![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
|
ik vind het wel vet [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-05-2020 14:45] God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Graag gedaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Jeetje. Bij 0:57 ben ik maar afgehaakt. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Mystic Circle vibes Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
quote: Dit is best gaaf eigenlijk. Er is zat goeie hiphop te vinden maar de combi met metal is 99% van de gevallen zwaar kut. Dit is net die ene %. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
quote: Dat. Heel erg dat. En dan is Body Count eigenlijk nog de enige 1%'er. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
![]() |
|
quote: Ik moest hardop lachen ![]() ![]() ![]() |
|
Nah... dat valt best mee. Beetje een Trail of Tears vibe, qua zang vooral. Ronnie Thorson ![]() ravnajuv ![]() |
|
quote: Ik ben de markt. ![]() I lost a brain staring at concrete, fuck that for entertainment ![]() |
|
Dit project kende ik niet van Meneer Apator, lol! "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Gaat goed nergens heen. ![]() |
|
Bijna op het einde dacht ik nog: nou komt het. Maar dat viel vies tegen. ![]() "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
quote:Dit vind ik wel wat hebben. Wat knullig, maar goed. Beetje ambient Burzum met neo-medieval en martial. ![]() |
|
:'""""""""") I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Die clip :') I lost a brain staring at concrete, fuck that for entertainment ![]() |
|
quote:Geluid op mute en fijn met de hand in de broek. ![]() Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
|
osidfhmqdfshmldqsjflidqjsf Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
I lost a brain staring at concrete, fuck that for entertainment ![]() |
|
Ze kunnen ook united een boterham gaan smeren natuurlijk. Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |