IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : haat @ XP Volgende pagina
Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-05-2002 12:11 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

heb ik eeeeeeiiiiindelijk X{ geinstalleerd na tal van problemen, kan ik niet inloggen!
je moet naam van je pc opgeven etc. dus ik dat doen...dan moet je n wachtwoord opgeven, dan krijg ik de error dat ie niet op t domein kan inloggen ofzo? k kan dus nu niet op XP :S weet iemand een oplossing?

(en ja ik weet dat XP kut is maar heb t nodig)



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 12:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb ook XP thuis, werkt perfect, nergens last van.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-05-2002 12:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Waarvoor heb je XP NODIG???


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-05-2002 12:18 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

om Maya te draaien, ja kan ook NT of 2000 nemen ofzo maarja

heeft er iemand n oplossing?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-05-2002 12:24 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb Win2kPRO nog nooit gedraaid maar wat ik erover heb gehoord is dat mits je geen spellen draait (gamer bent) alles veel stabieler en sneller is van alle Winddoos versies.
Als je XP uit het raam wil flikkeren moet je 2kPRO eens proberen lijkt me...
En anders dual-booten en Linux langzaamaan aanleren en een Maya-kloon gebruiken als er geen Linux versie bestaat.

Of een Mac kopen.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-05-2002 12:26 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 12:24 schreef MBMarduk het volgende:

Of een Mac kopen.

NIET VLOEKEN!!!!!!!!!!

mac


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-05-2002 12:30 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

ik wil gewoon deze XP draaien...k moet alleen weten hoe ik dit probleem met t inloggen verhelp


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-05-2002 12:31 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 12:30 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
ik wil gewoon deze XP draaien...k moet alleen weten hoe ik dit probleem met t inloggen verhelp

mn boyvriend is systeembeheerder, ik zal t vanavond ff vragen ok?


I spy with my little and verrry evil eye.....


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 17-05-2002 12:35 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Username en password op je domain controller invoeren.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-05-2002 12:41 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

Dank Kimmie

waar zit die domaincontroller? k kan dus niet voorbij t inlogscherm komen..
als ik daar iets invul krijg k n error

[Dit bericht is gewijzigd door Dreadfull_Hours op 17-05-2002 12:41]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 12:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Safe mode !
Dan kan het toch wel?
Of anders .. opnieuw installeren ..


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 17-05-2002 12:46 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 17 mei 2002 12:41 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
Dank Kimmie

waar zit die domaincontroller? k kan dus niet voorbij t inlogscherm komen..
als ik daar iets invul krijg k n error
Oh ik dacht dat je zei dat je niet kon inloggen op een domein. Tsja die wordt beheerd door een domain controller (andere computer). Als het goed is heb je je password moeten invullen bij de installatie ... en anders is het gewoon leeg.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 17-05-2002 12:47 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ik heb het allemaal lekker handig. Naam + passwoord, en het gaat allemaal best. Maarja, dat wil jij niet horen waarschijnlijk


zo, dat was mijn beurt dan weer


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-05-2002 12:55 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

hij geeft bij het inloggen als error iets dat ie niet kan inloggen op een domein, erg logisch

zal wel weer opnieuw moeten installeren



ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 17-05-2002 12:56 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 17 mei 2002 12:24 schreef MBMarduk het volgende:
Ik heb Win2kPRO nog nooit gedraaid maar wat ik erover heb gehoord is dat mits je geen spellen draait (gamer bent) alles veel stabieler en sneller is van alle Winddoos versies.
Als je XP uit het raam wil flikkeren moet je 2kPRO eens proberen lijkt me...
En anders dual-booten en Linux langzaamaan aanleren en een Maya-kloon gebruiken als er geen Linux versie bestaat.

Of een Mac kopen.


waarom hoor ik zovaak dat je met win2000 nie kan gamen? ik doe het altijd...



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-05-2002 12:57 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 12:55 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
hij geeft bij het inloggen als error iets dat ie niet kan inloggen op een domein, erg logisch

zal wel weer opnieuw moeten installeren




mn vriend is ff aan t kijken of ie weet hoe je het op kan lossen...ff geduld nog


I spy with my little and verrry evil eye.....


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 17-05-2002 12:59 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

Ik denk dat je XP home hebt, die kan NIET in een domein aanmelden. Je zal een werkgroep aan moeten maken naast je Domein. Log 1st ff in dus gewoon op deze computer en maak een domein aan.

oh btw, ik neem aan dat je een nt4 of 2k server in je netwerk hebt staan? Als dit NIET het geval is, zit je ook niet op een domein Geef eens een beschrijving van je situatie, hoeveel werkstations, server etc.




[Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 17-05-2002 13:03]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-05-2002 13:01 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 12:59 schreef SiQDiZ het volgende:
Ik denk dat je XP home hebt, die kan NIET in een domein aanmelden. Je zal een werkgroep aan moeten maken naast je Domein. Log 1st ff in dus gewoon op deze computer en maak een domein aan.


[trotse mode]dat was m dan [/trotse mode]


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-05-2002 13:03 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

nee t is XP Pro

k heb t nog n keer geprobeerd in veilige modus, t zelfde probleem

"klik op naam om in te loggen" dan klik k op mn naam en moet k n wachtwoord geven wat ik nooit heb opgegeven maarja,
dan krijg ik deze error:

Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-05-2002 13:04 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

hoe log in dan "gewoon" in ?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-05-2002 13:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 13:03 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
"klik op naam om in te loggen" dan klik k op mn naam en moet k n wachtwoord geven wat ik nooit heb opgegeven maarja,
dan krijg ik deze error:

Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein.

Typisch Winddoos foutmelding
LOL.
Here kid, here's a dime, buy yourself a REAL OS."


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 17-05-2002 13:07 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

bij het inlogscherm moet je ff meer opties klikken o.i.d en dat NIET je domein selecteren maar die andere (computernaam ofzo)


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-05-2002 13:23 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

als ik op opties klik dan komt er alleen wat lege ruimte tevoorschijn

zal wel opnieuw moeten installeren *zucht*


KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 17-05-2002 14:29 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

xp profesional suck....home edition is beter voor de huis tuin en keuken gebruiker of zoiets...bv je kunt geen games hosten in game spy als je pro heb...dus stick to the home edition


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-05-2002 16:02 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 14:29 schreef KoRaX het volgende:
xp profesional suck....home edition is beter voor de huis tuin en keuken gebruiker of zoiets...bv je kunt geen games hosten in game spy als je pro heb...dus stick to the home edition


sja met wat tw34k3n lukt het allemaal wel hoor


Nee zonder dollen, je moet 1st die gare MS-firewall uitzetten en dan je poorten goed doormappen.

ergh, ingelogd onder kimmie's naam

ff automatisch laten inloggen op SiQDiZ volgend x

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 17-05-2002 16:03]


I spy with my little and verrry evil eye.....


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 17-05-2002 17:11 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

XP is gay. En ik heb er ook last van...


Tum podem extulit horridulum...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen