IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : DBZ Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2002 20:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 20:43 schreef Mutilator het volgende:
Knapte je op dr Transformers af?

Ik hoop dat er ooit een -grunt-zanger komt met de stem van Unicorn of een blackmetal zanger als Starscream!



maar ik vond de verhalen altijd zo voorspelbaar. trouwens, als we het over stoere stemgeluidenop tv hebben. niks verslaat de cylons.


SQT
Usericon van SQT
Posted 10-10-2002 20:56 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 10 oktober 2002 18:49 schreef Dargull het volgende:
Beter nog Fusion tussen Vegeta en Goku in deze saga Vegito

klinkt als een agressieve wortel


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2002 20:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 oktober 2002 20:52 schreef Dargull het volgende:
Dat klinkt aardig waren het niet dat DBZ ouder is dan tekken... en VEEL ouder dan pokemon.


tja Tekken, ik noemde ff wat; Streetfighter 2 dan...ik bedoelde het videogame combatgenre.

nou weet ik niet hoe oud DBZ dan is, maar ik heb Manga's gezien die er veel beter uitzien (gebeurt meer; betere kwaliteit cells & animatie). Ik noem de serie Geno Cyber bijv.

Attila; wie zijn de Cylons?

SQT: welcome back!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-10-2002 21:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-10-2002 21:02 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 20:59 schreef Mutilator het volgende:
tja Tekken, ik noemde ff wat; Streetfighter 2 dan...ik bedoelde het videogame combatgenre.

nou weet ik niet hoe oud DBZ dan is, maar ik heb Manga's gezien die er veel beter uitzien. Ik noem de serie Geno Cyber bijv.


Manga is dus iets anders dan Anime, manga is puur strips, anime (DBZ op tv) is puur het geanimeerde.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-10-2002 21:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Die fusions heerschen:

Gotenks [Chibi trunks en Goten]:



Gogeta [goku en vegeta]:



Vegetto [vegeta en goku]:







Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2002 21:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 oktober 2002 21:02 schreef Dargull het volgende:
Manga is dus iets anders dan Anime, manga is puur strips, anime (DBZ op tv) is puur het geanimeerde.


Okay dan bedoel ik anime; DAT IS HET PUNT NIET!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-10-2002 21:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


SQT
Usericon van SQT
Posted 10-10-2002 21:05 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 10 oktober 2002 20:59 schreef Mutilator het volgende:


SQT: welcome back!

danku
ben ook zo weer weg want ik ben eigenlijk aan een werkstuk aan het werken wat morgen af moet zijn


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-10-2002 21:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 21:04 schreef Mutilator het volgende:
Okay dan bedoel ik anime; DAT IS HET PUNT NIET!
Punt is, zoals Lady Rose al aangaf, dat er al twee DBZ topics zijn .


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-10-2002 21:08 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dragonball Z is net als MacDonalds voedsel. Eigenlijk is het gewoon slecht maar je kan het toch niet laten.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-10-2002 21:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 21:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Punt is, zoals Lady Rose al aangaf, dat er al twee DBZ topics zijn .


ja maar die lui konden niet spellen, ik had op Dragonball, Dragonball Z, en DBZ gezocht dat die andere dwazen het fout spellen als Dragon Ball Z is mijn schuld niet...

maar ik wil die andere 2 best dichtgooien hoor ...


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 10-10-2002 21:35 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Helaas ben ik al een te lang tijdje klaar met het kijken van DBz...
Meestal, en vooral tijdens "cell games", wordt er meer geluld dan geknokt.
De theorie achter DBz is okee.
Vooral als ze niet origineel genoeg zijn om nieuwe epi's te verzinnen...

Ooit gehoord van SSJ26a25 3 b?
SSj1 SSj2 SSj3 SSj4
(melken die hap)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2002 21:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 oktober 2002 21:35 schreef Muilkorfje het volgende:
...
Ooit gehoord van SSJ26a25 3 b?
SSj1 SSj2 SSj3 SSj4
(melken die hap)




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 10-10-2002 21:44 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Dbz taal
Super Saai-in
("gemoedstoestand") heh!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-10-2002 21:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dragonball Zuuckxx eggz...


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 10-10-2002 23:46 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

yeh kai-o-ken(of weet ik veel wat) attack!!


kijk het tegenwoordig niet meer, toen ze werden overgenomen door yorin ben ik gestopt met kijken


Don't touch me. I'm evil.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 10-10-2002 23:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

dbz , ik heb vandaag jammer genoeg gemist maarja zondag rewind hehehe


Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 11-10-2002 0:02 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

keek het altijd wel maar het kwam later alleen maar smiddags en toen is het kijken een stuk minder geworden


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-10-2002 0:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb een grondige hekel aan manga en anime en alle rip-offs daarvan. Vooral manga...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-10-2002 0:10 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Waarom wind niemand Nederlandse/Europese dingen meer leuk? Zijn meestal veel beter dan andere (vooral amerikaanse) zooi.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 11-10-2002 1:10 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Buurman & Buurman


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-10-2002 1:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

en niet te vergeten het Engelse Wallace & Gromit (Chicken run)

quote:
Op 11 oktober 2002 0:10 schreef Iskariot het volgende:
Waarom wind niemand Nederlandse/Europese dingen meer leuk? Zijn meestal veel beter dan andere (vooral amerikaanse) zooi.


noem eens wat aanraders?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-10-2002 1:12]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2002 9:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben erg blij mer dragon bal z omdat mijn broertje erdoor naar metal is gaan luisteren!!!!!!!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-10-2002 10:47 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 1:11 schreef Mutilator het volgende:
en niet te vergeten het Engelse Wallace & Gromit (Chicken run)



noem eens wat aanraders?
Op vrijdag of zaterdag avond zijn op ned 3 wel geinige films (noorse, zweedse, nederlandse, poolse etc.).


joeri
Usericon van joeri
Posted 16-10-2002 15:58 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 9:20 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben erg blij mer dragon bal z omdat mijn broertje erdoor naar metal is gaan luisteren!!!!!!!!


die link kan ik zo even niet leggen


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-10-2002 16:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Gister kwam het veel later als normaal.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen