|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Zelfs met het geluid uit is het kut/cringy Hafgufa |
|
Mislukt. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Op de Facebook van ZM staat dit: Dit is kut aan alle kanten. Het zou niks moeten uitmaken, maar dat haar... Hafgufa |
|
Echt compleet niet eens met wat hierboven gezegd wordt. To the Hellfire heeft als track een cinematische "larger than life" sfeer. Will's vocalen passen daar perfect bij door allerlei kanten op te gaan en dan bepaalde zinnen meer te benadrukken door inderdaad extreem soepel naar een andere stijl te switchen. Ik zie dat compleet niet als "random", maar meer dynamisch. De ronduit demonische uitvoering van die laatste regels door Ramos blijft iedere luisterbeurt ronduit indrukwekkend. Ik vind het ronduit verfrissend om iemand te horen die zo flexibel is met zijn vocalen à la Travis Ryan (Cattle Decapitation) en Dickie Allen. Zijn performance tilt voor mij het nummer naar nog een hoger niveau. Ik weet zeker dat hij vele malen meer over de top zou kunnen gaan à la Dickie Allen (Infant Annihilator), die een grote inspiratie op zanggebied voor Will Ramos is. De ...And I Return to Nothingness-EP is toch wel een van mijn favoriete releases van het jaar tot nu toe. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-11-2021 15:59] |
|
Geef die man corpsepaint en een binair kapsel en het klinkt een stuk beter denk ik. signature |
|
Lol "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
is dit de on topic band? signature |
|
Het is zeldzaam kut, dus ik denk het wel. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Nog wel lichtjes charmant en klinkt zo anarchistisch als ze zelf willen waarschijnlijk. quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
verkeerde tipoc.. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-01-2022 16:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat klinkt niet kut? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
oordeel zelf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kutmuziek, maar niet kut Hafgufa |
|
|
|
HAHAHAHAHA nee "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
duidelijk signature |
|
quote: ik zie nu pas dat ik het verkeerde topic heb gepakt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Ze bestaan al een poosje, maar heb ze nog maar net ontdekt: Trepalium. Mengeling van jazz en death, maar geen wiskunde zoals Spheres of Atheïst. Het klopt gewoon. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik vond de reacties al zo gekkig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haha, nou bastianus zit in hetzelfde schuitje zo te zien "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Oeps. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gave auto, dat wel Hafgufa |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |