![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is hip als je versneld je graf in wilt hoppen. ![]() |
|
![]() |
|
ik vind het wel vet [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-05-2020 14:45] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Graag gedaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Mystic Circle vibes Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: Dit is best gaaf eigenlijk. Er is zat goeie hiphop te vinden maar de combi met metal is 99% van de gevallen zwaar kut. Dit is net die ene %. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: Dat. Heel erg dat. En dan is Body Count eigenlijk nog de enige 1%'er. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
![]() |
|
quote: Ik moest hardop lachen ![]() ![]() ![]() |
|
Nah... dat valt best mee. Beetje een Trail of Tears vibe, qua zang vooral. Ronnie Thorson ![]() Hafgufa ![]() |
|
quote: Ik ben de markt. ![]() "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
Dit project kende ik niet van Meneer Apator, lol! Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Gaat goed nergens heen. ![]() |
|
Bijna op het einde dacht ik nog: nou komt het. Maar dat viel vies tegen. ![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote:Dit vind ik wel wat hebben. Wat knullig, maar goed. Beetje ambient Burzum met neo-medieval en martial. ![]() |
|
:'""""""""") I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Die clip :') "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
quote:Geluid op mute en fijn met de hand in de broek. ![]() ![]() |
|
osidfhmqdfshmldqsjflidqjsf Vul je eigen gat. ![]() |
|
Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
Ze kunnen ook united een boterham gaan smeren natuurlijk. ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |