|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga anders ook voor het orgineel... die klinkt 'puur'. kan het moeilijk uitleggen. Wel een supernummer trouwens |
|
Ik ken eigenlijk alleen de revisited van Silence. Goed nummer inderdaad. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Vooral erg mooie lyrics |
|
Nog eentje bekeerd |
|
hehe Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: het komt helemaal goed met ZM! wanneer zou die nieuwe plaat uitkomen? Bruce Banner |
|
Wanneer zouden ze weer eens in de buurt spelen.. Dat vind ik veel belangrijker! Op Wacken heb ik ook verschrikkelijk genoten van hun optreden ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ze treden 9 november op in de Biebob in Vosselaar. En de releasedatum van 't nieuwe album 'Reckoning Night' is 11 oktober 2004. |
|
Dat is nu niet bepaald in de buurt voor mij.. Maar wie weet heb ik het er voor over Ben erg benieuwd naar het nieuwe album! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Laat even weten als je een tussenstop maakt in Tilburg om mij mee te nemen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: LOL! Als ik dan toch naar het zuiden moet, kan ik net zo goed halverwege ff stoppen ja ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: 10 Oktober |
|
GODVER NEE EEN DINSDAG |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-07-2004 21:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mn eerste kans om ze live te zien (na jaren wachten ) en dan komen ze op een dinsdag, ver weg van waar ik me op dat moment bevindt. Tenzij iemand vervoer heeft vanaf Arnhem of desnoods utrecht ofzow... zou echt super zijn. Ik zou geen enkele band liever willen zien. |
|
quote: Oei ik heb Silence destijds gewoon in de winkel gekocht voor 18 euro, Ecliptica en Successor zijn ook (welliswaar besteld via de Cd winkel) voor de volle prijs verkocht en Winterhearts Guild heb ik over laten komen uit Japan |
|
quote: Heb jij geld te veel of zo? (Zo ja, dan wil ik je wel mijn bankrekeningnummer geven of zo... ) Beide liggen bij Displeased voor 13,50 euro. En voor om en nabij de 15 euro heb je (bij NLStore of The Music Safe) de versie van Silence met 1 bonus track die ook op de Japanse versie staat. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: OK thanks!!! quote: Waar zitten die winkels of welke url is dat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
http://elcheapo.nl/ zie je ze beiden..met url's. |
|
Hebben mensen Reckoning night al gehoord en wat vindt men ervan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-08-2004 1:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat vraag ik me ook af. De single sia l uit, de (kopie van de) promo is onderweg naar mijn huis (hé Lain!). Maar ik heb nog niks gehoord en ik ben er heel erg benieuwd naar. HAIL Sonata Arctica! |
|
Reckoning Night heerscht behoorlijk! wanneer is de officiele releasedate? @ TS: wat nou Promo? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-09-2004 12:24] Bruce Banner |
|
Sonata heerscht!! Het klinkt goed, strak, en het keyboardwerk vink super. Wnterguilds haeart vind ik minder, het ereste gedeelte van de cd vind ik goed, maar de overgangen van de laatste nummers op de cd vind ik slecht. Ik had ze kunnn zien bij nightwish, maar was uitverkocht! zo donders wiet van de keet |
|
k ga er zeker weer naartoe in de biebob binnekort..heb al gereserveerd... op wacken 2001 vond ik ze super goed maar op 2003 vielen ze een beetje tegen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |