IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Games] Vervolg. Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 29-03-2013 17:32 by Argh Profiel van Argh

Hier ook volop bezig met Bioshock Infinite. Kan er ook nog geen slecht woord over zeggen eigenlijk. (speel op xbox en het indrukken van de LS om te rennen werkt niet altijd even soepel? Meer mensen last van?)

Heerlijke sfeer, zoals Ralph al zei baalde ik er eerst ook van dat er geschoten moest worden in 't eerste uur. Maar er komen gelukkig meer secties waarbij dit niet hoeft en je een beetje rond kan lopen en genieten van Columbia.

Achtbaanrijden via de rails hoog in de lucht is echt fantastisch en werkt perfect. Dacht in die eerste gameplay demo dat 't allemaal wat gescript was enzo, blijkt niet het geval

Her en der doet het denken aan Dishonored. Alleen dan is het jammer dat er geen stealth element is (stealth vigor of mes op dat rails meleewapen?). Er zijn zat moment waarop dit nog had kunnen worden toegepast gezien ze vaak genoeg nog niet doorhebben dat je aanwezig bent.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-03-2013 17:34]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2013 0:14 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nou ja, het ís nu eenmaal geen stealth game. ( Ralph? )

Vanavond dan eindelijk begonnen en idd. Het was gewoon een beetje naar om ineens mensen te moeten killen. Mijn eerste kills waren met dat martel-achtige ding, niet schieten dus.

Maar goed, tot zover: Wauwie! Deel 1 met enorm veel plezier gespeeld in die tijd en ik heb het idee dat ik weer een game ga uitspelen. Als het lukt, hehe. Ik speel natuurlijk op easy, omdat ik 121 jaar ben.

Die muziek ook, ik hoorde god only knows van the beach boys voorbij komen.

Edit:

Wel erg veel licht, ook even wennen.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-03-2013 0:35]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-03-2013 10:41 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 26 maart 2013 20:14 schreef powertieke het volgende:
Mijn intel hd3000 trekt niks. Dus troost je.
Laptop? Anders kan je er zo een kaart bij stoppen en de hd3000 uitschakelen.


Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 31-03-2013 11:16 by Corpsegrind Profiel van Corpsegrindhttp://www.erebus.nl

quote:
Op 29 maart 2013 17:32 schreef Argh het volgende:

Her en der doet het denken aan Dishonored. Alleen dan is het jammer dat er geen stealth element is (stealth vigor of mes op dat rails meleewapen?). Er zijn zat moment waarop dit nog had kunnen worden toegepast gezien ze vaak genoeg nog niet doorhebben dat je aanwezig bent.


Mee eens, ik moest ook aan Dishonored denken. Dat zal de steampunk wel zijn. Mooi dat je dan ook de neiging hebt om je wapen weg te doen als je gewoon over straat loopt
Verder nog steeds erg tevreden



powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 31-03-2013 14:44 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 31 maart 2013 10:41 schreef Paul het volgende:
Laptop? Anders kan je er zo een kaart bij stoppen en de hd3000 uitschakelen.




Erger nog: Mac mini, el cheapo (Voor mac standaarden dan).

Ben wel met vergevorderde interesse dit soort onwikkelingen aan het volgen: http://www.sonnettech.com/product/echoexpresschassis.html

Ik game toch voornamelijk op de console, en die paar games die ik op de computer speel lopen toch jaren en jaren achter .

[Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 31-03-2013 14:45]


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-03-2013 15:35 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 28 maart 2013 19:29 schreef Vlekkie het volgende:
Ik vind de nieuwe Tomb Raider best teleurstellend, maar de oude vind ik super tof.
Ik heb alle Tomb Raiders in mijn bezit en speel ze regelmatig.

Die nieuwe is vet.
Die oude games vind ik dan weer geen reet aan.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-03-2013 20:45 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 31 maart 2013 11:16 schreef Corpsegrind het volgende:
Mee eens, ik moest ook aan Dishonored denken.


Ik meen ook eens ergens gelezen te hebben dat er wat overlap zit tussen beide ontwikkelteams, of dat het volk van Bioshock hier en daar wat design-tips of trucs heeft gedeeld met de mensen van Dishonored, al kan ik dat zo snel nergens terug vinden.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 31-03-2013 23:36 by Vlekkie Profiel van Vlekkie

quote:
Op 31 maart 2013 15:35 schreef Dentz het volgende:
Die nieuwe is vet.
Die oude games vind ik dan weer geen reet aan.


Ja, die discussie heb ik wel vaker met vrienden.
Ik hou meer van het springen, rennen, klimmen, puzzeltjes oplossen, en speel de games al zeker 12 jaar. Ik vond de games eigenlijk perfect, en voor mij was de reboot overbodig.
De nieuwe game vind ik teveel actie/shooter bevatten (ik hou niet van shooters, enkele uitzonderingen daargelaten). Daarnaast mis ik het "tomb raideren", wel degelijk. Ook het survival gedeelte spreekt me niet aan.

Van de ene kant snap ik best dat ze een reboot hebben gemaakt, en een enigen draai aan het verhaal willen geven. Zelf ben ik er niet compleet van onder de indruk, maar wie weet is het vervolg beter te pruimen voor mij.


euu?


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-04-2013 21:40 by Argh Profiel van Argh



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


SQT
Usericon van SQT
Posted 10-04-2013 22:00 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Cool! Eerste Dark Souls nooit afgemaakt omdat ik ergens vast zat en na een tijdje geen tijd/zin meer had. Ik moet eigenlijk opnieuw beginnen om er weer helemaal in te komen, maar daar heb ik geen zin in omdat ik weet hoeveel problemen ik met sommige bosses heb gehad, en hoe saai en vervelend sommige stukken zijn. Een nieuwe daarentegen!


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-04-2013 22:09 by Argh Profiel van Argh

Dark Souls twee keer uitgespeeld. Meer dan 120 uur tijd wasted, maar was de ervaring dubbel en dwars waard. Zou eigenlijk zo beginnen met new game ++ hehe. Beelden die ze in de demo hebben laten zien doen me gelijk al verlangen naar Dark Souls 2. Zo te zien weinig veranderingen aangebracht en geen sell-out vanwege het grotere publiek. Geen muziek te bekennen, typische eenzame Souls sfeer. Laat maar komen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-04-2013 22:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 31 maart 2013 20:45 schreef Ralph het volgende:
Ik meen ook eens ergens gelezen te hebben dat er wat overlap zit tussen beide ontwikkelteams, of dat het volk van Bioshock hier en daar wat design-tips of trucs heeft gedeeld met de mensen van Dishonored, al kan ik dat zo snel nergens terug vinden.

Arkane Studios, van Dishonored, heeft aan Bioshock 2 meegewerkt in ieder geval. Naar het schijnt zijn wat van de modellen in het beginscherm etc. van Arkane. Of er daadwerkelijk mensen die aan Dishonored gewerkt hebben ook aan BioShock Infinite gewerkt hebben kan ik niet achterhalen.

Geweldige game in ieder geval. In het begin (op medium) veel te makkelijk, maar ondertussen (in de buurt van huize Comstock, Memorial Gardens etc., je weet) is het inderdaad wel medium. Nog steeds erg goed te doen, maar nu moet ik wél opletten en schuilen ipv een beetje rondrennen en knallen Verder werkt Elizabeth leuk mee in de gameplay.

Verhaal/sfeer blijft te gek! Waarschijnlijk een betere immersion en overdracht dan in de verhaal-FPS-toppers tot nu toe: BioShock, de Half-Life 2-serie (episode 2 was denk ik de topper qua verhaal) en Dishonored eigenlijk ook wel, voor zover ik het nu kan overzien. Uiteraard wel redelijk clichè, et cetera, maar dat een game überhaupt zoiets als dit probeert (qua thematiek die toch wel heel dicht bij huis komt) en er zo hard mee omgaat... uniek! Niet in het minst door de interactie tussen Booker en Elizabeth, natuurlijk.

Enig minpuntje dus de al eerder genoemde iets te lage kwaliteit van modellen etc. Al stoor ik me er nu niet meer aan. En een ander klein puntje is dat het rondzoeken naar geld wat annoying is. Maar goed, hoort bij dit soort quasi-RPG elementen


I wish I was a butterfly


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-04-2013 22:13 by Argh Profiel van Argh

BS:I inmiddels op Hard en 1999 mode uitgespeeld. Kan me niet voorstellen hoe die game speelt op medium. Waarschijnlijk veel te gemakkelijk? Op hard was 't prima te doen tot op zekere hoogte 3kwart in de game en 't allerlaatste level. 1999 mode leek me zelfs wel iets makkelijker? Zou kunnen omdat ik van m'n playthrough op Hard natuurlijk geleerd heb en alle truukjes van de game wel kende.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-04-2013 22:14]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-04-2013 22:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 april 2013 22:13 schreef Argh het volgende:
BS:I inmiddels op Hard en 1999 mode uitgespeeld. Kan me niet voorstellen hoe die game speelt op medium. Waarschijnlijk veel te gemakkelijk?

In het begin veel te makkelijk, ja. Nu bij huize Comstock is het op zich nog steeds makkelijk te doen, maar moet ik dus wel wat meer opletten en schuilen enzo


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-04-2013 11:43 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Nintendo gaat Wii-kanalen sluiten

Nintendo heeft aangekondigd dat het vanaf 28 juni vrijwel alle online-diensten voor zijn Wii-console zal sluiten, ondanks dat de console nog steeds wordt verkocht. Met de sluiting lijkt Nintendo Wii-gamers naar de Wii U te willen lokken.

Vanaf 28 juni zal Nintendo voor de Wii onder andere het Forecast Channel, News Channel, Everybody Votes Channel, Check Mii Out Channel en het Nintendo Channel sluiten. Daarnaast zal het uitwisselen van data tussen Wii friend via WiiConnect24 niet langer mogelijk zijn. Nintendo zegt nog wel berichten over 'todays accomplishments' op het Wii Message Board te zullen tonen, terwijl ook het Wii Shop Channel, waar games aangekocht kunnen worden, tot nader order open blijft.

Met het uitfaseren van vrijwel alle internetdiensten voor de Wii-console lijkt Nintendo Wii-gamers aan te willen sporen om de stap naar de vorig jaar uitgebrachte Wii U-spelcomputer te zetten. Desondanks verkoopt het Japanse bedrijf nog steeds Wii-consoles, onder andere als de Wii Mini. De Wii Mini is echter gericht op onervaren gamers en beschikt niet over een internetaansluiting.

Bron.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 23-04-2013 18:33 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Nieuwe Leisure Suit Larry verschijnt in juni



Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards verschijnt in juni voor de pc, de Mac en Linux. Het spel wordt gemaakt door Replay Games, dat de financiering voor het spel bij elkaar kreeg via Kickstarter, en kan los worden aangeschaft voor vijftien pond.

Replay Games, dat zijn spel laat uitgeven door UIG Entertainment, brengt in juni een nieuwe, bewerkte versie van de originele Leisure Suit Larry op de markt, zo meldt VG247. Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards verschijnt in eerste instantie voor Windows, Mac OS X en Linux, en zal later nog naar andere platforms worden gebracht.

Gamers die niet in de Kickstarter-actie zijn gestapt, kunnen het spel in juni alsnog los aanschaffen. Hoewel de prijs in euro's nog niet bekend is, is wel duidelijk dat de game vijftien dollar kost in de Verenigde Staten en vijftien pond in het Verenigd Koninkrijk. Het lijkt dan ook voor de hand te liggen dat de prijs in euro's eveneens vijftien zal bedragen.

Ontwikkelstudio Replay Games, dat Larry-bedenker Al Lowe aan boord heeft gekregen voor het project, vond zijn heil bij Kickstarter nadat een eerdere poging om een remake van Leisure Suit Larry te maken mislukte. Via de crowdfunding-website verzamelde de studio 655.182 dollar, ruim boven het gestelde doel van 500.000 dollar. Het bedrijf probeerde daarna overigens nog een hoger doel van 750.000 dollar te bereiken, maar dat is niet gelukt.

Bron.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2013 18:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Mwahahah... Nice. Relaxed dat het met Al Lowe is!


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2013 20:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 april 2013 22:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
In het begin veel te makkelijk, ja. Nu bij huize Comstock is het op zich nog steeds makkelijk te doen, maar moet ik dus wel wat meer opletten en schuilen enzo

Na een week afwezigheid en drukte zojuist eindelijk BioShock Infinite uitgespeeld, damn... Zó goed! Qua gameplay prima, maar wat het vooral goed maakt is dat het met gemak het meest aangrijpende en goed vertelde verhaal bevat wat ik ooit in een big-budget game ben tegengekomen... Op het eind kippenvel tot en met. Echt heel sterk gedaan, hopelijk nemen veel ontwikkelaars hier een voorbeeld aan!


I wish I was a butterfly


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 25-04-2013 20:36 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/7105-BioShock-Infinite

Review van Yahtzee Croshaw, ik denk zijn minst negatieve ooit.

Nu met Far Cry 3 bezig. Verhaal kan alleen maar tegenvallen na bioshock, maar de gameplay is wel fucking vet. Alleen al het jagen is iets om je uren mee bezig te houden.


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-04-2013 21:46 by Argh Profiel van Argh

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen reet van het hele verhaal van BS:I snapte. En nog steeds niet, ook niet na explanation video's te hebben bekeken en 2 keer te hebben gespeeld.

[POSSIBLE SPOILER]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wat ik vooral niet snap is dat Elizabeth plots ineens alles weet en overal het antwoord op weet. Slaat in mijn ogen eigenlijk nergens op.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-04-2013 21:48]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 25-04-2013 22:07 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

quote:
Op 25 april 2013 21:46 schreef Argh het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen reet van het hele verhaal van BS:I snapte. En nog steeds niet, ook niet na explanation video's te hebben bekeken en 2 keer te hebben gespeeld.

[POSSIBLE SPOILER]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wat ik vooral niet snap is dat Elizabeth plots ineens alles weet en overal het antwoord op weet. Slaat in mijn ogen eigenlijk nergens op.


[NOG MEER SPOILER]






Zoals ik het zie is naar mate de grenzen tussen de verschillende realiteiten vervagen Elizabeth iemand die steeds meer buiten al de verschillende realiteiten staat en dus ook een soort combinatie van alle verschillende Elizabeths is. Wordt vooral duidelijk in beeld gebracht in de verdrinking-scène helemaal op het eind.

Ach, vanaf dat de verschillende realiteiten wordt het natuurlijk allemaal een beetje vaag en ingewikkeld. Idee was in grote lijnen met de eerste keer wel doorspelen, misschien binnenkort nog een keertje doen om alle details nog een keertje door te spitten.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2013 9:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 25 april 2013 21:46 schreef Argh het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen reet van het hele verhaal van BS:I snapte. En nog steeds niet, ook niet na explanation video's te hebben bekeken en 2 keer te hebben gespeeld.


[Miljoenmiljard SPOILER]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dat is omdat haar abilities onderdrukt werden door de Siphon. Op het moment dat je voor op het Prophet-luchtship staat en Songbird de Siphon (/het beeld) laat vernietigen heeft ze haar volle kracht weer terug, kan ze weer ten volle tears openen en kan ze over alle mogelijke realiteiten heen kijken. Dat laatste wordt vrij impliciet gebracht, als in: niet gezegd (geloof ik), maar volgt uit dat ze inderdaad opeens van alles weet.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Spoilers weer klaar

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-04-2013 9:08]


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 26-04-2013 10:36 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Valve start met abonnementen op Steam

Valve heeft abonnementen toegevoegd aan Steam. De optie wordt het eerst gebruikt bij Darkfall Unholy Wars, een mmog waar maandelijks 15 euro voor betaald moet worden. Het systeem zal voor meer games gebruikt worden, al noemt Valve nog geen andere voorbeelden.

Het is niet de eerste keer dat Valve via Steam een game verkoopt waarbij een abonnement gehanteerd wordt. Het is echter wel de eerste keer dat het bedrijf zelf de maandelijkse betalingen via Steam afhandelt. Valve stelt in de aankondiging dat het systeem voor het eerst gebruikt zal worden bij Darkfall Unholy Wars, een mmog van het Italiaanse Aventurine SA. De game kost 40 euro en daarna nog eens 15 euro per maand om te kunnen blijven spelen. Het inschrijven, vernieuwen en opzeggen van een abonnement verloopt via Steam en Valve legt in een faq uit hoe het systeem werkt. Het systeem zal ook bij andere games gebruikt worden, al laat Valve niet los welke dat zijn.

Valve heeft de laatste maanden al een aantal nieuwe opties aan Steam toegevoegd. Zo kunnen gebruikers sinds januari zelf een walkthrough van een game op Steam plaatsen. In maart startte de ontwikkelaar annex uitgever met de optie om games te spelen tijdens de ontwikkelfase, zodat spelers al feedback kunnen geven voor de game af is. Eind 2012 voegde Valve bovendien de Big Picture Mode toe aan Steam, een optie om games te bekijken op een tv. Het Amerikaanse bedrijf test bovendien een Linux-versie van Steam, waarbij ook diverse games onder het opensource-besturingssysteem te spelen zijn.

Bron


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2013 14:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 april 2013 20:36 schreef adeia het volgende:
Nu met Far Cry 3 bezig. Verhaal kan alleen maar tegenvallen na bioshock, maar de gameplay is wel fucking vet. Alleen al het jagen is iets om je uren mee bezig te houden.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=o9wSlQ9McIM


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-04-2013 17:07 by M. Profiel van M.

Zijn hier eigenlijk mensen die multiplayer Starcraft 2 (HotS) spelen? Ik ben recentelijk met wat vrienden begonnen en pruts aan ergens tussen Silver- en Gold League. 2v2 is wel een beetje mijn ding geloof ik.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen