|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik trek het goed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
nieuwe poging. ferme titel ook. signature |
|
Ze hadden beter raw black metal kunnen maken en een demo op 4 gelimiteerde tapes kunnen uitbrengen, dan hadden er 5 man geilend in het BM topic 'Oh dit is zo gaaf' geschreven Maar het is doorsnee gothic anno 1995, dus helaas. Hafgufa |
|
Haha gast "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: 12 signature |
|
quote: Ja, dat mag je best zeggen, maar het is wel zo. Die band is qua muziek echt niet slecht, maar wel 25 jaar te laat. En dan eindig je in dit topic. Voor de raw my first sony echoput black metal is er een fanboy community. Simpel zat. Hafgufa |
|
Ging me meer om dat je overal raw black metal bijhaald zoals Geert Wilders overal Islam bijhaald. Laat lekker luisteren toch Die vrouw kan trouwens gewoon niet zingen. De drummer is ook een partij aan het klooien, en de keyboardlijnen zijn zo vals als maar kan. Pak dat debuut van Blackbriar erbij, kan je zien hoe goed gothic kan klinken anno 2021. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
progressieve thrashdoom [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-05-2021 20:26] signature |
|
wat slecht signature |
|
|
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Funus - Mono |
|
signature |
|
aaargh signature |
|
Zo hey, wat een tenenkrommende mislukte Marilyn Manson imitatie. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
P O R T A L [Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 03-07-2021 20:49] N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
JUDGEMENT DAY met 40 MINUTES TO IMPACT. Droeftoeter van een Death Metal plaat. En voor de overige. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
signature |
|
Ik heb er ook eentje : Herds of ignorant sheep N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote:Wilde je laatst geen JD platen kopen? |
|
Voor mien collection, wel achteraan ergens, zodat ik geen glimp kan opvangen van dit monster N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Ik hap even, het is tenslotte etenstijd. Voor je droeftoetercollectie? Of voor je jd collectie? Want je hebt al onze cd's en demo's? Een plaat die uitgebracht is door new aeon media in 2004 en die je nog nooit gehoord hebt, want toen er wat online stond, bestond youtube nog niet. Er is trouwens nog wat nieuwers, wat je dan ook wel gemist zal hebben, onze eerste cd is opnieuw uitgebracht door vic records, met een demo, een promo, een split en een 7 inch. Misschien ook leuk voor je collectie? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En voor de rest. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |