IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : haat @ XP Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-05-2002 19:58 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb XP Pro, en dat draait nu prima.


Dead things grow from deep inside...


Fire
Usericon van Fire
Posted 17-05-2002 20:00 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 17 mei 2002 19:58 schreef SheRa het volgende:
Ik heb XP Pro, en dat draait nu prima.
hehe nu... w8 maar af



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 20:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pro?

Heb ik dat ook?


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-05-2002 20:02 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 20:00 schreef Fire het volgende:
hehe nu... w8 maar af


Eerste twee installaties waren kut, maar dat kwam door een virus en een klote versie van 98 die eronder draaide. En ik had toen maar 64 mb RAM. Nu loopt het al een aantal maanden goed.


Dead things grow from deep inside...


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-05-2002 21:56 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht


ik heel XP opnieuw geinstalleerd in de hoop dat ik dan opnieuw naam kom invullen enzo, heeft ie dat onthouden

moet k eerst die partitie formatteren zodat ie dat kwijt is????


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 17-05-2002 22:05 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hehe, is ome Bill niet grappig.


Bazzio Attacks!!!


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 18-05-2002 0:08 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

het is een wonder.ik zit nu op dit forum met, jawel, Windhoos XP !!
wat is XP ongelofelijk lelijk


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 18-05-2002 11:08 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 18 mei 2002 0:08 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
het is een wonder.ik zit nu op dit forum met, jawel, Windhoos XP !!
wat is XP ongelofelijk lelijk
Je kan ook gewoon de classic layout kiezen hoor.... dat gebruik ik ook.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 18-05-2002 11:12 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Op mijn stage hadden we van H.P. 2 digitale camera's gekocht.
Die dingen draaien in princiepe op alles van 10 jaar en jonger, behalve die neukende XP .
Nu moeten we speciale software uit Engeland bestellen wat veel kost en 3 week duurt...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-05-2002 16:15 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 12:11 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
heb ik eeeeeeiiiiindelijk X{ geinstalleerd na tal van problemen, kan ik niet inloggen!
je moet naam van je pc opgeven etc. dus ik dat doen...dan moet je n wachtwoord opgeven, dan krijg ik de error dat ie niet op t domein kan inloggen ofzo? k kan dus nu niet op XP :S weet iemand een oplossing?

(en ja ik weet dat XP kut is maar heb t nodig)



Hangt die pc in een netwerk of is 't 'n stand-alone?

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-05-2002 16:17]


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 18-05-2002 17:09 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

t is opgelost....
foutje van windoos


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-05-2002 17:16 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Bluurgh! Al die microsoftbesturingssystemen zuigen. Binnenkort toch maar eens echt Linux nemen. Ik ben alleen bang dat ik dan niet meer mijn ISDN-modem kan gebruiken?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-05-2002 1:11 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 17:16 schreef McDoom het volgende:
Bluurgh! Al die microsoftbesturingssystemen zuigen. Binnenkort toch maar eens echt Linux nemen. Ik ben alleen bang dat ik dan niet meer mijn ISDN-modem kan gebruiken?

DUDE! Linux IS de definitie van communiceren per computer!! ISDN is een van de fucking veel protocollen e.d die het ondersteunt, so don't you worry!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-05-2002 1:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

xp heerscht om het spelletje spider solitair


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 19-05-2002 12:34 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Ja Cada, het spelletje spider is geweldig! Maar de hoeveelheid stuurprogramma's die ik moet installeren om op XP over te schakelen, word ramgek van. En het werkt nog steeds niet perfect, soms doet ie gewoon dingen niet, dan moet je hem eerst weer opnieuw opstarten. Ik heb XP-pro, helemaal legaal enzo maar ik ben er (nog) niet weg van.



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 19-05-2002 15:52 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Je moet als je hardware koopt gewoon opletten of het merk mainstream is of dat de chips die gebruikt worden mainstream zijn. Bij goedkope zooi worden meestal alleen drivers geleverd voor de Operating Systems die op dat moment uit zijn. Zodra dan het nieuwe Windows XXXX uitkomt heb je een probleem omdat de drivers niet meer gemaakt worden. Dat gezeik heb je niet als je een beetje meer betaald voor een mainstream oplossing.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 19-05-2002 16:00 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 1:11 schreef MBMarduk het volgende:
DUDE! Linux IS de definitie van communiceren per computer!! ISDN is een van de fucking veel protocollen e.d die het ondersteunt, so don't you worry!


Alleen in het installatieprogramma op de cd van die Webvox zitten alleen alle Windowsversies geloof ik.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 19-05-2002 16:06 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 19 mei 2002 16:00 schreef McDoom het volgende:
Alleen in het installatieprogramma op de cd van die Webvox zitten alleen alle Windowsversies geloof ik.
Is zo'n webvox niet zo'n isdn modem die aangestuurd wordt met standaard modem commando's ?? Dan hoef je alleen maar de initialisatie string te weten en kan je in linux de standaard modem drivers gebruiken.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 19-05-2002 16:10 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 16:06 schreef Paul het volgende:
Is zo'n webvox niet zo'n isdn modem die aangestuurd wordt met standaard modem commando's ?? Dan hoef je alleen maar de initialisatie string te weten en kan je in linux de standaard modem drivers gebruiken.

Ik zou het eigenlijk niet weten, joh. Feit is wel dat het een ISDN-modem van KPN is, dus kan ik me best voorstellen dat het niet gaat lukken...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-05-2002 19:53 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Het ergste aan xp corporate edition is nog wel dat je na installatie eerst nog 3 uur bezig bent met de helft van je windows dir wegteflikkeren omdat je er toch geen ruk aan hebt en daarna nog een kwartier kwijt ben aan het uit pleuren van de helft tot 2/3 van de "services" omdat die toch alleen maar ram vreten en o ja, die achterlijke restore functie uit zetten


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 19-05-2002 20:09 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 19 mei 2002 15:52 schreef Paul het volgende:
Je moet als je hardware koopt gewoon opletten of het merk mainstream is of dat de chips die gebruikt worden mainstream zijn. Bij goedkope zooi worden meestal alleen drivers geleverd voor de Operating Systems die op dat moment uit zijn. Zodra dan het nieuwe Windows XXXX uitkomt heb je een probleem omdat de drivers niet meer gemaakt worden. Dat gezeik heb je niet als je een beetje meer betaald voor een mainstream oplossing.
]

Dat is het probleem, ik heb windows 98 weggedaan voor XP, en dan moet er een grote aanpassing gebeuren.



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-06-2002 19:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 16:06 schreef Paul het volgende:
Is zo'n webvox niet zo'n isdn modem die aangestuurd wordt met standaard modem commando's ?? Dan hoef je alleen maar de initialisatie string te weten en kan je in linux de standaard modem drivers gebruiken.

Maar hoe kom ik aan die initialisatie string?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-06-2002 21:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-06-2002 21:24 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Tja, dat doe ik normaal direct, maar zo'n uitkomst verwacht je toch ook niet?

En nu eens ff kijken of ik het snap...
Ik moet dus alleen die ATS dingen die bij modemeigenschappen geavanceerd staan weten(2 in mijn geval)?

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 10-06-2002 21:27]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 11-06-2002 17:34 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

windows xp...

KILL IT!!!!!!!!!
godskolere wat een tering programma is dat (ok et zuigt minder als 98 en vergeleken bij ME is et toppie...)
denk dat ik toch maar eens mezelf in linux gaat verdiepen


My madness, my sadness


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen