IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Tour de France 2012 Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-06-2012 12:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2012 12:34 schreef Mark het volgende:
18 Nederlanders in de Tour, als ik zo snel even tel. Dat is toch wel eens minder geweest. Goed om te zien.


Zeker goed om te zien. En daar zitten ook nog enkele leuke renners tussen. Die gaan veel in beeld rijden denk ik.

Verder verwacht ik dat de strijd om het geel tussen Evans en Wiggens zal gaan. Echte klimmers hebben geen kans met 100+ aan tijdritkilometers.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-06-2012 13:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Eens zien of Hesjedal ook nog een rol van betekenis kan spelen, al vallen Giro-winnaars geregeld toch een beetje door de mand. Te vroeg pieken wellicht.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-06-2012 13:46 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2012 13:35 schreef Mark het volgende:
Eens zien of Hesjedal ook nog een rol van betekenis kan spelen, al vallen Giro-winnaars geregeld toch een beetje door de mand. Te vroeg pieken wellicht.


Dat is erg lastig inderdaad. Zag je ook met Contador vorig jaar.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 29-06-2012 13:48 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Dat kwam mede door de valpartijen van contador in het begin van de tour.


Never have so many sacrificed so much for so few


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-06-2012 13:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vraag me af wat Gesink dit jaar kan doen. Zijn tijdrit lijkt me nog altijd niet goed genoeg om echt mee te gaan strijden voor een podiumplek, helaas.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-06-2012 19:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ben echt behoorlijk uit het wielrennen tegenwoordig. Eigenlijk is dat begonnen met de val de Deense kip. Daar baal ik nog steeds van.

Maar wel tof dat er 18 Nederlanders meedoen, misschien toch maar weer eens wat meer naar proberen te kijken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 29-06-2012 19:38 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

Tour de France? Ze beginnen toch in Luik?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-06-2012 19:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh, dan is het geen Tour de France natuurlijk. Goed punt, kan een mod even de topictitel veranderen?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-06-2012 19:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2012 19:38 schreef metaaltje het volgende:
Tour de France? Ze beginnen toch in Luik?



Dat denk ik nou ook altijd.

Ze beginnen tegenwoordig maar waar het hun uitkomt en dan stug volhouden dat het een Tour de France is.

Blijf dan ook met je zooi binnen de franse landsgrenzen denk ik dan.



 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-06-2012 22:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Bepaald geen verrassingen vandaag. Morgen vermoed ik Gilbert of Sagan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 01-07-2012 13:09 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2012 13:35 schreef Mark het volgende:
Eens zien of Hesjedal ook nog een rol van betekenis kan spelen, al vallen Giro-winnaars geregeld toch een beetje door de mand. Te vroeg pieken wellicht.


Heeft niet alleen met pieken te maken, Hesjedal is gewoon niet goed genoeg om voor geel te gaan. Dat hij de Giro kon winnen, heeft vooral te maken met de zwakte en de laffe koerswijze van zijn tegenstanders.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-07-2012 16:24 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

En de Tour is weer los! Van donderdag tot vandaag in Luik gezeten. Donderdag bij de ploegenvoorstelling wat volk kunnen spotten en gisteren de proloog mooi kunnen zien. Wat een sfeer!



Met Jens Voigt.



In het echt nog dunner dan op tv, eng mannetje.



Met Karsten Kroon, stond ie gelijk te hitten op mijn vriendin. Hehe.

'Is dat jouw vriendin?'
- Ja.
'Ze ziet er beter uit dan jou hoor!'
- Anders zou ik iets verkeerd doen he. Je mag ook wel met haar op de foto hoor.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-07-2012 17:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Jens Voigt. Misschien wel de hardste baas van het peloton.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-07-2012 19:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Cool!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-07-2012 8:50 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Gesink en Mollema hebben een mooie indruk gemaakt gisteren.

En die Sagan, dat is echt buitenaards.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2012 8:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Knap van Cavendish gister, zo zonder hulp van ploegmakkers in de laatste km. En ook van Tom Veelers, 4de worden in zo'n sprint is erg netjes.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-07-2012 9:24 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Moet zeer frustrerend zijn voor Greipel. Alles loopt perfect en op het allerlaatste moment duikt toch weer je nemesis op.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-07-2012 23:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nou, ze kunnen niet zeggen dat het een saaie dag was.

Valpartijen, mechanische pech...

En nog effe 35km fietsen met een gebroken heup.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-07-2012 23:22]


 


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-07-2012 0:27 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Met een beetje doping voel je daar niets van...


Bazzio Attacks!!!


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 04-07-2012 6:28 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Dat heeft daar echt geen reet mee te maken, ga ff ergens anders stemming maken.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 04-07-2012 15:18 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Altijd ellende, die eerste week. Gelukkig zullen er zaterdag wat klassementsmannen doorheen zakken, waardoor het iets rustiger wordt.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-07-2012 17:33 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Helaas gebeurde dat vandaag dus al, waarbij alle Nederlanders in één klap letterlijk uit het klassement zijn weggevallen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-07-2012 17:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Volgens mij is er op de proloog na elke dag gevallen, toch? Wordt het nu steeds meer of lijkt dat maar zo?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-07-2012 18:59 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Het wordt zeker meer, omdat iedere ploeg met klassementsrenner of sprinter (ook al zijn het maar outsiders) volledig bij de eerste 20 wil rijden. Dat past niet, dan krijg je gedrang en gaan er renners vallen.


Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 06-07-2012 19:12 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

Nee elke dag is er wel een valpartij, zelfs vandaag voor de officiële start al was gegeven, lag Jurgen VD Broeck al tegen de grond, het is zo'n zenuwachtige koers dat vallen er bij hoort.


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-07-2012 12:10 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Eindelijk de eerste dag dat ik live een etappe kan volgen Benieuwd na die bizarre dag van gisteren. Jammer weer van Gesink, hopelijk kan ie iets doen op de slotklim.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen