IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : DBZ Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-10-2002 18:26 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Wat ziet mijn oog dit mooie forum is geheel verstoken van een Dragonball Z topic, dat moet ik verhelpen

Meer liefhebbers van deze heerlijk foute anime serie? (ja, slechtheid, maar verder?)...

Ok lekker lame lullen over DBZ lijkt me het motto...!

Dus mensen theorie, momenteel draait de Babadi Saga op CN. hoe gaat vegeta terug keren naar de good guys??? ik weet al hoe Majin-boo neergaat...


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 10-10-2002 18:29 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

KAAAA-MEEEE-HAAAA-MEEE-HA!!

nee, ik kijk hier niet naar


Trieste gast


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 10-10-2002 18:29 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik weet het niet hoor...maar vinden jullie het niet een beetje saai dat ALS ze dan een keertje gaan vechten, dat ze dan minstens 20 afleveringen over 1 klap doen??? Verder vind ik het gaaf getekend...maar het is niks voor mij.


I spy with my little and verrry evil eye.....


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 10-10-2002 18:30 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

je kon het niet laten he?
in mijn ogen is dbz (net als akira) verschrikkelijk overrated, ze doen er 3000 afleveringen over om iemand af te slachten, halve team gaat dood, wordt weer terug gebracht en dan blijkt de bad guy toch niet dood te zijn...

maar goed ga nou maar gewoon scryed downloaden...


My madness, my sadness


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-10-2002 18:31 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 18:29 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik weet het niet hoor...maar vinden jullie het niet een beetje saai dat ALS ze dan een keertje gaan vechten, dat ze dan minstens 20 afleveringen over 1 klap doen??? Verder vind ik het gaaf getekend...maar het is niks voor mij.


Hehe dat is nou net het mooie eraan, brute actie, no story of any value...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-10-2002 18:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het heerscht gewoon, lekker over the top en flinterdun verhaallijntje. Maarja, voor het verhaal kijk je niet naar DBZ.
Nu ze nieuwe SSJ levels aan het ontdekken zijn wordt het helemaal intressant.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-10-2002 18:49 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Beter nog Fusion tussen Vegeta en Goku in deze saga Vegito en uiteraard de battle tussen Goku en Vegeta daarvoor, heersch, heersch!!! (1 keer raden wat grokster nu aan het downen is, geen zin om op CN te wachten)


joeri
Usericon van joeri
Posted 10-10-2002 18:49 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik kijk het elke dag, zwaar heerschend. Lekker brute actie, en dit is nog gecensureerd

er zijn van de originele japanse versie een stel te bloederige afleveringen weggelaten


joeri
Usericon van joeri
Posted 10-10-2002 18:50 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 18:49 schreef Dargull het volgende:
Beter nog Fusion tussen Vegeta en Goku in deze saga Vegito en uiteraard de battle tussen Goku en Vegeta daarvoor, heersch, heersch!!! (1 keer raden wat grokster nu aan het downen is, geen zin om op CN te wachten)



ik vind het juist leuk om het rustig aan te kijken, het is niet leuk om alles al te weten binnen een dag


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-10-2002 18:52 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 18:50 schreef joeri het volgende:
ik vind het juist leuk om het rustig aan te kijken, het is niet leuk om alles al te weten binnen een dag


Dat boeit me dus niet echt ik kijk voor de actie en niet voor de opbouwende verhaal lijn daarbuiten als je de Episode Guide leest weet je het toch al...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-10-2002 18:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Idd, daarnaast is de kwaliteit van de delen op KaZaa/Grokster/whatever echt om te huilen!


joeri
Usericon van joeri
Posted 10-10-2002 18:53 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

zeker als ze aan het vechten zijn, en het snel gaat, is zo'n download versie idd van een veels te lage kwaliteit


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 10-10-2002 18:56 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

kijk elke dag
nu word het eindelijk interessant, want Goku en Vegeta gaan knokke...


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 10-10-2002 19:01 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

heb eens een 5 tal minuten gekeken en het stak tegen



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-10-2002 19:07 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik vond het gevecht tussen goku en vegeta in het begin het vetst!!!


vanaf de androids is het minder geworden....


No meat is sweater


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-10-2002 19:28 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

nu wordt het weer leuk straks de majin-buu saga, de fusion saga en de kid buu saga, SS2 & SS3, Vegito, gotenks, de vernieting van de aarde en weer dragonballs


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 10-10-2002 19:32 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

oeh ja! ik zat vandaag in de trein, gemist! kutproblemen in Utrecht...
Maar ik volg 't sinds tijdje dagelijks, zo verslavend!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-10-2002 19:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht





?????

HE??

oftewel, kan iemand me ff wakker maken? Jesus fucking christ...

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-10-2002 19:39]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-10-2002 19:41 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 19:39 schreef Dwaallicht het volgende:




?????

HE??

oftewel, kan iemand me ff wakker maken? Jesus fucking christ...


SPLASH, emmer koud water.
DBZ is een domme agressie opwekkende tekenfilmserie en slecht voor kinderen.


Bazzio Attacks!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-10-2002 19:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Okay, dat weet ik niet, maar ik vind het vooral vreselijk enorm ontzettend überheerschend gay . Ik heb op de website ff rondgekeken naar de verschillende 'saga's', mijn god... dit kan je tot in de eeuwigheid laten doorgaan!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-10-2002 19:58 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 19:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay, dat weet ik niet, maar ik vind het vooral vreselijk enorm ontzettend überheerschend gay . Ik heb op de website ff rondgekeken naar de verschillende 'saga's', mijn god... dit kan je tot in de eeuwigheid laten doorgaan!


niet eeuwig maar wel lang!!!

276 reguliere episodes in "Dragonball Z" en "Dragonball GT" samen

31 episodes Dragonball AE

21 Anime-films en 1 "live action" film.





attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2002 20:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb nog nooit van deze serie gehoord. maar ik knapte al op de transformers en GI joe af. dus ik denk dat ik DBZ maar laat zitten.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2002 20:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Knapte je op dr Transformers af?

Ik hoop dat er ooit een -grunt-zanger komt met de stem van Unicorn of een blackmetal zanger als Starscream!

ontopic: DBZ is van de a-dynamische stroom Jappanse tekenfilms die goedkoop in elkaar gezet is (zie ook Pokemon etc.). Er gebeurt bijna geen reet; in DBZ kijken ze elkaar eerst tijdenlang voordat ze eens gaan vechten ze zitten echt continue tijdenlang gewoon tijd te rekken. De vechtscenes zijn duidelijk gebaseerd op -dus reclame voor- vechtgames als Tekken. Brrr prutanimatiemeuk


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 10-10-2002 20:47 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht



bla...bla...bla...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-10-2002 20:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

HAHAHAHA ik zou die moderator status maar eens heroverwegen Dargull


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-10-2002 20:52 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 20:43 schreef Mutilator het volgende:
Knapte je op dr Transformers af?

Ik hoop dat er ooit een -grunt-zanger komt met de stem van Unicorn of een blackmetal zanger als Starscream!

ontopic: DBZ is van de a-dynamische stroom Jappanse tekenfilms die goedkoop in elkaar gezet is (zie ook Pokemon etc.). Er gebeurt bijna geen reet; in DBZ kijken ze elkaar eerst tijdenlang voordat ze eens gaan vechten ze zitten echt continue tijdenlang gewoon tijd te rekken. De vechtscenes zijn duidelijk gebaseerd op -dus reclame voor- vechtgames als Tekken. Brrr prutanimatiemeuk


Dat klinkt aardig waren het niet dat DBZ ouder is dan tekken... en VEEL ouder dan pokemon.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen