IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : DBZ Vorige pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 16:51 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 16:47 schreef Bintmeister het volgende:
yep, een zeeeeer oude aflevering. Stelletje honden..


episode 62... aflevering 2 van de frieza saga.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-12-2002 16:56 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

en het taaie is dat aflevering 264 nog niet te downen is (althans niet in het engels)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-12-2002 16:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Een neukstreek, dat is het.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 17:01 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 16:56 schreef Bintmeister het volgende:
en het taaie is dat aflevering 264 nog niet te downen is (althans niet in het engels)


heb 'm als realmedia file japans met engelse subs... kan 'm wel ff uppen?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-12-2002 17:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 17:01 schreef Dargull het volgende:
heb 'm als realmedia file japans met engelse subs... kan 'm wel ff uppen?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 17:08 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

verdomme kan 'm niet uppen om 1 of andere reden


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 17:10 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

hij staat straks hier (mits ik nog genoeg space heb daar)

12,9 mb

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 05-12-2002 17:11]


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-12-2002 17:11 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik wacht wel tot hij in het engels is, die dingen zijn van verrekte goede kwaliteit (beeld EN geluid)


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 05-12-2002 17:13 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik haat dbz



King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 05-12-2002 17:21 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

quote:
Op 5 december 2002 17:13 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ik haat dbz


mijn probleem?


fear my moo of wrath


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 31-05-2003 12:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ha, Dragonball GT is begonnen (waar staat dat Z en GT eigenlijk voor?). Ik vind um beter getekend dan DBZ en de verhaallijn lijkt ook beter uitgewerkt deze keer. Ben benieuwd.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 31-05-2003 13:13 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Vind het geen ruk aan...


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 31-05-2003 16:17 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

idd, ik kan nu net zogoed pokemon gaan kijken....


No meat is sweater


Lies
Usericon van Lies
Posted 31-05-2003 16:23 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 12:34 schreef XnegativeX het volgende:
(waar staat dat Z en GT eigenlijk voor?)

Z: Zen? 2? Zero?
GT: Grand Tour

Ik ben er niet kapot van (ken alleen DBZ)


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 31-05-2003 16:28 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Het enigste van DBZ dat ik leuk vond was dan het begin tot de cell games saga, die hele buu saga vond ik geen ruk aan met die blije vetklomp buu en nu in GT is Goku een klein blaag en gaat ie met Trunks en een ander klein lief meisje het heelal doorreizen... Slecht verzonnen hoor


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 18-10-2007 13:08 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 16:28 schreef Visor het volgende:
Het enigste van DBZ dat ik leuk vond was dan het begin tot de cell games saga, die hele buu saga vond ik geen ruk aan met die blije vetklomp buu en nu in GT is Goku een klein blaag en gaat ie met Trunks en een ander klein lief meisje het heelal doorreizen... Slecht verzonnen hoor


Yeah oude topics kicken

In DBZ Vond ik de Frieza saga en de Buu saga juist het tofst. Heb je het weleens helemaal gekeken? Want het blijft niet bij een "vetklomp" en een kleine Goku in GT.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen