![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: klinkt als een agressieve wortel ![]() ![]() |
|
quote: tja Tekken, ik noemde ff wat; Streetfighter 2 dan...ik bedoelde het videogame combatgenre. nou weet ik niet hoe oud DBZ dan is, maar ik heb Manga's gezien die er veel beter uitzien (gebeurt meer; betere kwaliteit cells & animatie). Ik noem de serie Geno Cyber bijv. Attila; wie zijn de Cylons? SQT: welcome back! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-10-2002 21:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Manga is dus iets anders dan Anime, manga is puur strips, anime (DBZ op tv) is puur het geanimeerde. ![]() |
|
Die fusions heerschen: Gotenks [Chibi trunks en Goten]: ![]() Gogeta [goku en vegeta]: ![]() Vegetto [vegeta en goku]: ![]() ![]() |
|
quote: Okay dan bedoel ik anime; DAT IS HET PUNT NIET! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-10-2002 21:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: danku ![]() ben ook zo weer weg want ik ben eigenlijk aan een werkstuk aan het werken wat morgen af moet zijn ![]() ![]() |
|
quote:Punt is, zoals Lady Rose al aangaf, dat er al twee DBZ topics zijn ![]() ![]() |
|
Dragonball Z is net als MacDonalds voedsel. Eigenlijk is het gewoon slecht maar je kan het toch niet laten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ja maar die lui konden niet spellen, ik had op Dragonball, Dragonball Z, en DBZ gezocht dat die andere dwazen het fout spellen als Dragon Ball Z is mijn schuld niet... maar ik wil die andere 2 best dichtgooien hoor ... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Helaas ben ik al een te lang tijdje klaar met het kijken van DBz... Meestal, en vooral tijdens "cell games", wordt er meer geluld dan geknokt. De theorie achter DBz is okee. Vooral als ze niet origineel genoeg zijn om nieuwe epi's te verzinnen... Ooit gehoord van SSJ26a25 3 b? SSj1 SSj2 SSj3 SSj4 (melken die hap) ![]() |
|
quote: ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dbz taal ![]() Super Saai-in ("gemoedstoestand") heh! ![]() |
|
Dragonball Zuuckxx eggz... ![]() ![]() |
|
yeh ![]() kijk het tegenwoordig niet meer, toen ze werden overgenomen door yorin ben ik gestopt met kijken Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
dbz ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
keek het altijd wel maar het kwam later alleen maar smiddags en toen is het kijken een stuk minder geworden ![]() |
|
Ik heb een grondige hekel aan manga en anime en alle rip-offs daarvan. Vooral manga... ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Waarom wind niemand Nederlandse/Europese dingen meer leuk? Zijn meestal veel beter dan andere (vooral amerikaanse) zooi. ![]() |
|
Buurman & Buurman ![]() |
|
en niet te vergeten het Engelse Wallace & Gromit (Chicken run) quote: noem eens wat aanraders? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-10-2002 1:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ik ben erg blij mer dragon bal z omdat mijn broertje erdoor naar metal is gaan luisteren!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Op vrijdag of zaterdag avond zijn op ned 3 wel geinige films (noorse, zweedse, nederlandse, poolse etc.). ![]() |
|
quote: die link kan ik zo even niet leggen ![]() ![]() |
|
Gister kwam het veel later als normaal. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |