|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Strak plan! *vist Ecliptica uit haar cd-kast* Waag eens een dansje! |
|
quote: Dit klopt dan niet want Successor is een mini cd. Ik heb altijd meer gelijk dan men kan vemoeden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ach mini cd, zoveel bands hebben albums met 5 nummers ofzo. |
|
quote: Maar een band bepaalt of iets een mini cd of een full length is. En dat ligt natuurlijk ook aan de lengte van de nummers. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nee, mini cd; valt echt geen speld tussen te krijgen; check deze link maar: http://www.sonataarctica.info/index.php?discography&en ...al is het blijkbaar ook nog es een re-release met een zooi live nummers erachteraan [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-06-2004 23:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: okay okay je het gelijk Maar het blijft geweldig! Look out your window.. c'est moi!! |
|
quote: Videootje al gevonden? http://www.sonataarctica.info/index.php?videos&en The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik hou het voorlopig nog wel even op "Ecliptica" en "Silence" , de rest vind ik duidelijk minder no text supplied |
|
Welke versie is beter: San sebastian (Successor) of San sebastian (revisited) (Silence) ? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: San sebastian (Successor) |
|
Laatst Silence weer eens een draaibeurt gegeven en het blijft, ondanks dat ik het met power wel gehad heb, een geweldig album. The end of this chapter blijft een heerschnummer inderdaad. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ik zeg 'revisited', wereldnummer trouwens! no text supplied |
|
The Power Of One Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: sinds wanneer heb jij cd's van sonata orgineel |
|
Ik heb het net herontdekt sinds mijn muzieksmaak aan het vergayen is, toffe muziek! |
|
quote: gefeliciteerd |
|
quote: enkel nog de demos te kort... :p |
|
quote: Hehe, dankjewel! |
|
dat beuaty en the beast nummerken was nie echt zo sterk zu |
|
Wat zeg je nou? Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: is dat niet nightwish? Bruce Banner |
|
Ja, dat is Nightshit. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Klopt, Sonata Arctica is goed . Replica vindt ik zo mooi... Al hebben ze nog veel meer goeie nummers ... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Waarom? quote: Ik ga denk ik ook voor Revisited; is meer 'af' of zo; straks maar echt vergelijken en kijken of het nog zo is en idd; het is een wereldnummer!!! edit: keyboards komen meer naar voren evenals de zanglijnen en de sound is voller; de andere is meer gitaar; maar gezien de zanglijnen kies ik dus voor Revisited. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-06-2004 21:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |