IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Games] Vervolg. Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-05-2012 15:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 mei 2012 15:02 schreef Spirit In Black het volgende:
heb de download...geen aanrader overigens...

Ja, snap ik. Al zal dat de komende tijd waarschijnlijk beduidend minder kut worden dan het is/was.

60 euro voor digitaal is schrikbarend duur, overigens. Vooral omdat je dus retail veel minder betaalt. Maar ja, op de een of andere manier is digitaal kopen dus onmogelijk goedkoper. AAA-titels op Steam kosten ook de hoofdprijs, bijvoorbeeld. Zou dat door de macht van retailers e.d. komen? Als digitaal plots veel goedkoper wordt, ze dreigen de games niet meer fysiek te verkopen?

Een vriend maakte al de opmerking dat een handeltje in Diablo III-keys nog best de moeite waard zou kunnen zijn. 100 retailproducten kopen voor 40 euro elk, enkel de keys verkopen voor 50 euro


Quis moderabat ipsos moderatores?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2012 15:20 by M. Profiel van M.

Ik heb met mijn hebberige vingertjes ook de digital download gedaan, beetje dom. Nou ja, geld rechtstreeks naar Blizzard, ik kan het nog wel een klein beetje voor mezelf rechtvaardigen (c.q. mezelf een sprookje vertellen).

Ik kon het gewoon niet laten... gameplay is trouwens wel heel vet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2012 15:24 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 21 mei 2012 15:20 schreef M. het volgende:
Ik heb met mijn hebberige vingertjes ook de digital download gedaan, beetje dom. Nou ja, geld rechtstreeks naar Blizzard, ik kan het nog wel een klein beetje voor mezelf rechtvaardigen (c.q. mezelf een sprookje vertellen).

Ik kon het gewoon niet laten... gameplay is trouwens wel heel vet.


Ach, het is maar een eenmalige uitgave, sommige mensen betalen nog altijd grif een tientje per maand voor een en hetzelfde spel. Dat zijn twee Diablo's op jaarbasis.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-05-2012 15:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 mei 2012 15:24 schreef Mark het volgende:
Ach, het is maar een eenmalige uitgave, sommige mensen betalen nog altijd grif een tientje per maand voor een en hetzelfde spel. Dat zijn twee Diablo's op jaarbasis.

Yup. En mensen betalen ook rustig dat bedrag voor een spel wat een stuk minder speeltijd in zich heeft. Bij Diablo III liggen de kosten per uur naar verwachting aan het eind van de rit rond de 0,00001 cent

Daarom heb ik rustig de CE gekocht :')


Quis moderabat ipsos moderatores?


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-05-2012 15:40 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 21 mei 2012 13:56 schreef Ethereal het volgende:
Nog steeds Trials HD Evolution hier. Meest geniale game ooit. Simpel, doeltreffend, verslavend, frustrerend..


Ook mee bezig, maar die extreme tracks zijn echt niet meer te doen... heb de eerste kunnen halen, daarna de hoop maar opgegeven.. Nu beetje gold/platinum medals zien te halen en supercross tracks online aan het spelen


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-05-2012 16:08 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 21 mei 2012 15:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, snap ik. Al zal dat de komende tijd waarschijnlijk beduidend minder kut worden dan het is/was.

60 euro voor digitaal is schrikbarend duur, overigens. Vooral omdat je dus retail veel minder betaalt. Maar ja, op de een of andere manier is digitaal kopen dus onmogelijk goedkoper. AAA-titels op Steam kosten ook de hoofdprijs, bijvoorbeeld. Zou dat door de macht van retailers e.d. komen? Als digitaal plots veel goedkoper wordt, ze dreigen de games niet meer fysiek te verkopen?

Een vriend maakte al de opmerking dat een handeltje in Diablo III-keys nog best de moeite waard zou kunnen zijn. 100 retailproducten kopen voor 40 euro elk, enkel de keys verkopen voor 50 euro


je zou toch ook haast verwachten dat de download juist goedkoper zou moeten zijn...geen tussenhandel en fysiek product, scheelt allemaal €€€ en $$$!

Maar als er maar genoeg zijn zoals ik wordt er behoorlijk winst gemaakt aan de andere kant van de plas. USA, you owe me one!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2012 17:20 by M. Profiel van M.

Nou ja. Diablo 1, Diablo 2 en Starcraft kregen volgens mij tot meer dan 10 jaar na release (!!) nog patches. Qua launch is het niet bepaald perfect geweest (ook niet voor Starcraft 2), maar de nazorg van Blizzard is werkelijk over-the-top uitstekend te noemen, wat mij betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-05-2012 17:21]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-05-2012 17:28 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Updates staan los van een download of DVD install


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-05-2012 17:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 mei 2012 17:28 schreef Spirit In Black het volgende:
Updates staan los van een download of DVD install

Klopt, maar die worden ook met die initiële winsten betaald. Wat mij betreft is het wel wat extra geld waard als ik weet dat een developer nog lang blijft optimaliseren (en ik lang blijf spelen ).
quote:
Op 21 mei 2012 16:08 schreef Spirit In Black het volgende:
je zou toch ook haast verwachten dat de download juist goedkoper zou moeten zijn...geen tussenhandel en fysiek product, scheelt allemaal €€€ en $$$!

Ja, precies, het zou goedkoper MOETEN zijn. Dat ze simpelweg meer geld willen is een valide motivator, natuurlijk, maar ik denk eigenlijk niet dat dat het is. Ik hou het op het 'boze retailers'-verhaal.


Quis moderabat ipsos moderatores?


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-05-2012 17:51 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 21 mei 2012 16:08 schreef Spirit In Black het volgende:
je zou toch ook haast verwachten dat de download juist goedkoper zou moeten zijn...geen tussenhandel en fysiek product, scheelt allemaal €€€ en $$$!



Maar wel servers die veel verkeer aan moeten kunnen, is ook niet bepaald goedkoop te noemen. Ik betwijfel of dat heel veel goedkoper is dan een fysiek product.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 21-05-2012 17:54 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

Nog Red Alert 3 liefhebbers hier?


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-05-2012 20:08 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 21 mei 2012 15:40 schreef Argh het volgende:
Ook mee bezig, maar die extreme tracks zijn echt niet meer te doen... heb de eerste kunnen halen, daarna de hoop maar opgegeven.. Nu beetje gold/platinum medals zien te halen en supercross tracks online aan het spelen


Vond de extreme tracks in verhouding tot Trials HD nog wel enigszins meevallen, hehe.. Al zaten er een paar jumps in die mij bijna mijn controller hadden gekost.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-05-2012 21:34 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

wtf...the servers are busy right now, try again later [error 037]...diablo 3...not any good for the moment..


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-05-2012 19:24 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl





Iemand nog een leuke Xbox360 console in de aanbieding?


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-05-2012 19:54 by Schaep Profiel van Schaep

Slechtheid toch?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 24-05-2012 20:07 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 5 mei 2012 12:37 schreef G.I.R.L. het volgende:
Te koop: Xbox 360 "slim" geloof ik. De console is zwart en heeft een harddisk van 250GB. Er zit een zwarte, draadloze controller bij. Crysis 2 staat op de harddrive. Verder krijg je er Halo 3, Gears of War 2, Forza 3 en Skyrim bij. Ow en een HDMI-kabel, hoewel ik erbij moet zeggen dat deze niet heel erg lang is. Ik schat een meter of 3-4.

Er is verder niets mis met deze console, en de games. Ik wil 'm verkopen uit pure desintresse wat betreft gamen. Ongeveer 4 maanden geleden aangeschaft.


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 25-05-2012 13:05 by Vlekkie Profiel van Vlekkie

Ik weet niet hoelang je je Xbox hebt, maar microsoft kan deze namelijk repareren.
vraag me niet hoe duur dat is, en volgens mij ben je hem dan een paar weekjes kwijt.


euu?


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-05-2012 13:07 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Je hebt hem binnen een week terug, daar zijn ze best snel in. Maar een andere kopen is wel veiliger, laten maken geeft namelijk (volgens mij) geen garantie.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 25-05-2012 13:09 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ethereal heb je flink zitten gamen met dit warme weer? Daar is mij op een gamer forum dus voor gewaarschuwd.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-05-2012 16:03 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 25 mei 2012 13:05 schreef Vlekkie het volgende:
Ik weet niet hoelang je je Xbox hebt, maar microsoft kan deze namelijk repareren.
vraag me niet hoe duur dat is, en volgens mij ben je hem dan een paar weekjes kwijt.


Drie jaar garantie.


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-05-2012 16:17 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Als ik het me goed herinner had ik maar een jaar op mijn laatste. Drie jaar geldt geloof ik alleen voor de eerste uitgave ivm de slechte productie.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-05-2012 16:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 25 mei 2012 16:17 schreef SQT het volgende:
Als ik het me goed herinner had ik maar een jaar op mijn laatste. Drie jaar geldt geloof ik alleen voor de eerste uitgave ivm de slechte productie.

1 jaar maar? Kan best dat ze dat zeggen, hoor, maar denk dat je wettelijk recht hebt op een langere termijn


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-05-2012 16:21 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Wat een vertrouwen ook in het eigen product bij Microsoft.


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-05-2012 16:21 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Nee, een jaar is wettelijk verplicht op bijna alles, meer niet. Ik kan er naast zitten wat betreft de 360, maar ik meen me te herinneren dat destijds (2009) gelezen te hebben.

@Bokkie: Dat komt omdat de eerste uitgave zoveel RRODs had dankzij een snelle en daardoor slechte productie (de soldeer liet los, geloof ik). Daarom hadden ze destijds de garantie op die uitgave verlengd van een naar drie jaar, wat in mijn ogen vrij redelijk is. De nieuwere uitgaven hebben dat probleem niet en zijn daarom voorzien van de standaardgarantie van een jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 25-05-2012 16:24]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-05-2012 16:27 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Die eerste generatie 360's maakten ook een heleboel herrie. Die black edition was veel stiller.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen