|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb XP Pro, en dat draait nu prima. Dead things grow from deep inside... |
|
quote:hehe nu... w8 maar af |
|
Pro? Heb ik dat ook? |
|
ik heel XP opnieuw geinstalleerd in de hoop dat ik dan opnieuw naam kom invullen enzo, heeft ie dat onthouden moet k eerst die partitie formatteren zodat ie dat kwijt is???? |
|
Hehe, is ome Bill niet grappig. Bazzio Attacks!!! |
|
het is een wonder.ik zit nu op dit forum met, jawel, Windhoos XP !! wat is XP ongelofelijk lelijk |
|
quote:Je kan ook gewoon de classic layout kiezen hoor.... dat gebruik ik ook. |
|
Op mijn stage hadden we van H.P. 2 digitale camera's gekocht. Die dingen draaien in princiepe op alles van 10 jaar en jonger, behalve die neukende XP . Nu moeten we speciale software uit Engeland bestellen wat veel kost en 3 week duurt... |
|
quote: Hangt die pc in een netwerk of is 't 'n stand-alone? [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-05-2002 16:17] |
|
t is opgelost.... foutje van windoos |
|
Bluurgh! Al die microsoftbesturingssystemen zuigen. Binnenkort toch maar eens echt Linux nemen. Ik ben alleen bang dat ik dan niet meer mijn ISDN-modem kan gebruiken? |
|
quote: DUDE! Linux IS de definitie van communiceren per computer!! ISDN is een van de fucking veel protocollen e.d die het ondersteunt, so don't you worry! |
|
xp heerscht om het spelletje spider solitair Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja Cada, het spelletje spider is geweldig! Maar de hoeveelheid stuurprogramma's die ik moet installeren om op XP over te schakelen, word ramgek van. En het werkt nog steeds niet perfect, soms doet ie gewoon dingen niet, dan moet je hem eerst weer opnieuw opstarten. Ik heb XP-pro, helemaal legaal enzo maar ik ben er (nog) niet weg van. |
|
Je moet als je hardware koopt gewoon opletten of het merk mainstream is of dat de chips die gebruikt worden mainstream zijn. Bij goedkope zooi worden meestal alleen drivers geleverd voor de Operating Systems die op dat moment uit zijn. Zodra dan het nieuwe Windows XXXX uitkomt heb je een probleem omdat de drivers niet meer gemaakt worden. Dat gezeik heb je niet als je een beetje meer betaald voor een mainstream oplossing. |
|
quote: Alleen in het installatieprogramma op de cd van die Webvox zitten alleen alle Windowsversies geloof ik. |
|
quote:Is zo'n webvox niet zo'n isdn modem die aangestuurd wordt met standaard modem commando's ?? Dan hoef je alleen maar de initialisatie string te weten en kan je in linux de standaard modem drivers gebruiken. |
|
quote: Ik zou het eigenlijk niet weten, joh. Feit is wel dat het een ISDN-modem van KPN is, dus kan ik me best voorstellen dat het niet gaat lukken... |
|
Het ergste aan xp corporate edition is nog wel dat je na installatie eerst nog 3 uur bezig bent met de helft van je windows dir wegteflikkeren omdat je er toch geen ruk aan hebt en daarna nog een kwartier kwijt ben aan het uit pleuren van de helft tot 2/3 van de "services" omdat die toch alleen maar ram vreten en o ja, die achterlijke restore functie uit zetten |
|
quote:] Dat is het probleem, ik heb windows 98 weggedaan voor XP, en dan moet er een grote aanpassing gebeuren. |
|
quote: Maar hoe kom ik aan die initialisatie string? |
|
Umm, Googlen ofzo: http://www.google.com/search?q=webvox+isdn+modem+initialization+string&hl=en&lr=&sa=n&oq=webvox+isdn+modem+initialisation+string |
|
Tja, dat doe ik normaal direct, maar zo'n uitkomst verwacht je toch ook niet? En nu eens ff kijken of ik het snap... Ik moet dus alleen die ATS dingen die bij modemeigenschappen geavanceerd staan weten(2 in mijn geval)? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 10-06-2002 21:27] |
|
windows xp... KILL IT!!!!!!!!! godskolere wat een tering programma is dat (ok et zuigt minder als 98 en vergeleken bij ME is et toppie...) denk dat ik toch maar eens mezelf in linux gaat verdiepen My madness, my sadness |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |