![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel een leuke clip. I lost a brain staring at concrete, fuck that for entertainment ![]() |
|
Goffedomme I lost a brain staring at concrete, fuck that for entertainment ![]() |
|
Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
I lost a brain staring at concrete, fuck that for entertainment ![]() |
|
Sword of Darkness... Die naam is zo fantastisch dat ik de muziek niet ga luisteren. De verwachtingen zijn te hooggespannen. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
ravnajuv ![]() |
|
Vandaag ff geen metal meer voor tommie. Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
|
die stem ... Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Sneu. Dit dan. Kut of geniaal... I lost a brain staring at concrete, fuck that for entertainment ![]() |
|
auwauwauw Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
quote: ![]() Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
|
Scarlett en King Baal vallen best mee. Eerlijk is eerlijk, vergeleken met de rawblackmetal linkjes uit het Black Metal topic, valt iets al gauw mee. ravnajuv ![]() |
|
Is die King Baal miep soms familie of een collega van je? Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
|
quote: ![]() Nee, het deed me denken aan Wings of Fury, dat is best een aardige band hoor. Ze zingt niet zo geweldig, maar het kan veel slechter en valser. [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 09-01-2021 21:53] ravnajuv ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |