![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Vorige topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/406784/41 quote:Die eerste haal ik er nog steeds niet goed uit. ![]() Maar ik zie niet in waarom mensen over zo'n soort album 'upset' zouden zijn. ![]() |
|
En sinds wanneer gaan we promotiepraat van bands serieus nemen? 'Dit wordt sowieso ons sterkste album ooit. We zijn gegroeid op alle vlakken. De vorige plaat was niet slecht, maar we misten duidelijk iets. Teamwork. Nu zijn we nog meer naar elkaar gegroeid en nog meer op elkaar afgestemd, wat onze muziek absoluut ten goede gekomen is. Dit wordt zeker en vast onze beste plaat. Ik ben zelf van het materiaal verschoten.' ![]() |
|
Zeg dan niets... Ja hoor... ![]() |
|
Als artiest zou ik ook best trots zijn op mijn aankomende album. Als je opmerking dan weer naar mij gericht was: zuur. ![]() |
|
quote: Nee gek, natuurlijk was die niet aan jou gericht. Zo ben ik niet. :-) Ja hoor... ![]() |
|
Nieuwe album komt 27 oktober uit en zal Redefining Darkness gaan heten. Let wel, zonder cijfertje van voren dus. ![]() |
|
Ik ben benieuwd, hopelijk wat sterker dan VII. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Aftellen!: http://www.shiningasylum.com/ Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. ![]() |
|
Zieke nieuwe trailer: ![]() |
|
Wat een droeftoeter ![]() |
|
Hier wel even Halmstad aangezet. Gewoon een vet album. Nu The Eerie Cold. Rammen maar... Ja hoor... ![]() |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHA! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Preview aan 't eind klinkt wel zeer gaaf. ![]() |
|
quote: Nou ziek hoor. Beetje in bad varkensbloed over je lichaam smeren, spannend. Ik vind de muziek van Shining geweldig maar die Kvarforth is met de dag een grotere aandachtshoer aan het worden. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2012 20:30] ![]() |
|
Ik bedoel 'ziek' meer in de negatieve zin van het woord. Wat een mongool is die vent toch ook. Nee echt. Doe normaal. ![]() |
|
quote: Tja inderdaad. ![]() |
|
Aan de nieuwe shirts te zien vinden de tienersmeisjes het allemaal reuze spannend. Shining is een beetje de nieuwe HIM aan het worden ![]() ![]() |
|
quote: Whahahhaa. Nouja, ben benieuwd naar het nieuwe album. Vond de vorige best goed en hoop dat de nieuwe ook zal smaken. ![]() |
|
Ik ook zeker hoor. Op de muziek heb ik niks aan te merken tot nu toe. ![]() |
|
Een van de meest sneue bijproducten van black metal deze emo-rockers. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Shirts? http://www.shininglegions.com/category/lingerie ![]() |
|
Ja, die ook inderdaad ![]() ![]() ![]() |
|
Maar doelde ook vooral op de teksten op de shirts. Deze bijvoorbeeld. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2012 22:51] ![]() |
|
quote: "The Christmas spirit is strong in this one." ![]() wel ok muziek signature ![]() |
|
Zo moeilijk is het toch niet om dít topic gewoon te blijven gebruiken als Shining topic? Hij was er tenslotte wel eerder... ![]() OT: dit is echt het meest kansloze stuks werk wat ik in tijden van Shining heb gezien... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |