ongelukkig???? ,zou de naam maar snel wijzigen in de Vlinder Heuvel Roermond haha, anyway, bedankt voor de tips allemaal ik kom er wel en desnoods kan ik ook nog in de auto pitten. Wie dan leeft, wie dan zorgt! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Och, misschien kan ik wel een kamer roggelen bij de schoonouders, plek zat daar. Boeiender |
|
Gisteravond ff een kaartje gescoord voor de zaterdag; Aeternus en Ragnarok zijn altijd lekker!! Ben ook erg benieuwd naar Bombers!! |
|
Na een iets rustigere periode gaat het nu ineens weer erg rap met de kaartverkoop....nog slechts 1 maand. Advies: koop in de vvk aangezien het erop lijkt dat aan de deur geen kaarten meer te krijgen zullen zijn [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-04-2012 15:52] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Misschien ben ik er ook bij. Moet toch minstens 1 H&H Metalfest hebben meegemaakt in mij leven Hatsjikidee! |
|
Dan zeker komen want dit is de laatste keer in De Azijnfabriek (en misschien wel ooit) dus tot volgende maand Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Klopt dat mailadres in je profiel nog? Ik kan je nummer ook niet meer vinden.... 666 mira apestaartje gmail dot com Bla |
|
Mira!! Adres klopt nog, ik ga je mailen Hatsjikidee! |
|
Is er al een tijdschema bekend, of op z'n minst de eindtijd van de afsluiters? Blijk zaterdag nog een verjaardag te hebben... |
|
Ik dacht dat het al gepost was? Maar bij deze Friday: Vermin (NL) 18.00 - 18.40 Defcon One (NL) 19.00 - 19.50 Allfader (NO) 20.10 - 21.10 Aura Noir (NO) 21.30 - 22.40 Grave (SE) 23.00 - 00.15 Saturday: Purest of Pain(NL) 16.00 - 16.40 Context (NL) 17.00 - 17.50 Thyruz (NO) 18.10 - 19.00 Cutthroat (NO) 19.20 - 20.10 Ragnarok (NO) 20.40 - 21.40 Aeternus (NO) 22.00 - 23.00 Bömbers (NO) 23.30 - 00.30 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |