|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
ok ca va nu eens gaan slapen moe bin 4 uren gaan werken pfff aj moe kakken moej kakken |
|
omg ja, en die staan op Graspop zeker? buuuuuuuurk signature |
|
jap aj moe kakken moej kakken |
|
Helaas ken ik die meuk al een jaar of 2, kwam mn broertje van toen 14 mee aanzetten... Where did I go wrong Black seeds of bunny! |
|
Is Debauchery al genoemd in dit topic? Nee? Debauchery. Boeiender |
|
Funus. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Grindbashers. Absoluut. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
fok... signature |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, die was al een keer eerder gepost, er zijn er nog veel meer van, net zo erg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dit is toch typische blackmetal? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Echte blackmetal is in mono, bovenstaande filmpje is 5.1 surround, dikke nep dus. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Dit is echt héél erg slecht, jongens. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Beetje AFoS? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: |
|
quote:Sonic Titan kwam hier ooit mee. Was hij best lyrisch over. Ik vind het persoonlijk 'wat minder'... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik wacht op de die hard vinylversie Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Met dank aan de voorpagina. MC Hammer Smashed Face |
|
|
|
quote: Dit is wel heel erg triest... Wow. Ja hoor... |
|
HAHAHAHAHA Geniaal dat accent! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Och, voor de rest is het toch niet ontzettend kut. Boeiender |
|
Wat het vooral lachwekkend maakt, is de ontzettend gespeelde emotie en die zanger die véél en véél te hard zijn best doet om 'gevoelig' over te komen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Volgens mij is het een pr0nchick, dus wel een klein beetje bestaansrecht. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |