|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb met mijn hebberige vingertjes ook de digital download gedaan, beetje dom. Nou ja, geld rechtstreeks naar Blizzard, ik kan het nog wel een klein beetje voor mezelf rechtvaardigen (c.q. mezelf een sprookje vertellen). Ik kon het gewoon niet laten... gameplay is trouwens wel heel vet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ach, het is maar een eenmalige uitgave, sommige mensen betalen nog altijd grif een tientje per maand voor een en hetzelfde spel. Dat zijn twee Diablo's op jaarbasis. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Yup. En mensen betalen ook rustig dat bedrag voor een spel wat een stuk minder speeltijd in zich heeft. Bij Diablo III liggen de kosten per uur naar verwachting aan het eind van de rit rond de 0,00001 cent Daarom heb ik rustig de CE gekocht :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ook mee bezig, maar die extreme tracks zijn echt niet meer te doen... heb de eerste kunnen halen, daarna de hoop maar opgegeven.. Nu beetje gold/platinum medals zien te halen en supercross tracks online aan het spelen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: je zou toch ook haast verwachten dat de download juist goedkoper zou moeten zijn...geen tussenhandel en fysiek product, scheelt allemaal €€€ en $$$! Maar als er maar genoeg zijn zoals ik wordt er behoorlijk winst gemaakt aan de andere kant van de plas. USA, you owe me one! |
|
Nou ja. Diablo 1, Diablo 2 en Starcraft kregen volgens mij tot meer dan 10 jaar na release (!!) nog patches. Qua launch is het niet bepaald perfect geweest (ook niet voor Starcraft 2), maar de nazorg van Blizzard is werkelijk over-the-top uitstekend te noemen, wat mij betreft. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-05-2012 17:21] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Updates staan los van een download of DVD install |
|
quote: Klopt, maar die worden ook met die initiële winsten betaald. Wat mij betreft is het wel wat extra geld waard als ik weet dat een developer nog lang blijft optimaliseren (en ik lang blijf spelen ). quote: Ja, precies, het zou goedkoper MOETEN zijn. Dat ze simpelweg meer geld willen is een valide motivator, natuurlijk, maar ik denk eigenlijk niet dat dat het is. Ik hou het op het 'boze retailers'-verhaal. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Maar wel servers die veel verkeer aan moeten kunnen, is ook niet bepaald goedkoop te noemen. Ik betwijfel of dat heel veel goedkoper is dan een fysiek product. |
|
Nog Red Alert 3 liefhebbers hier? Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Vond de extreme tracks in verhouding tot Trials HD nog wel enigszins meevallen, hehe.. Al zaten er een paar jumps in die mij bijna mijn controller hadden gekost. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
wtf...the servers are busy right now, try again later [error 037]...diablo 3...not any good for the moment.. |
|
Iemand nog een leuke Xbox360 console in de aanbieding? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Slechtheid toch? |
|
quote: |
|
Ik weet niet hoelang je je Xbox hebt, maar microsoft kan deze namelijk repareren. vraag me niet hoe duur dat is, en volgens mij ben je hem dan een paar weekjes kwijt. euu? |
|
Je hebt hem binnen een week terug, daar zijn ze best snel in. Maar een andere kopen is wel veiliger, laten maken geeft namelijk (volgens mij) geen garantie. |
|
Ethereal heb je flink zitten gamen met dit warme weer? Daar is mij op een gamer forum dus voor gewaarschuwd. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Drie jaar garantie. |
|
Als ik het me goed herinner had ik maar een jaar op mijn laatste. Drie jaar geldt geloof ik alleen voor de eerste uitgave ivm de slechte productie. |
|
quote: 1 jaar maar? Kan best dat ze dat zeggen, hoor, maar denk dat je wettelijk recht hebt op een langere termijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat een vertrouwen ook in het eigen product bij Microsoft. |
|
Nee, een jaar is wettelijk verplicht op bijna alles, meer niet. Ik kan er naast zitten wat betreft de 360, maar ik meen me te herinneren dat destijds (2009) gelezen te hebben. @Bokkie: Dat komt omdat de eerste uitgave zoveel RRODs had dankzij een snelle en daardoor slechte productie (de soldeer liet los, geloof ik). Daarom hadden ze destijds de garantie op die uitgave verlengd van een naar drie jaar, wat in mijn ogen vrij redelijk is. De nieuwere uitgaven hebben dat probleem niet en zijn daarom voorzien van de standaardgarantie van een jaar. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 25-05-2012 16:24] |
|
Die eerste generatie 360's maakten ook een heleboel herrie. Die black edition was veel stiller. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |