|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
mja mij is da ook al aangeraden maja ken ook aan andere dingen liggen |
|
hmmm beetje rare school zit jij |
|
Grooot gelijk dat ze je naar een zielenknijper sturen. JE SPOORT NIET! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-05-2002 22:17] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Mensen die zich zwart kleden zijn ziek en niet normaal. Je moet gewoon wat kleur in je leven laten! Met al die zwarte kleding heeft dat een negatieve invloed op je Eigen Innerlijke Ik hetgeen betekent dat je cynisch en asociaal door het leven gaat. Mensen die zwart gekleed zijn moet je met een wijde boog omheen lopen!! Zwart kleden = vragen om psychische problemen, gewoon. |
|
|
|
quote: die smilies heerschen |
|
quote: Ze kunne je niet dwingen daarheen te gaan. |
|
quote: goddomme dwaallicht heeft een leuk weekend gehad hoor. |
|
ze zijn een beetje angstig geworden naar alle moordpartijen op de scholen, Usa en duitsland, deze moorden zouden immers gedaan zijn door metal luisteraars. Ik vindt het grote bullshit maar zo denkt men er wel over. Ik weet dit omdat ik laast met me nichtje, die ook metal fan is naar school ben geweest voor een ouder avond. |
|
quote: Je mag heus wel godverdomme zeggen hoor, je hebt mijn toestemming. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
school is gewoon kut dus ik begrijp dat met die schietpartijen goed ik zal ook wel ff zo : door me school rond willen lopen [Dit bericht is gewijzigd door §inner op 21-05-2002 22:22] Thou blessed by night |
|
quote:Hey wil je wel eens normaal doen! School is nodig om van jou een fatsoenlijk, hardwerkend individu in deze maatschappij te maken. ZONDER zwarte kledij!! |
|
Draag net als ik een kleurrijke hawai shirt! Maar die school deugt niet waar je op zit, echt een stel gekken daarzo. Jij bepaalt wat je draagt en niet hun, en dat ze je dan naar een psycholoog sturen om erover te praten waarom je je eigen in het zwart kleed, sjongejonge echt gestoord . |
|
Ik liep op school ook lekker in mijn zwarte kleertjes en zo. Is nooit moeilijk over gedaan. |
|
Ik heb es 20 rondjes rond de atletiekbaan moeten lopen, het was dat of mijn neuspiercing eruit... |
|
het zou me niet verbazen als ze je al over paar weken naar psycholoog sturen als je zwarte haren ofzo hebt Thou blessed by night |
|
jij bent zeker zo'n grapjas die niet helemaal begrijpt hoe het in de volwassen wereld werkt.. je kunt niet bij elk beroep in je metal shirt lopen en al helemaal niet met enorme 'omgekeerde' kruizen ect.. wacht maar tot je wat ouder bent, en deze maatschappij enig sinds leert te begrijpen.. Je hoeft er niet altijd zo stoer uit te zien, als je het van de binnen kant maar meent. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vroeger droeg ik ook zwarte kleren. De rector heeft mij er in een intiem tweegesprek echter van overtuigd dat ik mij op het verkeerde pad bevond. Die zwarte kleren moesten uit! Sindsdien heb ik een veel kleurrijker bestaan. |
|
quote: jij moet je mond houden |
|
ik ben op school zelfs een keer de les uitgestuurd omdat ik een shirt van marduk aan had en ketting van pentagram Thou blessed by night |
|
Hoe bedoel je 'niet altijd stoer eruit zien', wil je zeggen dat ik al 8 jaar moeite doe voor niets.... aarrrrggggghhhh Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:voor jou maak ik een uitzondering Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Met een mooie (schapen)wollen trui ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
het is ook belachelijk dat je niet bij elk beroep met metalshirt ofzo mag je mag toch wel zelf weten hoe je eruit ziet deze hele maatschappij is gewoon helemaal nix meer Thou blessed by night |
|
quote:Met een schapenwollen trui. Ik heb al het zwarte uit mijn leven gebannen! De wereld ziet er veel vrolijker uit. Ik vind iedereen aardig! Iedereen vindt mij aardig. Elke zondag, bij de pastoor, komen we met een tevreden gevoel bij elkaar en verlaat ik de kerk, helemaal klaar voor de rest van de week. En dat zonder condoom! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |