|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Laatste album is wat minder, maar "Ecliptica" en "Silence" zijn toch behoorlijk briljant... no text supplied |
|
Ik vind de muziek van Sonata Arctica wel ok, maar de vocals verkloten gewoonweg alles... |
|
quote: OMG die vocals zijn d emooiste die ik ooit heb gehoort... maar goed ik lees net dat Sonata nu onder Nuclear Blast valt en ze het volgende album al ergens in de loop van 2004 af willen hebben. Nu vraga ik me af, wat zijn de gevolgen van hun deal bij NB? |
|
quote: Ik denk niet zo heel veel... NB herbergt een boel grote namen, met daaronder ook brute bands, dus waarom zou er iets veranderen bij Sonata... Alleen maar mooi dat 2004 hun nieuwe album uitkomt... Ben erg benieuwd! En ik vind inderdaad ook niet dat de stem alles verknalt, JUIST niet eigenlijk... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Heel toevallig draai ik nu net Winterheart's guild. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Die is mooi!!! Vooral Broken! ..."Hate can only create more hate"... |
|
De zanger van SA is juist één van de weinigen die normaal kan zingen. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
dat zijn toch die 17 jarige castraatjes?? Sorry hoor hou er niet van, ze kunnen wel aardig musiceren moet ik toegeven! |
|
Sonata Arctica will release a new MCD called "Takatalvi" (MICP10403) on 21.11.2003. This will be a special collector's edition and released in Japan only. (click on the pic to see the cover) Tracklist: 1. San Sebastian 2. The Gun (Keyboard Solo by Mikko Harkin) 3. Still Loving You (Scorpions Cover) 4. Shy 5. Dream Thieves 6. I Want Out (Helloween Cover) 7. Fade To Black (Metallica Cover) + Live clip of "Broken" The 1st press will also include a Sonata Arctica calendar. Check out Marquee/Avalon (their Japanese label) for more informations. It'll cost about ¥2200. Source: Avalon (Japanese) dammit... wat een rotstreek. In principe wil ik die cd aan mijn sonaa arctica evrzameling toevoegen... maar: 1. San Sebastian --> Heb ik orgineel (zowel de Sucessor als de Silence versie) 2. The Gun --> Staat op mijn "broken" EP 3. Still Loving You --> Staat op Sucessor 4. Shy --> Wederom op Sucessor 5. Dream Thieves --> Staat op de "Broken" EP 6. I Want Out --> Staat gvd OOk op sucessor 7. Fade To Black --> Staat op mijn 'Victoria's secert' EP dsu dan zla ik veel geld mogen dokken voor een callender + een live clip... Die MOet ik gewoon hebben |
|
een vriend van me meende dat ze christelijk zijn. klopt dat? i am demon www.freewebs.com/hemelbos |
|
quote: weet ik niet zou zomaar kunnen de muziek is in ieder geval gaaf ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: dat is zeker. het komt op mijn nr2 van power metal i am demon www.freewebs.com/hemelbos |
|
Sonata Arctica, een van mijn favoriete bands Ben vooral fan van de snelle nummers als Weballergy, Victoria's Secret en The Cage. Victoria's Secret is zekers mijn favoriet, dat refrein.. *wacht vol ongeduld op het nieuwe album etcetera |
|
quote: Wat is nr1 dan? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: gewoon alles mijn favo band... al jaren en jaren |
|
quote: stratovarius *bukt zich en smeekt om niet dood te gaan* i am demon www.freewebs.com/hemelbos |
|
quote: stratovarius is OOK leuk... alleen de vocals, lyrics en gevoel is in sonata arctica (naar mijn mening) veel beter uitgewerkt [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 05-02-2004 19:40] |
|
quote: Rakkatakkatakka Nja, moet jij weten eigelijk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hoorde laatst een verkrachting van Fade to black van metallica door SA. Verschrikkelijk zeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Die cover gaat opzich wel. het is gewoon anders. Alleen mag Tony veel meer uithalen met zijn stem; eht klinkt allemaal veel te zwak. Maar muziekaal is het gewoon op zijn eigen manier mooi. |
|
Hij zingt heel monotoon, vlak, en die keyboards erdoor hadden van mij ook achterweg gelaten mogen worden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ach, als ze iets meer aandacht hadden besteed (creativiteit) aan die cover was het nummer veel beter geworden dan de single zelf |
|
quote: *legt aan, steekt loop in aarsgat en haalt de trekker over * The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nu die kotipelto weg is zou het nog wat kunnen worden, maar wat een schijtband was Stratovarius op Wacken zeg bluergh! De cd's Silence & Winterheart's guild zijn trouwens moeilijk te vinden en dan nog duur ook! Fame Amsterdam verkoopt alleen WG voor ruim 20 euro en Boudisque heeft ze allebei niet! Waar zijn deze cd's het goedkoopst te krijgen? want ze zijn leuk genoeg voor aanschaf; dat wel Overigens las ik in het Nuclear blast bladje dat ze weer een nieuwe cd aan het opnemen zijn; ben benieuwd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |