![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
en het taaie is dat aflevering 264 nog niet te downen is (althans niet in het engels) ![]() |
|
Een neukstreek, dat is het. ![]() |
|
quote: heb 'm als realmedia file japans met engelse subs... kan 'm wel ff uppen? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
verdomme kan 'm niet uppen om 1 of andere reden ![]() |
|
hij staat straks hier (mits ik nog genoeg space heb daar) 12,9 mb [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 05-12-2002 17:11] ![]() |
|
ik wacht wel tot hij in het engels is, die dingen zijn van verrekte goede kwaliteit (beeld EN geluid) ![]() |
|
ik haat dbz http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote: mijn probleem? fear my moo of wrath ![]() |
|
Ha, Dragonball GT is begonnen (waar staat dat Z en GT eigenlijk voor?). Ik vind um beter getekend dan DBZ en de verhaallijn lijkt ook beter uitgewerkt deze keer. Ben benieuwd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Vind het geen ruk aan... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
idd, ik kan nu net zogoed pokemon gaan kijken.... No meat is sweater ![]() |
|
quote: Z: Zen? 2? Zero? GT: Grand Tour Ik ben er niet kapot van (ken alleen DBZ) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Het enigste van DBZ dat ik leuk vond was dan het begin tot de cell games saga, die hele buu saga vond ik geen ruk aan met die blije vetklomp buu en nu in GT is Goku een klein blaag en gaat ie met Trunks en een ander klein lief meisje het heelal doorreizen... Slecht verzonnen hoor ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Yeah oude topics kicken ![]() In DBZ Vond ik de Frieza saga en de Buu saga juist het tofst. Heb je het weleens helemaal gekeken? Want het blijft niet bij een "vetklomp" en een kleine Goku in GT. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |