IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : haat @ XP Vorige pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-12-2002 17:02 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2002 23:04 schreef webblaster wim het volgende:
weg met xp!!!




nummer voor volgende cd "XP WEG ERMEE"


Bazzio Attacks!!!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-12-2002 17:24 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 0:24 schreef winters rage het volgende:
heb toch maar weer xp eropgezet (98 wou mn internet kaart niet herkennen)

Daarvoor bestaan drivers en komt alle hardware met driver-CD's of zijn ze te d/l vanaf de website van de fabrikant.

Trouwens zoiets heet "ethernet kaart" of "modem".


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-12-2002 17:25]


cookie
Usericon van cookie
Posted 11-12-2002 9:53 by cookie Wijzig reactieProfiel van cookieQuote dit bericht

op de eenofandere manier is er op elk forum wel een FUCK-XP sectie.

maar ach.. als je er een tijdje mee gewerkt heb merk je tog weer dat et even kut werkt als 98, 95 en alle andere zooi van microsoft


[img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-12-2002 12:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja wederom kan ik alleen maar zeggen dat hier gigantische onzin uitgekraamd wordt! Ik werk al tijden met XP en vindt het een top OS. Het werkt net zo goed als Win2K.
Gebruik het eerst eens een keer voordat je van die domme uitspraken maakt!


"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-12-2002 13:01 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 december 2002 12:43 schreef 0Tolerence het volgende:
ja wederom kan ik alleen maar zeggen dat hier gigantische onzin uitgekraamd wordt! Ik werk al tijden met XP en vindt het een top OS. Het werkt net zo goed als Win2K.

Nou, dat zegt wel weer een hoop over Win2K

- start installatie
- installatie bekijkt systeem.. installeert wat zooi.
- installatie reboot
- installatie gaat verder... boem, blauw scherm. Iets met een PnP device. Suggestie, boot in veilige modus.
- ik reboot.
- installatie gaat verder... boem, blauw scherm. Zelfde verhaal.
- Ik reboot in veilige modus
- Boodschap op scherm "installatie kan niet in veilige modus". Reboot.
- Installatie gaat verder... boem, blauw scherm. Zelfde verhaal.

Uiteindelijk heb ik m'n modem en m'n geluidskaart maar uit m'n computer gehaald en toen deed ie het wel. Fijn, zo'n OS...


Oh ja, en dan daags na installatie er achter komen dat Microsoft het nodig vond om services als 'Remote Registry' maar voor mij te installeren en op te starten... heerlijk, die security risks.


I'm not being rude. You're just insignificant.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-12-2002 13:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

tja, dat ligt gewoon aan je systeem! Dus je kan klagen wat je wil, maar hier draai het stabiel!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-12-2002 13:05 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Dan ligt het aan jouw systeem. En als je een besturingsysteem koopt voor iets van 150 euro, mag je wel verwachten dat die tenminste installeert zonder dat je je hele computer uit elkaar moet halen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2002 13:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 13:03 schreef 0Tolerence het volgende:
tja, dat ligt gewoon aan je systeem! Dus je kan klagen wat je wil, maar hier draai het stabiel!


Hmz, ik ga ook niet beweren dat Win95 een stabiel OS is, ondanks dat bij ons thuis 2 compu's stabiel op Win95 draaien...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


cookie
Usericon van cookie
Posted 11-12-2002 13:32 by cookie Wijzig reactieProfiel van cookieQuote dit bericht

mag ik evenzeggenDAT:

WINDOWS (alle varianten daarvan voorzover ik weet) iig, windows loopt op een gegeven moment vast als je de comp aanzet en aan laat staan. dat zegt wel genoeg dacht ik zo.


[img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-12-2002 13:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zolang de software en hardware industrie niet meer aandacht gaat besteden aan andere besturingssystemen zullen we Winddoos nodig hebben.
Microsoft graaft z'n eigen graf door dat Palladium shit door onze strot te willen duwen over een jaartje. De computer-consument zal dit niet pikken, net zo min al die personal ID nr. van Intel op de Pentium3 (of hoe dat ook hette).
Kwestie van tijd.
http://abcnews.go.com/sections/business/SiliconInsider/SiliconInsider_021210.html
(lees vooral #7)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-12-2002 14:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 13:32 schreef cookie het volgende:
mag ik evenzeggenDAT:

WINDOWS (alle varianten daarvan voorzover ik weet) iig, windows loopt op een gegeven moment vast als je de comp aanzet en aan laat staan. dat zegt wel genoeg dacht ik zo.


Ja, wederom onzin!
Win NT heeft een betere memorymanagement en zal je geheugen niet opvreten zoals win95 &98. Je kan zo'n machine gerust weken aanlaten staan!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-12-2002 14:14 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 13:38 schreef MBMarduk het volgende:
Zolang de software en hardware industrie niet meer aandacht gaat besteden aan andere besturingssystemen zullen we Winddoos nodig hebben.
Microsoft graaft z'n eigen graf door dat Palladium shit door onze strot te willen duwen over een jaartje. De computer-consument zal dit niet pikken, net zo min al die personal ID nr. van Intel op de Pentium3 (of hoe dat ook hette).
Kwestie van tijd.
http://abcnews.go.com/sections/business/SiliconInsider/SiliconInsider_021210.html
(lees vooral #7)
Er zit toch een serie nummer op elke perntium 3&4?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-12-2002 14:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zover ik weet zat er zo'n ID nr. alleen op de eerste lichting(en) van de Katmai(??)-core v/d Pentium3.
Trouwens voor de duidelijkheid: er is een verschil tussen een nummertje aan de buitenkant die je met je ogen kan lezen en een ID die via de SOFT-/HARDware doorgegeven kan worden.
het gaat hier over dat laatste variant.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 11-12-2002 16:25 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 17:24 schreef MBMarduk het volgende:
Daarvoor bestaan drivers en komt alle hardware met driver-CD's of zijn ze te d/l vanaf de website van de fabrikant.

Trouwens zoiets heet "ethernet kaart" of "modem".


1 probleempje...
ik kon heel internet niet op
en die drivers liggen niet hier (ethernetkaart is geleend van iemand die ik tegenwoordig nooit meer zie)


My madness, my sadness


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen