|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en dit in je hoofd is ook terecht Thou blessed by night |
|
quote: moet dat nou weer? heb uw naaste lief |
|
Ja, spat niet zo op jongentje, is er wat, heb je problemen thuis?? Vertel het maar hoor, als er iets dwars zit. Op ons kan je tenminste rekenen sebinsagoil |
|
precies! wij zijn 1 en al oor..gooi het eruit! komop. |
|
quote: ow me leraar en psycholoog zitten me dwars dat ze me psycholoog en leraar eens neer schoten in plaats van pim fortuijn Thou blessed by night |
|
Ik heb alleen maar zwarte kleding in mijn kast hangen. Dat is geen reden om mij naar een psycholoog te sturen, wat een onzin zeg!! the only pleasure is pain |
|
quote: kleed me 15 jaar al zwart, nog geen psych aan te pas gekomen, maar je weet maar nooit Oud Vuil. |
|
quote: FOEI. Naar de psych jij zwartkleder. the only pleasure is pain |
|
quote:Jongen, voel jij je wel goed? |
|
quote: Wat heb zwarte kleding of uberhaupt wat voor soort kleding je draagt, met je denkvermogen te maken. Je gaat naar school om te leren toch. Meid laat je niet van je stuk brengen. Ik ben zelf een moeder van 2 kinderen ( 8 en 5 jaar)en ik weet niet wat mij de komende jaren te wachten staat. Dus laat die school cq. leraren(essen) maar een eind weg lullen. Kop op meid mij maak et niet uit wat voor kledij te draagt. Een moeder die overal schijt an heb. ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
quote: Ik hoop dat ze dat toch doen, de enige andere optie die ik ken is leernicht... (Waai Em Sie Ee!) [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 25-05-2002 3:24] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
het enige vreemde wat bij mij op school wordt gezegd tegen mensen met zwarte kleren is:'goh dat zwart staat je leuk, kleedt mooi af.' Nou dan ga ik tcoh liever naar een psycholoog om te bewijzen dat ik niet gek ben. (naar een psycholoog gaan is trouwens helemaal niet zo erg, ben 5 jaar onder behandeling geweest en ik leef ook nog steeds) |
|
spijker anders eerst ff bij op psychologische kennis, en bedenk dan een leuk lulverhaal, weet die psych echt niet meer wat ie aan je heeft ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
naar de spiegeloog om te praten |
|
spiegeloog??? heeft dat wat te maken met een gebakken ei?? of zit ik er nu helemaal naast.... ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
dat is nu een woordgrapje |
|
quote:Neeeeeee toch???? |
|
LOL! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik heb zelf een ontzettende grafhekel aan alles wat met vooroordelen te maken heeft. Wat is dat nou voor een redenatie: Je kleedt je in het zwart, dus je moet naar de psycholoog. Ik mis het logische verband... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dat mag toch wel duidelijk zijn: mensen die zich zwart kleden zijn manisch depressieve massa/serie moordenaars/verkrachters (meestal alles tegelijk) die de geordende maatschappij te gronde willen helpen, kwade goden aanbidden, leraren offeren, kinderen eten en spijbelen. oh en ik vergeet bijna zuipen ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
quote: Jij ook nie, als je zo op mensen reageert Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org |
|
Wtf is er zo erg aan zwarte kleding.. Ik heb die prince\piraten shirt verkocht voor 20 euro dus heb nu alleen maar zwarte kleding. Maar ik spoorde al niet, heb ik geen kleding voor nodig Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Ik heb alleen geen bevestiging nodig, ik weet al dat ik niet spoor. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Heerschende opmerking Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |