IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : DBZ Vorige pagina | Volgende pagina
Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 09-11-2002 12:42 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik vnd DBZ soms een beetje langdradig. Dan doen ze een onderwerp in iets van 5 afleveringen terwijl het makkelijk in 1 kan

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 09-11-2002 12:42]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Useless
Usericon van Useless
Posted 09-11-2002 14:33 by Useless Wijzig reactieProfiel van UselessQuote dit bericht

Ik vind Buu een geniaal karakter. Vooral nu Miss Hercule met hem samenwoont. Wanneer verandert die eigenlijk in Mr. Satan?


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-11-2002 17:11 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Satan is toch gewoon zijn voornaam?
Of was het nou in Japan Satan en in de Amerikaanse versie Hercule?

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 09-11-2002 17:14]


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 04-12-2002 18:06 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 17:11 schreef Witchking het volgende:
Satan is toch gewoon zijn voornaam?
Of was het nou in Japan Satan en in de Amerikaanse versie Hercule?


Mr. Satan is zijn naam maar helaas wegens een nog al ziellige amerikaans/europese censcuur heet hij in de engelstalige versie Hercule...


Ik hoop dat we mogen gewoon de nieuwe Saga krijgen en niet de saga waar voor je kon stemmen...

want dit was officieel de laatste aflevering van de Majin Buu Saga (episode 260)

Haha wisten jullie troouwens dat de naam Buu uit mary poppins komt...

Bibidi... Babadi... Buu...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-12-2002 18:09 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 december 2002 18:06 schreef Dargull het volgende:
want dit was officieel de laatste aflevering van de Majin Buu Saga (episode 260)
Ow hee, is ie afgelopen? (niets verklappen, wij kijken altijd de reruns ) Ben ook benieuwd wat er achteraan komt dan.. maar ik heb zo'n vermoeden dat het herhaling zal zijn...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 04-12-2002 19:18 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2002 18:09 schreef helmet het volgende:
Ow hee, is ie afgelopen? (niets verklappen, wij kijken altijd de reruns ) Ben ook benieuwd wat er achteraan komt dan.. maar ik heb zo'n vermoeden dat het herhaling zal zijn...


hmm tenzij ze dus de morgen beginnen met het uitzenden van de "kid buu" saga (das de laatste dbz saga trouwens)

Komen er herhalingen achter aan want je kon anderhalve week geleden stemmen op welke oude saga je herhaald wou hebben bij Cartoon Network.

ik hoop zelf dat mochten er herhalingen komen dat ze dan de garlic Jr. shit herhalen.


shin
Usericon van shin
Posted 04-12-2002 19:39 by shin Wijzig reactieProfiel van shinQuote dit bericht

Hee niet zeuren man Dbz Is gewoon wreed en budokai beat dat vergaarde tekken zo.

AfZ The Supreme AkA Arjan


The Supreme Kai


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 04-12-2002 21:54 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

nou, als 260 de laatste aflevering is, heet ik Henk. Aangezien ik een paar dagen geleden afleveringen 261-263 heb zitten kijken


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-12-2002 21:58 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Kid Buu saga heerscht!


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 04-12-2002 22:06 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

kvind buu een beetje tegenvallen, khad er veeeeeeeeeeel meer van verwacht, maar dat gevecht in zijn lijf is wel zeeeeeeeer wreed!!!


fear my moo of wrath


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-12-2002 22:16 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik vind de 3e vorm het gaafst, als ie fat buu heeft opgegeten....

vette stem heeft ie dan ook, ik geloof dat dat door dezelfde gast als piccolo gedaan word...


stel je eens voor :Slayer ft. majin buu & piccolo-Angel of death


No meat is sweater


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 04-12-2002 23:06 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

uhm .... is dragon ball z ... geen kinderserie?


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 04-12-2002 23:15 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

quote:
Op 4 december 2002 23:06 schreef XpincadarusX het volgende:
uhm .... is dragon ball z ... geen kinderserie?


uhmm.... is dit geen but opmerking?


fear my moo of wrath


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 04-12-2002 23:30 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2002 23:15 schreef King of the Damned het volgende:
uhmm.... is dit geen but opmerking?


uhmm.... het woord "but" gebruiken ze toch in Brabant? *sorry als ik het verkeerd heb


Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 05-12-2002 1:13 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

Khoop niet dat die hele saga (V.a het begin) weer wordt gedraait ]

doe mij de laatste nog maar een x


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 1:33 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2002 21:54 schreef Bintmeister het volgende:
nou, als 260 de laatste aflevering is, heet ik Henk. Aangezien ik een paar dagen geleden afleveringen 261-263 heb zitten kijken


dat zij ik ook niet ik zij dat 260 de laatste aflevering van de majin bu saga is...

daarna komt nog de kid buu saga, en dat is WEL de laatste saga. (die tot anime is verwerkt dan) er zijn nog wel een stuk of wat films die daarna nog spelen.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 05-12-2002 8:21 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 1:33 schreef Dargull het volgende:
dat zij ik ook niet ik zij dat 260 de laatste aflevering van de majin bu saga is...

daarna komt nog de kid buu saga, en dat is WEL de laatste saga. (die tot anime is verwerkt dan) er zijn nog wel een stuk of wat films die daarna nog spelen.


uh what about de Fusion-saga?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 14:24 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 8:21 schreef DeCiPhEr het volgende:
uh what about de Fusion-saga?


oh oeps sorry ja klopt laatse aflevering van de fusion saga is 260, buu saga is al af gelopen, nu alleen nog de kid buu saga te gaan, maar ik vermoed dus dat we over een uurtje of 2 herhalingen voorgeschoteld krijgen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-12-2002 14:26 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2002 22:16 schreef Infaustus het volgende:
ik vind de 3e vorm het gaafst, als ie fat buu heeft opgegeten....

vette stem heeft ie dan ook, ik geloof dat dat door dezelfde gast als piccolo gedaan word...


stel je eens voor :Slayer ft. majin buu & piccolo-Angel of death


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 14:27 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Vind DBZ nog het fijnst als het gewoon japans met engelse subs is, ook zijn de japanse versie's niet gecensureerd wat errug fijn is.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 05-12-2002 14:44 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Ik kijk alleen -echte- manga hehe....

Nee maargoed, de serie volgDE ik, t werd te langdradig enzow. De FILMS daarentegen heerschen heel erg hard!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 05-12-2002 14:45 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

quote:
Op 4 december 2002 23:30 schreef DeCiPhEr het volgende:
uhmm.... het woord "but" gebruiken ze toch in Brabant? *sorry als ik het verkeerd heb


ja, mischien kom ik ook uit brabant


fear my moo of wrath


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 14:47 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 14:44 schreef Saphire het volgende:
Ik kijk alleen -echte- manga hehe....

Nee maargoed, de serie volgDE ik, t werd te langdradig enzow. De FILMS daarentegen heerschen heel erg hard!


manga zijn strips, en als het tot animatie serie is verwerkt heet het anime, meneer/mevrouw de expert


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-12-2002 16:47 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 14:24 schreef Dargull het volgende:
oh oeps sorry ja klopt laatse aflevering van de fusion saga is 260, buu saga is al af gelopen, nu alleen nog de kid buu saga te gaan, maar ik vermoed dus dat we over een uurtje of 2 herhalingen voorgeschoteld krijgen.


yep, een zeeeeer oude aflevering. Stelletje honden..


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 05-12-2002 16:48 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

gadverdamme de namek/ginyu/freeza saga


fear my moo of wrath


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen