![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk de Buu saga! wat wel een erg lange saga is...andere kant vind ik DBZ heersch en aan de andere kant ![]() ![]() ![]() |
|
als ze gaan slachten is het wel leuk. Maar je ziet meestal lichtflitsen. ![]() |
|
dat duurt dus 6 afleveringen ofzo? hier stond iets wat Wlad een beetje kinderachtig vond. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-10-2002 16:58] ![]() |
|
quote: Drollen? moet je niet eens naar de wc, kleine? ![]() |
|
ik hou het netjes, voor je het weet word je gemodereerd ![]() ![]() |
|
Ga latijns leren, kan je daarin schelden! Garralum guttur! ![]() |
|
quote: Sordida calva ;-) ![]() |
|
quote:Ga Latijn leren? Begin eens met Nederlands! En nou weer ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
KAMEEEEAHMEEEEEEAAAAAAAAAAH ontopic genoeg? ![]() |
|
quote:Abotti stinki! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Dat is geen Latijn. ![]() |
|
quote:Geloofutus ookus nietus. ![]() |
|
Senex Nequissime! ![]() |
|
quote:Foutje, abottA stinki... is ook geen latijn, maar wel een scheldwoord in een vreemde taal! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik ben sinds kort fan ![]() ![]() Vegeta is cool ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
jihhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa super saiyan 3!!!! ![]() ![]() |
|
Idd, looking good! Hoewel de fusie nog spectakulairder is. ![]() ![]() |
|
beetje kinderachtige serie, ik heb wel zeker wat afleveringen gekeken. Maar ik vind het saai, geef mij maar Ren&Stimpy die heersen nog steeds ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: yeah dbz heerst ![]() en super saiyan 3 ook ![]() [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 30-10-2002 17:42] Metal heerst ![]() ![]() |
|
GRMBL! Yor'kiddin wordt van de buis gehaald,waar gaat DBZ dan heen? ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
weg van de tv ![]() Muhahaha You will never have, what i never had. ![]() |
|
Vandaag heb ik het gekeken, best wel heel saai, zeker als je net de heerschende Powerpuff Girls hebt gezien. *EDIT* Zijn er trouwens nog Powerpuff Girls gitaren te winnen bij Yorin? Ik MOET zo'n ding hebben! [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 07-11-2002 21:19] ![]() |
|
Van de week nog even op Yorin gezien, maar alhoewel ik het "vroeger" nog wel vond gaan (mijn broertje keek het altijd), vind ik het nu echt kut. Jezus, dat gezeik met super sayan (LEVEL 3 jaja) en een uit de kluiten gewassen kleuter als vijand. Wat een kinderachtige rommel zeg. ![]() |
|
BUU! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |