|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb die nieuwe maar eens geluisterd en ik heb weer hetzelfde gevoel als met winterheart's guild: als ik zin heb in sonata zet ik wel ecliptica of silence op, die andere zijn gewoon minder in mijn optiek edit: bijna vergeten; eGt wEL!! *plakbandje!* [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 24-10-2004 15:06] |
|
quote:Je bent geen jongen, je bent een breezerslet. Heb je een kort rokje aan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
uuuuuh, nee. ik ben geen wijf en ook geen breezersletje en ik heb geen rokje aan. ik typte zo krom omdat ik dat zo op MSN doe, dat is allemaal veel korter, volgens mij is breezer sletje meer al dat gedoe met 3 ipv e en 4 ipv a en zoiets als dit : Br33z4H Sl3TJ3 en dat is toch iets anders dan ik typte... trouwens, we gaan nu wel erg offtopic... ik heb ecliptica en silence niet, maar winterhearts guild vind ik echt helemaal te gek! waarom vind je het nieuwe album + winterhearts guild niet zo mooi, cris? (ALS ik dat vragen mag, of word ik als ik zoiets vraag ook al afgezeken?) |
|
Nee ik zie het verkeerd, je bent een breezerHOER, een rip-off. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: och, we zijn zoooo grappig. Weet je wel waar je over praat? je kent me toch niet ofwel |
|
quote:Je naam spreekt boekdelen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Ik hoef je niet te kennen om te weten dat je het bent. Ben je nu op je breezerpik getrapt? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 24-10-2004 17:13] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jaja, Grappig zijn we wel he. Ha! Nou! Dat dacht ik. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Btw, %!$@&! Of whatever; Neopets??? Sjongejonge... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Wel, ik ken je niet dus ga ik je ook niet uitschelden maar even als noobs onder elkaar: Ik raad je aan om een beetje normaal te schrijven, het komt over alsof je een Zuid-Afrikaans Dyslectisch 6 jarig Breezah kind bent. Het is misschien wel korter zeg je, maar het kost de lezer dan weer extra tijd om die domme rebus te ontcijferen. En wanneer je de regels der Neêrlansche taal weer eigen bent raad je aan deze ook te gebruiken op msn O en je naam is wel op de BR33z@h manier geschreven. En welkom [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 24-10-2004 17:42] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Winterhearts Guild vind ik ook een zeer sterk album, mede door de prachtige ballads (dé rede waarom ik de band in mn hart gesloten heb) maar ik prefereer Ecliptica en Silence OOk boven WG en helemaal boven Reckoning Night. Nogmaals de nieuwe is niet slecht (een erg sterke melo-powermetalplaat) maar ik heb niet het magische Sonata gevoel als bij de eerste 2 platen. Zonde |
|
mijn naam heb ik van ver voor de breezer taal... dat is ook echt het enige, ik vind het gewoon leuk om me naam met die tekens te schrijven, maar om echt ook zo te prate? en trouwens, nou praat ik toch wel normaal? btw, thanks stookvogel, dat is tenminste een leuk welkom, ik denk dat als ze dit zo met iedere member doen dat er niet veel mensen op het forum blijven... en er stond toch ook zoiets in het regelement van aardig tegen elkaar zijn enzo? of stel ik mij bij het woord 'aardig' soms iets heel anders dan jullie voor |
|
quote: Nee. |
|
quote: jezus, wat is dan WEL normaal volgens jullie? |
|
quote:Als je optieft! En nu on topic! |
|
oke... Wat vinden jullie van het nummer Broken (Winterhearts Guild)? Ik vind het echt een heel mooi nummer, aangezien het verschillende 'stijlen' heeft, op een gegeven moment wordt het als het ware een heel ander nummer... erg mooi |
|
quote: omdat deze vraag in normale taal gesteld is zal ik maar ff antwoorden (dat je m'n naam verneukt zie ik dan ff door de vingers) ik vind ecliptica leuk omdat voornamelijk snelle nummers opstaan met interessante doch niet bijzonder ingewikkelde riffs en zanglijnen. Silence vind ik mooi omdat daar enkele goed uitgewerkte ballads op staan alsmede enkele snellere nummers volgens het recept dat hiervoor beschreven is. De andere 2 cd's kunnen mij niet boeien omdat het vanaf daar allemaal, in mijn optiek, hetzelfde is; een totaal gebrek aan innovatie binnen die band. Dit kan ik nog wel verdragen bij een band die sowieso al een origineel geluid heeft, maar bij een band als deze kan ik dat niet. |
|
Dit vind ik 1 van de weinige bands in het genre dat ik trek; Reckoning night heeft aardige momenten, maar ik vrees dat de band over z'n creatieve hoogtepunt van Silence & Winterheart's guild heen is. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2005 14:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mee eens. 'Silence' is toch wel hun absolute echte hoogtepunt. Winterheart is een groeiplaat met enkele bijzonder sterke nummers maar Reckoning, hoe vaak ik 'm ook draai, pakt me gewoon niet meer. |
|
Ook "White Pearl Black Oceans" niet? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Reckoning Night heeft me helaas geen moment kunnen raken. Jammer, ik had er meer van verwacht! ..."Hate can only create more hate"... |
|
En toch blijft mijn favoriete nummer van deze mannen Weballergy. Of The Power Of One. Of Full Moon. In ieder geval, van voor WG. The Cage is een erg goed nummer, en de laatste CDs hebben zeker hoogtepunten, maar toch, maar toch.. Miko ruled! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
kvind ze wel redelijk goed, ken ze via n vriend en luister daar nu al ongeveer zo'n half jaar naar en vond ze van int begin al goed |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |