![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
KAAAA-MEEEE-HAAAA-MEEE-HA!! nee, ik kijk hier niet naar Trieste gast ![]() |
|
Ik weet het niet hoor...maar vinden jullie het niet een beetje saai dat ALS ze dan een keertje gaan vechten, dat ze dan minstens 20 afleveringen over 1 klap doen??? Verder vind ik het gaaf getekend...maar het is niks voor mij. I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
je kon het niet laten he? in mijn ogen is dbz (net als akira) verschrikkelijk overrated, ze doen er 3000 afleveringen over om iemand af te slachten, halve team gaat dood, wordt weer terug gebracht en dan blijkt de bad guy toch niet dood te zijn... maar goed ga nou maar gewoon scryed downloaden... My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Hehe dat is nou net het mooie eraan, brute actie, no story of any value... ![]() |
|
Het heerscht gewoon, lekker over the top en flinterdun verhaallijntje. Maarja, voor het verhaal kijk je niet naar DBZ. Nu ze nieuwe SSJ levels aan het ontdekken zijn wordt het helemaal intressant. ![]() |
|
Beter nog Fusion tussen Vegeta en Goku in deze saga ![]() ![]() ![]() |
|
ik kijk het elke dag, zwaar heerschend. Lekker brute actie, en dit is nog gecensureerd ![]() er zijn van de originele japanse versie een stel te bloederige afleveringen weggelaten ![]() |
|
quote: ik vind het juist leuk om het rustig aan te kijken, het is niet leuk om alles al te weten binnen een dag ![]() |
|
quote: Dat boeit me dus niet echt ik kijk voor de actie en niet voor de opbouwende verhaal lijn daarbuiten als je de Episode Guide leest weet je het toch al... ![]() |
|
Idd, daarnaast is de kwaliteit van de delen op KaZaa/Grokster/whatever echt om te huilen! ![]() |
|
zeker als ze aan het vechten zijn, en het snel gaat, is zo'n download versie idd van een veels te lage kwaliteit ![]() |
|
kijk elke dag nu word het eindelijk interessant, want Goku en Vegeta gaan knokke... ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
heb eens een 5 tal minuten gekeken en het stak tegen ![]() ![]() |
|
ik vond het gevecht tussen goku en vegeta in het begin het vetst!!! vanaf de androids is het minder geworden.... No meat is sweater ![]() |
|
nu wordt het weer leuk straks de majin-buu saga, de fusion saga en de kid buu saga, SS2 & SS3, Vegito, gotenks, de vernieting van de aarde en weer dragonballs ![]() ![]() ![]() |
|
oeh ja! ik zat vandaag in de trein, gemist! ![]() Maar ik volg 't sinds tijdje dagelijks, zo verslavend! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ????? HE?? oftewel, kan iemand me ff wakker maken? Jesus fucking christ... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-10-2002 19:39] ![]() |
|
quote: SPLASH, emmer koud water. DBZ is een domme agressie opwekkende tekenfilmserie en slecht voor kinderen. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Okay, dat weet ik niet, maar ik vind het vooral vreselijk enorm ontzettend überheerschend gay ![]() ![]() |
|
quote: niet eeuwig maar wel lang!!! 276 reguliere episodes in "Dragonball Z" en "Dragonball GT" samen 31 episodes Dragonball AE 21 Anime-films en 1 "live action" film. ![]() |
|
Ik heb nog nooit van deze serie gehoord. maar ik knapte al op de transformers en GI joe af. dus ik denk dat ik DBZ maar laat zitten. ![]() |
|
Knapte je op dr Transformers af? ![]() ![]() ![]() Ik hoop dat er ooit een -grunt-zanger komt met de stem van Unicorn of een blackmetal zanger als Starscream! ontopic: DBZ is van de a-dynamische stroom Jappanse tekenfilms die goedkoop in elkaar gezet is (zie ook Pokemon etc.). Er gebeurt bijna geen reet; in DBZ kijken ze elkaar eerst tijdenlang voordat ze eens gaan vechten ze zitten echt continue tijdenlang gewoon tijd te rekken. De vechtscenes zijn duidelijk gebaseerd op -dus reclame voor- vechtgames als Tekken. Brrr prutanimatiemeuk ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=130 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1803 ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
HAHAHAHA ik zou die moderator status maar eens heroverwegen Dargull ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat klinkt aardig waren het niet dat DBZ ouder is dan tekken... en VEEL ouder dan pokemon. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |