|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Canadese is meer een grapje, ik heb haar niet gezien maar ze had dus een slaapplek nodig. Daar kwam iemand (anders) om vragen... Hatsjikidee! |
|
Ze zou het hele weekend bij één van de barmensen blijven slapen....heeft die haar eruit geflikkerd dan? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik geloof van niet hoor, no worries! Hatsjikidee! |
|
Van wat ik me herinner vond ze het daar niet fijn op de bank. Dus mocht ze eventueel bij ons op de bank. Het is er echter niet van gekomen. Moest voor een gecrashte geliefde zorgen, dat had prioriteit. quote: Jij ook THNX, voor je hulp bij de merch en het overeindhouden van Roel zaterdagnacht hahahahahaha (en de gezelligheid!) Bla |
|
|
|
Was leuk feestje! Hoewel ik maar 3 bands heb gezien op zaterdag waarvan ik Aeternus echt heel gaaf vond (maar vond het wel lastig te volgend door de geluidskwaliteit. Maar lag misschien ook beetje aan Aeternus zelf. Maar dat weet ik niet) Ze waren in iedergeval erg gaaf en vind het erg tof van Hub & Heuy dat ze me de kans hebben gegeven om Aeternus te kunnen zien. Daarnaast vond ik Bombers ook wel grappig maar Ragnarok vond ik zelf niks aan maar dat kan natuurlijk ook helemaal liggen aan mijn zeer beperkte kennis van hun werk. Hopelijk komt er nog eens een keertje een vervolg Ben in iedergeval weer euro's lichter aan cd's en shirts. nogmaal bedankt! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Volgens mij is de algemene tendens dat er gewoon een Hub & Heuy metalfest X moet gaan komen. Ook al is dat dan niet in de Azijnfabriek Hatsjikidee! |
|
quote: Haha, zo erg? Achja, familietrekje! Boeiender |
|
quote:Na alle indrukken en meningen over het afgelopen H&H fest gelezen te hebben, moet ik als anti sociaal wezen toch toegeven dat ik hier siked voor ben. Even een biersmiley ge-add wegens serieusness. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 23-05-2012 0:08] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Je had er gewoon moeten zijn, was echt een gaaf feestje Hopenlijk komt er idd nog ooit een deel X edit: EN toch nog mooi 7 klokken verkocht, ha. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 23-05-2012 8:47] |
|
quote: Oh, jij bent de klokkenverkoper! 7 klokken... Die lui moeten wel héééél dronken zijn geweest whahaahahahaa Hatsjikidee! |
|
Ik was zelf ook behoorlijk verbaasd, en zo dronken waren ze niet eens, en het waren ook nog eens onbekenden |
|
Vooral je eigen bandleden Koen! Hahaha, vond het erg gezellig met jullie knusse klokkenhoek. Bla |
|
HEUY!!!! Enorm bedankt voor complimenten! Vrijdag helaas weinig bands gezien, aangezien we nog druk aan het organiseren waren, maar aan de gezichten van het publiek te zien, was het erg geslaagd! Zaterdag gelukkig meer tijd om te genieten van de bands en het festival Na een paar dagen "rust" te hebben gehad, begint het nu al te knagen, DUS: HUB & HEUY METALFEST PT.X op 10 en 11 mei! |
|
Hatsjikidee! |
|
Hm... weer na hemelvaart dus. Kan het niet in een wat minder populairdere vakantie periode? Want vrij krijgen is altijd een hel rond hemelvaart. |
|
quote: Fuck, 7?!? Impressive [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 23-05-2012 14:38] Black seeds of bunny! |
|
quote: Jij bent komend jaar toch weer aan de beurt om vrij te krijgen? |
|
Erg cool te horen dat er zovelen zijn die al uitkijken naar een volgende editie Maar om effe tegengas te geven, en zoals ook al eerder aangegeven: ik vind het TE voorbarig om nu al een deel 10 aan te kondigen. Ik wil, niet de dwarsligger zijn maar er moet eerst eens gekeken wat en hoe we verder gaan en wil daar niet meteen een datum aan koppelen. Dus eerst eens overleggen hoe en wat en in welke mate er een 10de deel komt, en dan pas een eventuele datum aankondigen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik hoop het maar... Die reorganisaties maken alles er ook niet makkelijker op. Bovendien zou het weer tegelijk met Deathkult gaan vallen. |
|
Dan moeten we voor de zoveelste keer kiezen tussen Nederland en Duitsland... Bla |
|
Niet te voorbarig, vooralsnog hoeft er niet gekozen te worden En mocht het doorgaan dan is de keuze NL of D erg makkelijk haha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |