|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk om te zien dat er een topic over Sonata Arctica geopend is! Ik was al bang bijna niemand deze meesterlijke band kende! Ik vind ze geweldig en heb beide cd's die allebei vreselijk heersen. Heb ze een keer bij euro rock gezien en dat was heftig. Hopelijk komen ze een keer naar Nederland! Dan zal ik er zeker zijn! |
|
wat een kutband met hun kutmuziek. |
|
quote: Eej, doe eens een beetje rustig! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Een vriend van me heeft onlangs bij ze gesolliciteerd als keyboard-speler. Inzendingen zijn momenteel gesloten en de uitslag zal binnen nu en een of twee maanden wel binnen rollen. Dus heel heeeeeeel misschien binnen afzienbare tijd een Nederlands tintje aan Sonata Arctica She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Sonata is zwaar HEEEEERSCHEND en de stem van Kakko is waanzinnig. Dit is gewoon een van de beste powermetal bands! Trouwens, het 3e volledige studio album komt uit op 17 maart 2003 en de nieuwe single op 17 februari. |
|
IK HOORDE DAT ZE NAAR NEDERLAND KOMEN!! Is dit waar?? Sure hope so! |
|
quote: Waar hoorde je dat dan? Kan er NERGENS op het www iets over vinden... |
|
ik kan niet genoeg doorlullen over Sonata Arctica , ga trouwens binenkort dat shirt van de Large bestellen, samen met de minicd Succesor. Saat enkele covers op en live nummers. Die nieuwe lifecd download ik wel . En als ze naar NL komen,wordt dat kamperen Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote:Heet die vriend van jou Henrik Klingenberg? Zo ja, gefeliciteerd.. zo nee, helaas: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/753.html I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zwaar slordig van mij dat ik destijds de titel verkeerd had neergezet! Verder vind ik dit een hele leuke band! Luister er in vlage graag naar! |
|
iemand zei tegen me dat op 1 van de laatste paginá's van de aardschok stond dat ze als supportact van een andere band speelden.. ik heb de aardschok niet dus kan iemand ff checken? |
|
iemand...? |
|
quote: Ik zie ze nergens staan in de Komsnertagenda. So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
hoop dat ze de komende zomer op een paar festivalletjes te bewonderen zijn, ze waren echt gaaf op wacken 2001 wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik MOET ze ook gaan zien. The Power of One is zoooo'n geweldig nummer Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Leuke band ben er niet zo meer weg van maar nog steeds leuk You will never have, what i never had. |
|
Hmm, ik vind ze toch de beste van die hele Power-Metal stroomgolf van de laatste tijd. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
SONATA ARCTICA Set First Single Off Upcoming CD - Jan. 1, 2003 Finnish melodic metallers SONATA ARCTICA have set "Victoria's Secret" as the first single off their upcoming full-length effort, "Winterheart's Guild", due on Feb. 22 in Japan and Mar. 17 in Finland. The single itself will precede the album on Feb. 17. "Winterheart's Guild" features a guest appearance by keyboardist Jens Johansson (STRATOVARIUS/ex-DIO) on four cuts. SONATA ARCTICA recently announced the addition of ex-SILENT VOICES/REQUIEM keyboardist Henrik Klingenberg to the group's lineup following the departure of Mikko Harkin in early September. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb deze band eigenlijk sinds kort pas 'ontdekt', ze komen op Wacken en ben eigenlijk heel benieuwd naar deze band, vooral omdat ik de laatste tijd meer interesse krijg in Power/Heavy bands... Heb niet het hele topic doorgelezen, maar kan iemand mij iets aanraden, ik zie op hun site dat ze al vier volledige albums hebben en nog wat mini's en demo's... Magoed, wat vinden jullie een goede cd en zijn ze live ook goed? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Niemand???? Nou mensen, kom op zeg... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gewoon even de eerste post lezen of anders de eerse pagina, levert in zo'n geval vaak de meeste info. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Heb ik wel gedaan... Maar sinds 'de eerste pagina' hebben ze al weer een nieuwe cd uit en ik ben eigenlijk benieuwd wat de mensen die hier nu zitten er nu van vinden... 'k Snap ook wel 'n beetje hoe een forum in z'n werk gaat, maar bedankt voor je hulp ... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Sonata Artica Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Haha, wowie een reactie! @Vampie! Maarruh, je vindt alles goed of kun je me een specifiek album aanraden die ik zeker moet kopen? ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |