|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Aan het knutselen gegaan met Reaper Records? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Deze zijn ook aan te sluiten op een pc? Want veel cassette recorders die ik op internet tegen kom lijken daar niet toe in staat. |
|
quote:Heeft jou cassettespeler een REC-knop en een audioingang? Dat is alles wat je nodig hebt. |
|
quote:Even bij de kringloop kijken voor een losse component. |
|
quote:Tuttut, beetje normaal doen tegen mijn towerbridgemaatje! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Doe ik al gast! Ik had even last van een generatiekloof. |
|
quote: Towerbridgen? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
trolololol. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Werkt er iemand met Cubase? Ik vecht een beetje met volgend probleem: 3 van de 5 keer als ik een track wil opnemen geeft 'ie een halve seconde nadat ik op record (spatie bar) gedrukt heb een error. Aan m'n configuratie en manier van gebruiken kan het echt niet liggen, want 2 van de vijf keer doet 'ie het dus wel keurig zoals het hoort... herkenbaar voor iemand? De oplossingen die ik op andere fora vond doen het 'm niet btw, je gaat geen enkele link kunnen replyen die ik zelf nog niet uit google gehaald heb. |
|
buffersize te laag ? gebruik je de monitor functie ? plugins op de inputkanalen ? record vanuit stilstand ? lampje |
|
Die buffersize ga ik eens proberen opvoeren, die had ik nog niet getest. Monitorfunctie doe ik niet, geen plugins op de inputs. Record vanuit stilstand moet je 'ns uitleggen wat dat precies is, daar betrap je me op iets dat ik nog nooit gehoord heb. |
|
Ik heb ook heel lang lopen kloten met Cubase. Uiteindelijk gewoon over gestapt naar een minder zwaar programma. Dat werkte veel makkelijker en niet van de die vage fouten. |
|
Nooit ergens last mee. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik ga behoorlijk hard op studio one van presonus IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Er is daar ook een gratis versie van is het niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij niet! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ooooh beter!! Zit ook een beetje rare feature in, namelijk van uit de software naar soundcload sturen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik gebruik zelden plug ins. Maar deze vind ik persoonlijk wel te gek: http://cycling74.com/downloads/older-discontinued/ [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 24-10-2012 12:45] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik vind het al raar als je rechtstreeks een mp3 kunt exporteren.. dus dit is helemaal gek! Aan de andere kant zou ik het wel gebruiken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik weet niet of ik het zou gebruiken. laatste tijd weinig uploads, ben aan het zoeken naar een sound die in mijn hoofd zit [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 24-10-2012 15:17] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
brandaris hertog jan jägermeister I am mine own redeemer...! |
|
quote: Misschien een alfatje of twee voor de solo's. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |