|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Eens zien of Hesjedal ook nog een rol van betekenis kan spelen, al vallen Giro-winnaars geregeld toch een beetje door de mand. Te vroeg pieken wellicht. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat is erg lastig inderdaad. Zag je ook met Contador vorig jaar. |
|
Dat kwam mede door de valpartijen van contador in het begin van de tour. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Vraag me af wat Gesink dit jaar kan doen. Zijn tijdrit lijkt me nog altijd niet goed genoeg om echt mee te gaan strijden voor een podiumplek, helaas. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben echt behoorlijk uit het wielrennen tegenwoordig. Eigenlijk is dat begonnen met de val de Deense kip. Daar baal ik nog steeds van. Maar wel tof dat er 18 Nederlanders meedoen, misschien toch maar weer eens wat meer naar proberen te kijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tour de France? Ze beginnen toch in Luik? |
|
Oh, dan is het geen Tour de France natuurlijk. Goed punt, kan een mod even de topictitel veranderen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat denk ik nou ook altijd. Ze beginnen tegenwoordig maar waar het hun uitkomt en dan stug volhouden dat het een Tour de France is. Blijf dan ook met je zooi binnen de franse landsgrenzen denk ik dan. |
|
Bepaald geen verrassingen vandaag. Morgen vermoed ik Gilbert of Sagan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Heeft niet alleen met pieken te maken, Hesjedal is gewoon niet goed genoeg om voor geel te gaan. Dat hij de Giro kon winnen, heeft vooral te maken met de zwakte en de laffe koerswijze van zijn tegenstanders. |
|
En de Tour is weer los! Van donderdag tot vandaag in Luik gezeten. Donderdag bij de ploegenvoorstelling wat volk kunnen spotten en gisteren de proloog mooi kunnen zien. Wat een sfeer! Met Jens Voigt. In het echt nog dunner dan op tv, eng mannetje. Met Karsten Kroon, stond ie gelijk te hitten op mijn vriendin. Hehe. 'Is dat jouw vriendin?' - Ja. 'Ze ziet er beter uit dan jou hoor!' - Anders zou ik iets verkeerd doen he. Je mag ook wel met haar op de foto hoor. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Jens Voigt. Misschien wel de hardste baas van het peloton. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Cool! |
|
Gesink en Mollema hebben een mooie indruk gemaakt gisteren. En die Sagan, dat is echt buitenaards. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Knap van Cavendish gister, zo zonder hulp van ploegmakkers in de laatste km. En ook van Tom Veelers, 4de worden in zo'n sprint is erg netjes. |
|
Moet zeer frustrerend zijn voor Greipel. Alles loopt perfect en op het allerlaatste moment duikt toch weer je nemesis op. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Nou, ze kunnen niet zeggen dat het een saaie dag was. Valpartijen, mechanische pech... En nog effe 35km fietsen met een gebroken heup. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-07-2012 23:22] |
|
Met een beetje doping voel je daar niets van... Bazzio Attacks!!! |
|
Dat heeft daar echt geen reet mee te maken, ga ff ergens anders stemming maken. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Altijd ellende, die eerste week. Gelukkig zullen er zaterdag wat klassementsmannen doorheen zakken, waardoor het iets rustiger wordt. |
|
Helaas gebeurde dat vandaag dus al, waarbij alle Nederlanders in één klap letterlijk uit het klassement zijn weggevallen. |
|
Volgens mij is er op de proloog na elke dag gevallen, toch? Wordt het nu steeds meer of lijkt dat maar zo? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het wordt zeker meer, omdat iedere ploeg met klassementsrenner of sprinter (ook al zijn het maar outsiders) volledig bij de eerste 20 wil rijden. Dat past niet, dan krijg je gedrang en gaan er renners vallen. |
|
Nee elke dag is er wel een valpartij, zelfs vandaag voor de officiële start al was gegeven, lag Jurgen VD Broeck al tegen de grond, het is zo'n zenuwachtige koers dat vallen er bij hoort. |
|
Eindelijk de eerste dag dat ik live een etappe kan volgen Benieuwd na die bizarre dag van gisteren. Jammer weer van Gesink, hopelijk kan ie iets doen op de slotklim. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |