|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hehe, daarom is 98 zo brak, het is nog op DOS gebaseerd . 2000 en XP zijn volledig 32-bit OS-en en ME, 98 en 95 is een combinatie tussen een 32-bit en een 16-bit OS(zit beide 32-bit en 16-bit code in), wat voor veel problemen zorgt. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-12-2002 19:28] |
|
quote: Je kan zeggen wat je wilt helemaal overstappen op linux en onafhankelijk zijn van Microsoft lukt toch niet. natuurlijk is dit een goede reden om het daarom ook te haten. Zelf draai ik ook OpenBSD als server maar als workstation draait Microsoft toch gewoon het lekkerst zeker XP compatible met bijna alles sneller dan verlede versies en crashed minder. ook oogt het lekkerder dan de console. hoewel... iig het is niet helemaal kut. het is alleen hoe het verkocht woord de kleine keuze die wij als consument kunnen maken en de prijs die we betalen voor een waardeloos produkt. dat maakt het allemaal zo kut maar goed. uh toch werken we er maar mee ondanks dat we het haten Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
quote: aaahhhhh, DOS. en windows 3.1(blauwe gedoe). dat waren nog eens tijden dat veel me gewoon duidelijk was. tegenwoordig . alhoewel, vandaag bij m'n zwager z'n videokaart eindelijk aan het werken gekregen. soms lukt wel iets. hij heeft dan ook windows 98. ik heb hier ook nog millenium liggen, of is dat dus gewoon 2000? ik ben echt dom. Oud Vuil. |
|
Van WindowsME (Millenium) moet je echt ver weg blijven. Dat ding is uitgeroepen tot grootste bug-hoop en blunder van M$ totnogtoe. Een no-good-no-need-release waar M$ zelfs kort na de intro de prijs verlaagde naar $59 (veel minder dan een doos met de oudere Win98!) Kortom: Windows versies gebaseerd op MS-DOS: 3.x, 9x, ME Windows versies gebaseerd op NT: 2k, XP [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 02-12-2002 1:09] |
|
quote: praat me er niet van! godverdomme zeg! Ik heb zon pokke packard bell computer waar alleen ME onder draait |
|
quote: gewoon formaterenen iets anders instaleren werkt niet? My madness, my sadness |
|
quote: nee draait niet |
|
quote: Dat lijkt mij toch heeel onwaarschijnlijk I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Zeur niet, koop een Apple... why would you listen to me? |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Heh, nog geen problemen, maarja, ik heb ook nog niet geprobeerd te gamen |
|
Hmmz, ben toch tevreden over XP. Lekker stabiel, dat was wel anders met W98. Bazzio Attacks!!! |
|
Waar is de goeie ouwe 3.11 gebleven The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: tja, ik vond het pcleven toch een stuk simpeler toen. nog helemaal zo'n cursus wordperfect 5.1 gedaan, met het uiterst rulende onderwaterscherm. enzo is Oud Vuil. |
|
kom op zeg!!!! 3.11 was compleet om te JANKEN!!!! Noem het dan nostalgie ofzo... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: vroeger was alles beter. maar als je basic gewend was op de c64, was 3.11 geweldig. Oud Vuil. |
|
Alles ging ook prima in DOS, daar had ik die gare grafische schil helemaal niet bij nodig. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: jah, da's ook weer waar. ach, je kunt noch steeds lekker dossen, toch? m'n mame emulator is ook lekker dos versie, eveneens heb ik een c64 emulator, ook geweldig, ook dos. is het echt zo dat in xp dos niet te vinden is??? heb hier een tweede game pc staan met xp(zucht, was voor geinstalleerd en ik weet niet hoe ik het eraf kan krijgen, want ik zie geen dos ergens, om eens lekker te format ceeen. maar ik ben dan ook dom. Oud Vuil. |
|
Klopt, geen DOS in XP. Bazzio Attacks!!! |
|
prak je er toch gewoon een W98 opstartdiskette in? Dan kom je ook in dos. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: AAAAAAARRRRGGGHHHH, hoe krijg ik die ikspee dan weg??? Oud Vuil. |
|
quote: uwww, okee, wist niet dat dat kon, gewoon 1tje maken op deze pc(win98se) Oud Vuil. |
|
Met een W98 opstartdiskette b.v. Bazzio Attacks!!! |
|
drie bier hier!!! Oud Vuil. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |