IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Games] Vervolg. Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2013 20:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 3 januari 2013 19:16 schreef Dentz het volgende:
Sprint eens op hem af?
Had ik ook een keer in die grot, ik werd opgemerkt en bij het respawnen was die weg.
Ok, video bekeken en via een omweg alsnog erlangs. Verderrrrr!
Oh en alle radiotowers pakken levert een erg fijn wapen op.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-01-2013 20:20 by Dentz Profiel van Dentz

Bushmaster toch?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2013 21:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



Bushman, maar wie maalt om een naam.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-01-2013 21:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 januari 2013 2:06 schreef Argh het volgende:
Geel stipje op de map


Ik ben er uit!!!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-01-2013 21:46 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Final Fantasy X gekocht, tweedehands bij gamemania. Blijkt die shit Duits. Dus ik denk bij mezelf: die shit kan ik wel aanpassen ingame. Lucky me, de gesproken taal is Engels en de subs Duits. MAAARRRR. Menu's en getypte tekst blijven Duits. En de uitgebreide tutorial over hoe al die shit werkt ook. Fuck.

Gelukkig ook Heavy Rain gescored, zit er enorm in.
En Dark Souls, maar die bewaar ik voor als ik Demon's Souls om en nabij heb uitgespeeld en weer wireless heb.



powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 03-01-2013 23:00 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl



Wel goed voor je duits!

Heavy Rain was voor mij een indrukwekkende ervaring. Heb hem ook maar 1 keer gespeeld en weggegeven met de gedachte dat zoals ik hem gespeeld heb precies de bedoeling was voor mij. Mijn verhaal .

Ja, en bij Demon's souls zit ik alweer een paar uren/weken tegen een eindbaas aan te hikken (of liever te sterven). Gaat nog wel even duren voordat ik met Dark Souls verder mag van mezelf.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 03-01-2013 23:30 by Bub Profiel van Bub

In de Steam sales de Max Payne serie aangeschaft.
Een tijdje geleden het eerste deel al uitgespeeld en nu weer Max Payne 2 aam het spelen.
Destijds al uitgespeeld maar nu weer aan het spelen.
Het blijft een erg gaaf spel!



bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-01-2013 23:52 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 3 januari 2013 23:00 schreef powertieke het volgende:


Wel goed voor je duits!

Heavy Rain was voor mij een indrukwekkende ervaring. Heb hem ook maar 1 keer gespeeld en weggegeven met de gedachte dat zoals ik hem gespeeld heb precies de bedoeling was voor mij. Mijn verhaal .

Ja, en bij Demon's souls zit ik alweer een paar uren/weken tegen een eindbaas aan te hikken (of liever te sterven). Gaat nog wel even duren voordat ik met Dark Souls verder mag van mezelf.


Bonnetje gevonden, ik ga morgen wel even kijken of ik 'm kan ruilen ofzo.

Heavy Rain na 2 daagjes uitgespeeld. Intens gaaf! Maar jammer dat het nu al af is. Ik ben benieuwd of andere playthroughs anders genoeg zijn om te boeien. Het deed me heel erg denken aan een game waar ik tijden terug echt enorm enthousiast over was. Japanse stijl game, waarbij je ook kon tijdrijzen geloof ik. Of iets met alternate realities, en puzzelen. Oja, Shadow of Memories.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-01-2013 0:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Dishonored uitgespeeld laatst... zit nu te twijfelen of ik hem direct weer wil spelen met een andere tactiek....


Boeiender


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-01-2013 23:23 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

L.A. Noire - ok, maar op den duur beetje veel van hetzelfde. Beetje tegenvaller.

Far Cry 3 - is weer geweldig, free roaming galore! Goeie update van 2 met als beste wijziging het permanent veroveren van die vervelende 'strongholds'


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2013 2:34 by Argh Profiel van Argh

Op PC bezig met The Binding Of Isaac superverslavend!

Op de Xbox nu Mass Effect 3... valt toch wel een beetje tegen. Vooral die fetch quests op de citadel zijn inspiratieloos en vergen totaal geen skills of wat dan ook.. urenlang tijd rekken en ronddolen op de citadel zonder dat er interessante personages rondlopen.. het voelt allemaal erg leeg, zeker in vergelijking met deeltje 1. Dan blijft er eigenlijk nog een redelijke 3rd person shooter over met vette graphics weliswaar..

Snap niet waarom ze alles 'dumbed down' hebben gedaan voor het grotere publiek omdat je überhaupt toch geen reet van het verhaal snapt als je deel 1 en 2 niet gespeeld hebt. Meh.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-01-2013 2:38]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-01-2013 13:35 by Helvete Profiel van Helvete

Ik ben laatst met The Longest Journey begonnen, want dat schijnt een van de beste 3D point-and-click adventures te zijn. Niet te doen zeg.

Eerst ging het prima, tot ik een sleutel nodig had. Blijkt dat die onder een vonkje bij het spoor in een ander deel van de stad lag, niet te zien. Maar om die te krijgen, moest ik blijkbaar terug naar mijn slaapkamer, uit het raam een stuk brood naar een rubberen eend gooien waardoor die lekgeprikt werd door een meeuw. Vervolgens die weggedreven eend ergens vangen, terug naar het spoor, die eend combineren met eerder op even dubieuze manier gevonden klem, touw en pleister om met die constructie de sleutel te kunnen pakken. Heel logisch ja, hoe had ik dat nu weer zelf kunnen bedenken. Wat een naar spel.

Nouja, niet zo interessant voor mensen die het niet hebben gespeeld, maar ik raad het dus af.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 07-01-2013 16:00]


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-01-2013 13:44 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ik snap waarom de journey zo lang is.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-01-2013 13:49 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 6 januari 2013 23:23 schreef Spirit In Black het volgende:
met als beste wijziging het permanent veroveren van die vervelende 'strongholds'


Dat vond ik juist tegenvallen. Als je ze allemaal veroverd hebt is er op het hoofdverhaal en de jaag/moordmissies vrijwel geen ene fuck meer te doen. Ja, de checkpoints uit 2 waren vervelend maar dit is het andere uiterste. Jammer, ik liep me soms ronduit te vervelen.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-01-2013 13:53 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 7 januari 2013 13:49 schreef Metalhead22 het volgende:
Dat vond ik juist tegenvallen. Als je ze allemaal veroverd hebt is er op het hoofdverhaal en de jaag/moordmissies vrijwel geen ene fuck meer te doen. Ja, de checkpoints uit 2 waren vervelend maar dit is het andere uiterste. Jammer, ik liep me soms ronduit te vervelen.


Vandaar dat je de mainquest niet tot het laatst moet bewaren. Maar begrijp ik het goed? Eenmaal veroverd geen enkele 'villain' meer te vinden?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-01-2013 14:23 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Nope, helemaal niks meer. Dat was in ieder geval mijn ervaring en ik heb van beide eilanden vrijwel elke m2 onderzocht.

Met dit soort spellen hou ik er juist van om af en toe een verhaal-missie te doen en de rest van de tijd rond te dwalen door de omgeving en maar zien wat ik tegen kom en wat er te doen is. Daar was ik bij dit deel gauw op uit gekeken helaas.

Het zou bijvoorbeeld mooi zijn geweest als een veroverd stronghold alsnog zo nu en dan aangevallen werd door de mannen van Vaas en Volker, dat zou het spel een stuk onderhoudender hebben gemaakt.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2013 16:01 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 7 januari 2013 13:53 schreef Spirit In Black het volgende:
Vandaar dat je de mainquest niet tot het laatst moet bewaren. Maar begrijp ik het goed? Eenmaal veroverd geen enkele 'villain' meer te vinden?




Hier kun je nog terecht, maar anders dan dat is inderdaad het hele eiland vrijwel dood.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-01-2013 16:59 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 7 januari 2013 14:23 schreef Metalhead22 het volgende:
Nope, helemaal niks meer. Dat was in ieder geval mijn ervaring en ik heb van beide eilanden vrijwel elke m2 onderzocht.

Met dit soort spellen hou ik er juist van om af en toe een verhaal-missie te doen en de rest van de tijd rond te dwalen door de omgeving en maar zien wat ik tegen kom en wat er te doen is. Daar was ik bij dit deel gauw op uit gekeken helaas.

Het zou bijvoorbeeld mooi zijn geweest als een veroverd stronghold alsnog zo nu en dan aangevallen werd door de mannen van Vaas en Volker, dat zou het spel een stuk onderhoudender hebben gemaakt.


mmm ja, dat is dan weer het andere uiterste, ze hebben het aangepakt, maar weer doorgeslagen. Wie weet deel 4, ultieme balans. Zover ben ik overigens nog niet. Ik combineer main quest met side quests


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 07-01-2013 20:27 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Nvidia's Project Shield:

quote:
Chipmaker Nvidia komt met een eigen handheld, voornamelijk bedoeld om op te gamen. Project Shield draait op Android, maar zou via streaming ook PC-games af moeten kunnen spelen.

Het gaat om een apparaat met een 5 inch 720p-scherm (1280x720 pixels), waaraan een controller vastgemaakt zit. Het hele apparaat kan ingeklapt worden. Ook zit er een Shield-knop op, die gebruikers vrij laat wisselen tussen de Android-modus naar het specifieke gamemenu van Nvidia. Via dit menu kunnen spelers PC-games streamen, maar dan moeten zij in hun PC-wel minimaal een GeForce GTX 650 of beter hebben zitten.

Project Shield draait op een kale versie van Android en zou dankzij Nvidia's nieuwe Tegra 4-chip games af kunnen spelen die grafisch vergelijkbaar zijn met de huidige consolegames. De handheld beschikt verder over een HDMI-, micro-USB en een microSD-poort. Een exacte releasedatum of prijs is nog onbekend, maar het apparaat zou in het tweede kwartaal van dit jaar uit moeten komen in de VS en in Canada.




Damnit yo, Skyrim op een handheld. Shiiiiit.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 07-01-2013 20:32]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 07-01-2013 22:53 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Maneater. Dood.
Old Monk. Dood.

Valley of Defilement, here I come


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 08-01-2013 7:38 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 7 januari 2013 20:27 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Nvidia's Project Shield:





Damnit yo, Skyrim op een handheld. Shiiiiit.



"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 08-01-2013 7:41 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Hehehe, Skyrim via een handheld. Nu blij?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 08-01-2013 8:08 by Teneighty Profiel van Teneighty

Nee uberhaupt dat ding. Totaal niet gericht op jouw opmerking.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 08-01-2013 8:13 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Ik vind 'm, als je 'm naast een 3DS en Vita zet, juist erg vet.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2013 8:14 by MMayo Profiel van MMayo

Wat is er nu gaaf aan gamen? Serieuze vraag overigens, want ik kan het echt niet in zien. Uren lang in een of ander wazig wereldje rond hobbelen, beetje alles kapoet schieten en tussentijd schreeuwen naar je vrienden wanneer je online speelt via een mic dinges.

Ik werd laatst verplicht om Heavy Rain te spelen, heb er een paar uur in een week aan besteed. Ondanks dat iedereen roept hoe vet dat spel wel niet is, vond ik er geen kloot aan. Wat maakt gamen voor jou nou zo leuk om te doen?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen