IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Games] Vervolg. Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-01-2013 20:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 december 2012 11:36 schreef Dentz het volgende:
far Cry 3, jezus wat een game.
Ja. Tot je in een grot komt met links twee gastjes en voor je vier stuks. Daarna schijn je een uniform te krijgen maar zover kom ik niet. :/


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-01-2013 21:00 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 20 november 2012 12:25 schreef G.I.R.L. het volgende:
Dawnguard of Heartfire?

Beetje lame dat je kids kan adopteren maar niet gewoon maken met je waif [of vent]. Huisje bouwen lijkt me wel enorm vet.


haha er is dus nog een uitbreiding? Ik heb Dawnguard besteld, wel erg vet maar kwam er wel snel doorheen, althans door de main quest, de side quests heb ik nog niet allemaal gedaan of uberhaupt gevonden.


Against God and Government


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-01-2013 21:04 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 2 januari 2013 20:18 schreef Greycloak het volgende:
Ja. Tot je in een grot komt met links twee gastjes en voor je vier stuks. Daarna schijn je een uniform te krijgen maar zover kom ik niet. :/

Go sneak that shit.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-01-2013 21:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 januari 2013 21:00 schreef Rotzak het volgende:
haha er is dus nog een uitbreiding? Ik heb Dawnguard besteld, wel erg vet maar kwam er wel snel doorheen, althans door de main quest, de side quests heb ik nog niet allemaal gedaan of uberhaupt gevonden.
Wordt nu aan een nieuwe grote uitbreiding gewerkt: Dragonborn. Die wordt te vet.
quote:
Op 20 november 2012 12:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wel benieuwd naar de aankomende DLC: Dragonborn. Dawnguard mooi geskipt.



Fakking vet sfeertje.

Op Solstheim waar je met Morrowind: Bloodmoon ook al kwam, maar nu zoveel honderd jaar later, met de dark elves die daarnaartoe gevlucht zijn. Vandaar ook na 0:25 typische Morrowind dark elves-dorpjes architectuur maar nu met een veeeeeel vettere engine! Sowieso vette visuals dus, hopen dat deze DLC verder een beetje het niveau van bvb. Shivering Isles haalt.

En weer goblins (Oblivion) zo te zien. Hopen dat die klotevogels van Morrowind niet ook terugkeren


[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-01-2013 21:06]


I wish I was a butterfly


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-01-2013 21:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 januari 2013 21:04 schreef Dentz het volgende:
Go sneak that shit.
Lukt niet, die heavy flamer blijft te dicht op de trap staan om erachter te moven...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-01-2013 21:07 by Dentz Profiel van Dentz

Ik gooide wat stenen door de grot.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-01-2013 21:10 by Dentz Profiel van Dentz

De multiplayer is wel aardig buggy van FC3. Jammer.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-01-2013 21:14 by M. Profiel van M.

quote:
Op 2 januari 2013 21:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wordt nu aan een nieuwe grote uitbreiding gewerkt: Dragonborn. Die wordt te vet.


Ik snap die Skyrim-fascinatie niet.

Borderlands 2 is de shit man!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-01-2013 21:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 januari 2013 21:14 schreef M. het volgende:
Ik snap die Skyrim-fascinatie niet.

Borderlands 2 is de shit man!

Elder Scrolls = <3

Ik snap die Borderlands (2)-fascinatie niet Tik het wel een keer op de kop voor goedkoop, maar vooralsnog leek het me niet mijn ding.


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-01-2013 21:20 by M. Profiel van M.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-01-2013 21:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Was al wel voldoende geïnformeerd, toch bedankt


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-01-2013 21:24 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-01-2013 21:26 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 januari 2013 21:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wordt nu aan een nieuwe grote uitbreiding gewerkt: Dragonborn. Die wordt te vet.



Oke, ik had even op bol.com gekeken en daar kan je de uitbreiding al in de pre-order gooien. Is deze uitbreiding groter dan Dawnguard of weet je dat niet? Die was wel vet daar niet van, maar zo uitgespeeld.


Against God and Government


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-01-2013 21:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 januari 2013 21:26 schreef Rotzak het volgende:
Oke, ik had even op bol.com gekeken en daar kan je de uitbreiding al in de pre-order gooien. Is deze uitbreiding groter dan Dawnguard of weet je dat niet? Die was wel vet daar niet van, maar zo uitgespeeld.

Volgens mij is de main quest inderdaad langer, geloof rond de 6 uur als je haast. Sowieso wel extra nieuwe grote locatie, etcetera. Op de XBox is ie trouwens al uit. Weet niet of het daadwerkelijk erg vet is, maar krijgt iig op Metacritic vooralsnog een hogere score.


I wish I was a butterfly


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-01-2013 21:55 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ook vast in fc3, maar meer omdat ik de map niet zo snap. Ik moet met iemand gaan praten, maar geen idee hoe dat op de map te zien is. Dus nu rij ik maar een beetje rond, ook leuk.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-01-2013 22:06 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 2 januari 2013 21:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ook vast in fc3, maar meer omdat ik de map niet zo snap. Ik moet met iemand gaan praten, maar geen idee hoe dat op de map te zien is. Dus nu rij ik maar een beetje rond, ook leuk.




Welke missie is dat?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-01-2013 22:22 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Joh, das al meteen in het begin, ik heb nog bijna geen reet gedaan. Een paar dieren dood gemaakt, wat planten gescoord en daarna ook iets en nu moet ik met iemand praten. Maar dat kan ik dus niet vinden op die map.

Ik moet gewoon ff youtuben, dan kom ik er wel uit, zal wel weer een heel simpel dingetje zijn wat ik natuurlijk weer over het hoofd zie.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-01-2013 2:06 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 2 januari 2013 21:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ook vast in fc3, maar meer omdat ik de map niet zo snap. Ik moet met iemand gaan praten, maar geen idee hoe dat op de map te zien is. Dus nu rij ik maar een beetje rond, ook leuk.





Geel stipje op de map


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2013 7:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 januari 2013 22:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Joh, das al meteen in het begin, ik heb nog bijna geen reet gedaan. Een paar dieren dood gemaakt, wat planten gescoord en daarna ook iets en nu moet ik met iemand praten. Maar dat kan ik dus niet vinden op die map.

Ik moet gewoon ff youtuben, dan kom ik er wel uit, zal wel weer een heel simpel dingetje zijn wat ik natuurlijk weer over het hoofd zie.



http://www.ign.com/wikis/far-cry-3/Walkthrough

@ Dentz; hoeveel steentjes ik ook gooi, die heavy flamer blijft mooi naast het trappetje staan. :s


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-01-2013 8:06 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 2 januari 2013 21:14 schreef M. het volgende:
Ik snap die Skyrim-fascinatie niet.
Ik ook niet.

De wereld is erg mooi en shit, maar zo god damn saai. Ook dit maal weer niet verder gekomen dan een uurtje of 40. En dat is voor TES begrippen niks.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 03-01-2013 9:41 by Nimbus Profiel van Nimbus

Metal Gear Solid uitgespeeld. Op naar deel twee.
Deus Ex: HR ook nog, maar ik zit vast bij die cloakbaas.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-01-2013 9:56 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 3 januari 2013 9:41 schreef Nimbus het volgende:
Metal Gear Solid uitgespeeld. Op naar deel twee.
Deel 2 is nogal meh, maar deel 3 is dan weer ontzettend gaaf. Deel 4 bestaat niet.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 03-01-2013 10:38 by Nimbus Profiel van Nimbus

Daarin speel je in twee hoofdstukken met twee characters?
Drie is tof hoorde ik gisteren. 4 staat wel op wikipedia?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-01-2013 10:40 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 3 januari 2013 10:38 schreef Nimbus het volgende:
Daarin speel je in twee hoofdstukken met twee characters?
Drie is tof hoorde ik gisteren. 4 staat wel op wikipedia?
Yep, 2 characters. Deel 4 bestaat wel, maar is zo bout dat men [ik iig] er niet over praat. Meer cutscene dan gameplay.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-01-2013 19:16 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 3 januari 2013 7:58 schreef Greycloak het volgende:
http://www.ign.com/wikis/far-cry-3/Walkthrough

@ Dentz; hoeveel steentjes ik ook gooi, die heavy flamer blijft mooi naast het trappetje staan. :s

Sprint eens op hem af?
Had ik ook een keer in die grot, ik werd opgemerkt en bij het respawnen was die weg.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen