|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ook XP thuis, werkt perfect, nergens last van. |
|
Waarvoor heb je XP NODIG??? |
|
om Maya te draaien, ja kan ook NT of 2000 nemen ofzo maarja heeft er iemand n oplossing? |
|
Ik heb Win2kPRO nog nooit gedraaid maar wat ik erover heb gehoord is dat mits je geen spellen draait (gamer bent) alles veel stabieler en sneller is van alle Winddoos versies. Als je XP uit het raam wil flikkeren moet je 2kPRO eens proberen lijkt me... En anders dual-booten en Linux langzaamaan aanleren en een Maya-kloon gebruiken als er geen Linux versie bestaat. Of een Mac kopen. |
|
quote: NIET VLOEKEN!!!!!!!!!! mac I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik wil gewoon deze XP draaien...k moet alleen weten hoe ik dit probleem met t inloggen verhelp |
|
quote: mn boyvriend is systeembeheerder, ik zal t vanavond ff vragen ok? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Username en password op je domain controller invoeren. |
|
Dank Kimmie waar zit die domaincontroller? k kan dus niet voorbij t inlogscherm komen.. als ik daar iets invul krijg k n error [Dit bericht is gewijzigd door Dreadfull_Hours op 17-05-2002 12:41] |
|
Safe mode ! Dan kan het toch wel? Of anders .. opnieuw installeren .. |
|
quote:Oh ik dacht dat je zei dat je niet kon inloggen op een domein. Tsja die wordt beheerd door een domain controller (andere computer). Als het goed is heb je je password moeten invullen bij de installatie ... en anders is het gewoon leeg. |
|
ik heb het allemaal lekker handig. Naam + passwoord, en het gaat allemaal best. Maarja, dat wil jij niet horen waarschijnlijk zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
hij geeft bij het inloggen als error iets dat ie niet kan inloggen op een domein, erg logisch zal wel weer opnieuw moeten installeren |
|
quote: waarom hoor ik zovaak dat je met win2000 nie kan gamen? ik doe het altijd... |
|
quote: mn vriend is ff aan t kijken of ie weet hoe je het op kan lossen...ff geduld nog I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik denk dat je XP home hebt, die kan NIET in een domein aanmelden. Je zal een werkgroep aan moeten maken naast je Domein. Log 1st ff in dus gewoon op deze computer en maak een domein aan. oh btw, ik neem aan dat je een nt4 of 2k server in je netwerk hebt staan? Als dit NIET het geval is, zit je ook niet op een domein Geef eens een beschrijving van je situatie, hoeveel werkstations, server etc. [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 17-05-2002 13:03] |
|
quote: [trotse mode]dat was m dan [/trotse mode] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
nee t is XP Pro k heb t nog n keer geprobeerd in veilige modus, t zelfde probleem "klik op naam om in te loggen" dan klik k op mn naam en moet k n wachtwoord geven wat ik nooit heb opgegeven maarja, dan krijg ik deze error: Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein. |
|
hoe log in dan "gewoon" in ? |
|
quote: Typisch Winddoos foutmelding LOL. Here kid, here's a dime, buy yourself a REAL OS." |
|
bij het inlogscherm moet je ff meer opties klikken o.i.d en dat NIET je domein selecteren maar die andere (computernaam ofzo) |
|
als ik op opties klik dan komt er alleen wat lege ruimte tevoorschijn zal wel opnieuw moeten installeren *zucht* |
|
xp profesional suck....home edition is beter voor de huis tuin en keuken gebruiker of zoiets...bv je kunt geen games hosten in game spy als je pro heb...dus stick to the home edition |
|
quote: sja met wat tw34k3n lukt het allemaal wel hoor Nee zonder dollen, je moet 1st die gare MS-firewall uitzetten en dan je poorten goed doormappen. ergh, ingelogd onder kimmie's naam ff automatisch laten inloggen op SiQDiZ volgend x [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 17-05-2002 16:03] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
XP is gay. En ik heb er ook last van... Tum podem extulit horridulum... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |