IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : haat @ XP Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-06-2002 20:37 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Oh maar had niemand hier er nou last van dat XP op de iiritantste momenten gaat rebooten?

Ik type dit overigens voor het eerst in XP!!! Na 3 maanden heb ik mijn isdn-modem eindelijk goed geïnstalleerd gekregen!
ShitXP!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-06-2002 20:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 20:37 schreef McDoom het volgende:
Oh maar had niemand hier er nou last van dat XP op de iiritantste momenten gaat rebooten?
Nog *nooit*.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-06-2002 20:48 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb dat best vaak. In het begin kreeg ik dan ook de hele tijd die foutmelding van "het systeem is hersteld...blabla". Op een gegeven moment kreeg ik die gewoon standaard als ik XP opstarte. Na die tijd heb ik die meuk ook al 3x opnieuw geïnstalleerd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-06-2002 20:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ah jakkes da's wel kut. Nu ik erover nadenk... volgens mij kwam ik bij de eerste keer XP installeren in een reboot loop terecht, dat was ook wel KUT ja. Want je kan niks doen!! Nog voordat de setup gestart was, weet je wel?

Oplossing was FDISKen en formatteren via een opstartschijffie. En daarna van de XP-CD booten. Maar ja, dat soort rebootproblemen, daarvan kan je echt knettergek worden ja.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-06-2002 20:53 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Nou, ik hoop dat ik binnenkort van dat probleem af ben(wie weet wat ik er voor terug krijg).


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-06-2002 20:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 20:53 schreef McDoom het volgende:
Nou, ik hoop dat ik binnenkort van dat probleem af ben(wie weet wat ik er voor terug krijg).
Oh gewoon in /usr/var/random/conf/directory/blabla.rc en dan in regel 315 dat de driver daar niet klopt. Gewoon ff de kernel recompilen met nieuwe drivers.


Dat krijg je ervoor terug .


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-06-2002 20:56 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dan kan ik altijd nog weer terug op XP.

Edit : Zozo downloaden gaat in XP nog sneller dan in ME ook ontdekte ik zojuist.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 12-06-2002 20:18]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-11-2002 22:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

owww ,

net xp office op m'n win98 gezet, want de sinterklaas gedichten moeten uitgeprint worden, en er staat nix geen textverwerkingsprogje op deze peecee. zelfs wordpad werkt niet.

alles naar de klote, duizend waarschuwingen en ik krijg nog steeds nix uit geprint.

bedankt, bill.


Oud Vuil.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-11-2002 23:03 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 20:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Oh gewoon in /usr/var/random/conf/directory/blabla.rc en dan in regel 315 dat de driver daar niet klopt. Gewoon ff de kernel recompilen met nieuwe drivers.


Dat krijg je ervoor terug .
Neuj hoor (tenzij je zelf driver wil gaan maken)...linux is tot nu toe het stabielste OS dat ik heb gedraaid (win2kPro ook hier zeker 3 á 4 keert per week vast).


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-11-2002 23:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 november 2002 22:40 schreef webblaster wim het volgende:
owww ,

net xp office op m'n win98 gezet, want de sinterklaas gedichten moeten uitgeprint worden, en er staat nix geen textverwerkingsprogje op deze peecee. zelfs wordpad werkt niet.

alles naar de klote, duizend waarschuwingen en ik krijg nog steeds nix uit geprint.

bedankt, bill.


ik quote gewoon mezelf!!!

te gek voor woorden, hele peecee ontregeld, nu pas weer opgestart gekregen. tijdens uninstallen van xp liep ie ook al vast, trouwens tijdens installeren de 1ste keer toch wel. bwaaah xp .


Oud Vuil.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-11-2002 23:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 november 2002 23:05 schreef webblaster wim het volgende:
ik quote gewoon mezelf!!!

te gek voor woorden, hele peecee ontregeld, nu pas weer opgestart gekregen. tijdens uninstallen van xp liep ie ook al vast, trouwens tijdens installeren de 1ste keer toch wel. bwaaah xp .

Tering leuke manier om je zaterdag avond te besteden...


Zenial


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 01-12-2002 0:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Wim, het is een bekend feit dat Microsoft EXPRES Office XP ongeschikt heeft gemaakt voor Win98.
Ze hebben eerder al verklaard dat Win98 "legacy" is en "unsupported".
Waarom zouden ze dan Office XP laten draaien op hun ouwe OS (wat M$ geen omzet bezorgt)
Ik twijfel of Office XP zelfs op Win2k draait.
Doe jezelf een plezier en doe The Right Thing(c)...download OpenOffice!


Artjuh
Everyone dies, but only some had really lived
Usericon van Artjuh
Posted 01-12-2002 4:52 by Artjuh Wijzig reactieProfiel van ArtjuhQuote dit berichthttp://artjuh.xs4all.nl/~art

XP is mooiste windows systeem wat er is.
nu zij alle windows systemen toevallig toch dom en ruleert OpenBSD en andere varianten toch meer.

#include <bsd.h>


NEUKEN
(p.s. ja het is 5 uur snachts en ik aangeschoten zijn. truste)


Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-12-2002 11:45 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 12:24 schreef MBMarduk het volgende:
Ik heb Win2kPRO nog nooit gedraaid maar wat ik erover heb gehoord is dat mits je geen spellen draait (gamer bent) alles veel stabieler en sneller is van alle Winddoos versies.
Als je XP uit het raam wil flikkeren moet je 2kPRO eens proberen lijkt me...
En anders dual-booten en Linux langzaamaan aanleren en een Maya-kloon gebruiken als er geen Linux versie bestaat.

Of een Mac kopen.


Hmm ik heb XP Pro, had em binnen 3 uur al gecrasht. Nou ja tis vooruitgang, 98 lag er al na een half uur bij mij uit.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-12-2002 11:48 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 20:37 schreef McDoom het volgende:
Oh maar had niemand hier er nou last van dat XP op de iiritantste momenten gaat rebooten?

Ik type dit overigens voor het eerst in XP!!! Na 3 maanden heb ik mijn isdn-modem eindelijk goed geïnstalleerd gekregen!
ShitXP!


Bij mij ging m'n comp wel eens gewoon van compleet niks zichzelf rebooten. Dat is me voorheen nog nooit gebeurd. Overigens krijg ik ook om de zoveel tijd: "windows XP controleert op inconsistentie van de harde schijf". Daarna zegt ie: "Uw systeem is hersteld van een ernstige fout". En dan blijkt dat er ergens een xml bestandje voor een probleempje zorgen en zo'n .dmp (dump?) bestand. Eh hehe, ik weet niet of dit nu zo ernstig is maar zolang het ding niet stopt met werken vind ik het prima.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-12-2002 11:54 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Overigens; ik krijg m'n Matrox Marvel G400TV videokaart niet meer aan het werken onder XP. Matrox support doet niet aan drivers voor XP; dus had die van millenium geinstalleerd en ik krijg weer beeld. Maar nu ben ik het geluid nog kwijt via de line in! Na heel wat rondgekloot met multimedia en geluid in het config scherm ben ik erachter gekomen dat mijn SB LIVE ook wel eens gedeelte van het probleem zou kunnen zijn. Dus ik XP drivers voor dat ding downgeload bij Creative. Sja, ding doet het goed, maar de line-in nog steeds niet. Vroeger had ik ook op het config scherm bij afspelen SB LIVE out ofzo staan en bij opnemen SB LIVE in. Nu is het maar één ding wat ik ook doe.

Ik weet nu niet op wie ik kankeren moet! Matrox, Microsoft of Creative!!!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 01-12-2002 12:30 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

het schijnt dat illegale software je systeem instabiel kan maken .


[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 01-12-2002 13:23]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-12-2002 13:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

XP is niet gay, dat systeem van je is gay.
Het draait perfect bij mij en bij velen andere.
Mac is sowiezo geen optie, wie koopt nog zo'n nutteloos systeem? lol


"This one is older than shit, heavier than time!"


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 01-12-2002 13:24 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 11:48 schreef Argentumfeles het volgende:
Bij mij ging m'n comp wel eens gewoon van compleet niks zichzelf rebooten. Dat is me voorheen nog nooit gebeurd. Overigens krijg ik ook om de zoveel tijd: "windows XP controleert op inconsistentie van de harde schijf". Daarna zegt ie: "Uw systeem is hersteld van een ernstige fout". En dan blijkt dat er ergens een xml bestandje voor een probleempje zorgen en zo'n .dmp (dump?) bestand. Eh hehe, ik weet niet of dit nu zo ernstig is maar zolang het ding niet stopt met werken vind ik het prima.


Ik had laatst weer zoiets(hij bleef maar zeiken over die "ernstige fout") en heb die 2 bestanden gewoon verwijderd. Verder niks geen gezeik meer mee gehad.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-12-2002 13:28 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 12:30 schreef Vinay het volgende:
het schijnt dat illegale software je systeem instabiel kan maken .



Hahaha, vinay; dat vind ik een geslaagde opmerking naar mijn kant. Maar jij draait ze ook!


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-12-2002 13:29 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 13:24 schreef McDoom het volgende:
Ik had laatst weer zoiets(hij bleef maar zeiken over die "ernstige fout") en heb die 2 bestanden gewoon verwijderd. Verder niks geen gezeik meer mee gehad.


Ik zal het eens uitproberen de volgende keer...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 01-12-2002 13:34 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 1 december 2002 13:28 schreef Argentumfeles het volgende:
Hahaha, vinay; dat vind ik een geslaagde opmerking naar mijn kant. Maar jij draait ze ook!

ik hoorde het laatst .
ik heb ook wat legale software .
bijvoorbeeld office via school goedkoper gekocht . misschien als je ergens werkt dat je het gratis kan krijgen .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 01-12-2002 13:35]



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-12-2002 14:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 december 2002 0:31 schreef MBMarduk het volgende:
Wim, het is een bekend feit dat Microsoft EXPRES Office XP ongeschikt heeft gemaakt voor Win98.
Ze hebben eerder al verklaard dat Win98 "legacy" is en "unsupported".
Waarom zouden ze dan Office XP laten draaien op hun ouwe OS (wat M$ geen omzet bezorgt)
Ik twijfel of Office XP zelfs op Win2k draait.
Doe jezelf een plezier en doe The Right Thing(c)...download OpenOffice!




dat wist ik niet.

maar ik wil niet aan de xp, dan maar office 97 ergens opsnorren. dat openoffice zal ik ook eens checken, thanx!


Oud Vuil.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 01-12-2002 16:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

XP Office draait inderdaad niet onder 98. Heb het destijds op mijn werk ook geprobeerd met hilarische gervolgen.

Onder 2000 draait XP Office wel. Heb heb hier ook er op staan.

Kijk, 2000 en XP zijn allebei van NT afgeleid (of zo), waar 98 (en 95) op DOS gebasseerd zijn.



Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 01-12-2002 18:10 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Haat niet alleen XP haat heel Microsoft Linux Roeleert


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen