IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Games] Vervolg. Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-08-2012 16:04 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 23 augustus 2012 8:34 schreef powertieke het volgende:
Demonssouls zonder hints is als minecraft zonder wiki. Het is mogelijk, maar of je het moet willen?


Hints in de game zelf wel ja, maar door hints op te zoeken op internet gaat wel een belangrijk deel van de ervaring verloren. Tenminste wat betreft Dark Souls.

Nu bezig met The Witcher 2, misschien wel de beste RPG in zijn soort.


Argh
Usericon van Argh
Posted 31-08-2012 2:02 by Argh Profiel van Argh

Nog ver kunnen raken met Spelunky? Ik heb 1 keer de eindbaas gezien en ging meteen dood :') Binnenkort maar even opnieuw proberen, al een tijdje niet aangeraakt vanwege een hoop andere games.

Darksiders II onlangs uitgespeeld, nu bezig met Sleeping Dogs


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-09-2012 15:28 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

alle links van deze url zijn deaud: http://zombie-popcorn.com/?p=152


maar het leek mij wel geweldig eigenlijk.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-09-2012 15:34 by bokkie666 Profiel van bokkie666



SQT
Usericon van SQT
Posted 11-09-2012 23:49 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Shadows of the Damned viel tegen, zeker na al die positieve reviews. Ik ben nu eindelijk begonnen aan Rayman Origins, die bevalt stukken beter! En ondertussen moet ik Super Meatboy ook maar eens uitspelen, die heb ik al veel te lang laten liggen.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 12-09-2012 2:09 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ik heb me een tijdje vermaakt met Rayman Origins, maar nu begin ik er nooit meer aan omdat ieder level me minimaal een half uur kost doordat ik ieder checkpoint tussen de minimaal drie en de tientallen, misschien zelfs honderden keren opnieuw moet proberen...

ik weet het, dat moet het juist leuk maken en bla bla bla


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-09-2012 2:16 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 11 september 2012 23:49 schreef SQT het volgende:
Shadows of the Damned viel tegen, zeker na al die positieve reviews. Ik ben nu eindelijk begonnen aan Rayman Origins, die bevalt stukken beter! En ondertussen moet ik Super Meatboy ook maar eens uitspelen, die heb ik al veel te lang laten liggen.


TASTE MY BIEG BONER! Ik heb me er wel mee vermaakt (maar ook behoorlijk om gefrustreerd) Erg leuk Evil Dead level ook. Helaas korte game met weinig replay value.

Rayman Origins ook gespeeld, maar ik vind de controls niet heel erg soepel/strak. Zit nu vast omdat ik niet genoeg van die pleuris beestjes heb, en ook niet goed genoeg om hoge scores neer te zetten. Leuke graphics, leuke muziek, maar de controls mochten wat mij betreft een stuk strakker. Ben wel een 2D platform junkie dus daar ligt het niet aan.

Nu bezig met de New Game+ van Dark Souls... net gearriveerd in de Tomb of Giants. Kan die game maar moeilijk laten liggen... ik droom er zelfs over.





[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-09-2012 3:00]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-09-2012 8:19 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

O ja, Dark Souls moet ik ook nog steeds afmaken! Daar heb ik me heel lang enorm mee vermaakt (een van de beste games van deze generatie), en toen was ik er opeens helemaal klaar mee. Die zal ik over een maandje of wat wel weer oppakken.

De enige reden dat ik SotD nog wel uitgespeeld heb is inderdaad de humor. Wát een ontzettende klotecontrols, en wat een verschrikkelijk lineaire game, zeker in het begin. Op zich is met dat laatste niets mis, maar hier was het gewoonweg frustrerend saai.

Met Rayman ben ik dit weekend pas begonnen, dus ik ben nog niet zover dat het vervelend begint te worden. Gezien de gameplay kan ik me voorstellen dat dat nog wel gebeurt, maar dat zie ik dan wel. Ik ben al fan van Rayman sinds de eerste game, en ik trek die vrolijke kleurtjes dan ook erg goed. En de controls zijn een verademing in vergelijking met SotD, dus dat probleem heb ik niet.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-09-2012 9:49 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 11 september 2012 23:49 schreef SQT het volgende:
Shadows of the Damned viel tegen, zeker na al die positieve reviews. Ik ben nu eindelijk begonnen aan Rayman Origins, die bevalt stukken beter! En ondertussen moet ik Super Meatboy ook maar eens uitspelen, die heb ik al veel te lang laten liggen.


Vond Rayman Origins vrij eenvoudig. Wél heel erg vet, maar na Super Meat Boy kom je er redelijk makkelijk doorheen.

Hoewel de laatste tricky treasures en the land of the livid dead wel redelijk uitdagend zijn.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 9:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Aan Bastion begonnen: mooie game, erg sfeervol! Qua combat niet zo lastig, wel leuk gevarieerd.


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-09-2012 10:24 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Bastion is zeker vet, vooral de sfeer/graphics icm het verhaal.
quote:
Op 12 september 2012 9:49 schreef Rasputin het volgende:
Vond Rayman Origins vrij eenvoudig. Wél heel erg vet, maar na Super Meat Boy kom je er redelijk makkelijk doorheen.

Hoewel de laatste tricky treasures en the land of the livid dead wel redelijk uitdagend zijn.
Ik speel Rayman ook niet om de moeilijkheid, maar voornamelijk voor de toffe sfeer en het oldskool platformen. Zoals ik hierboven al aangaf ben ik een groot fan van gedetailleerde, kleurrijke omgevingen in games, en er zijn weinig kleurrijkere games dan de Rayman serie.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 11:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 24 augustus 2012 14:34 schreef MindFolter het volgende:
Wat vinden mensen van de BioShock Infinite gameplay video's?





Persoonlijk lijkt dit weer een kunstwerkje te worden, en een goedmakertje voor de flop dat BioShock 2 was.

Ja, te gek! Had het al weleens gepost hier, ben er wel erg benieuwd naar Eerste Bioshock was qua verhaal en sfeer supertof, tweede heb ik nooit gespeeld wegens tegenvallende geluiden. Denk dat het met deze wel weer goedkomt qua verhaal en sfeer
quote:
Op 12 september 2012 10:24 schreef SQT het volgende:
Bastion is zeker vet, vooral de sfeer/graphics icm het verhaal.

Dat moment dat je de 'Singer' vindt, prachtig


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-09-2012 11:45 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik vond Bioshock 2 best tof, hoor. Uiteraard was het niet zo vernieuwend als 1, maar dat is nogal logisch. Maar het was zeker leuk om nogmaals door Rapture te lopen, maar dan gezien vanuit een ander perspectief. Je kunt hem ondertussen voor een tientje vinden, dus daar kun je je echt geen buil aan vallen mocht je er toch niet mee uit de voeten kunnen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 12:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 september 2012 11:45 schreef SQT het volgende:
Ik vond Bioshock 2 best tof, hoor. Uiteraard was het niet zo vernieuwend als 1, maar dat is nogal logisch. Maar het was zeker leuk om nogmaals door Rapture te lopen, maar dan gezien vanuit een ander perspectief. Je kunt hem ondertussen voor een tientje vinden, dus daar kun je je echt geen buil aan vallen mocht je er toch niet mee uit de voeten kunnen.

Ik wacht tot hij voor een habbekrats op Steam staat, dan doe ik hem nog wel denk ik


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-09-2012 12:53 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik neem aan dat dat al een aantal keer het geval geweest is. Bioshock 2 is ondertussen al weer twee jaar uit, en de consoleprijs ligt voor zover ik weet al zeker een jaar rond de €12,50. Dan kan de pc-prijs sowieso niet veel meer dan €10,- zijn. Maar kijk de reviews er maar eens op na, zo slecht wordt hij helemaal niet beoordeeld (88 op Metacritic).


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 13:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 september 2012 12:53 schreef SQT het volgende:
Ik neem aan dat dat al een aantal keer het geval geweest is. Bioshock 2 is ondertussen al weer twee jaar uit, en de consoleprijs ligt voor zover ik weet al zeker een jaar rond de €12,50. Dan kan de pc-prijs sowieso niet veel meer dan €10,- zijn. Maar kijk de reviews er maar eens op na, zo slecht wordt hij helemaal niet beoordeeld (88 op Metacritic).

Kan ook maar zo dat ik hem al gekocht heb! (Is niet zo, hoor )

Inderdaad, de reviews vallen nog mee (user score ligt overigens op 7.8), en ik hou het nog wel open als optie De reden dat ik het niet nu doe is dat ik veel hoor dat het verhaal minder goed uit de verf kwam, en dat was voor mij eigenlijk de enige reden waarom ik deel 1 zo gaaf vond. En ik heb (en had, destijds) nog hele stapels spellen die ik nog moet spelen en al wel voor betaald heb; ik wacht nog wel even.

Het is nu overigens 20 euro op Steam. Maar ja, die zijn vaak duur tov retail wat betreft dit soort titels. Denk dat ik hem fysiek wel voor 10 euro kan vinden Maar ik hoef hem niet fysiek


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-09-2012 13:15 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Doe wat je wilt, ik zeg alleen dat hij het wel waard is.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 13:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 september 2012 13:15 schreef SQT het volgende:
Doe wat je wilt, ik zeg alleen dat hij het wel waard is.

Onthou ik! 5 euro koop ik hem denk ik wel voor


I wish I was a butterfly


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-09-2012 14:30 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Erg mooie vormgeving toch, die Bioshock.
Terug begonnen met Dante's Inferno. Waar ik het de eerste keer behoorlijk moeilijk vond, nu eerder een walk in the park. Maar de sfeer blijft wel lekker natuurlijk.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-09-2012 23:56 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 31 augustus 2012 2:02 schreef Argh het volgende:
Nog ver kunnen raken met Spelunky? Ik heb 1 keer de eindbaas gezien en ging meteen dood :') Binnenkort maar even opnieuw proberen, al een tijdje niet aangeraakt vanwege een hoop andere games.


Nee man, die laatste shortcut gaat wel ver, respect voor dat jij hem al wel hebt gehaald!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-09-2012 23:59 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 12 september 2012 2:16 schreef Argh het volgende:

Nu bezig met de New Game+ van Dark Souls... net gearriveerd in de Tomb of Giants. Kan die game maar moeilijk laten liggen... ik droom er zelfs over.






Succes alvast met Four Kings op NG++.

Sowieso mijn favoriete game.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 13-09-2012 0:31 by ErikS Profiel van ErikS

Nog tips voor XBox spellen die men *moet* hebben?

Nu ik toch zo'n apparaat hier heb staan kan ik net zo goed wat meer spellen er voor kopen. Dus.

(Hetzelfde geldt overigens ook voor de NES, N64, Wii, PS1 en PS2.)


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-09-2012 0:47 by Schaep Profiel van Schaep

Dark Souls dus en je Wii wegkankeren.


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-09-2012 3:18 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 12 september 2012 23:59 schreef Schaep het volgende:
Succes alvast met Four Kings op NG++.

Sowieso mijn favoriete game.


Dankje! Mag toch hopen dat er wat summon signs op de vloer liggen daar in de buurt (al is die area volgens mij helemaal niet druk/bevolkt qua multiplayer). Had al extreem veel moeite met Ornstein & Smough met 2 andere random spelers... (volgens mij wel 20 humanities naar de klote geholpen) Heb een aardige strenght/dex/vit build opgebouwd inmiddels en maak gehakt van vijanden met de black knight great axe +5, jammer dat ie niet veel meelevelt. PvP (darkmoon covenant zit ik nu bij) blijf ik maar in falen, maar dat is opzich logisch gezien mijn character extreem traag is en die ene ring die iedereen draagt tot nu toe tot 2x toe niet heb kunnen bemachtigen.

Jammer dat de meest interessante covenant (gravelord servants) niet werkt/buggy is

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-09-2012 3:19]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-09-2012 3:22 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 12 september 2012 23:56 schreef Schaep het volgende:
Nee man, die laatste shortcut gaat wel ver, respect voor dat jij hem al wel hebt gehaald!


Was prima te doen, maar ik had ook wel erg veel mazzel doordat ik al heel snel een jetpack wist te bemachtigen, met een jetpack vlieg je zo door de caves. Alleen heb je dus geen reet aan die laatste shortcut.. want the temple is niet te doen zonder spullen. Probeer het nu steeds vanaf de mines te doen, en dan maar hopen op een jetpack/cape/compass. Maar nog steeds niet het einde gehaald


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen