|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: groep 5/6 "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Gewoon naar die knakken gaan compleet in zwart gekleed (liefst met spiked bracers, spiked collars enzo) en dan ook nog zwarte makeup (ja ook als je vent bent) etc. Maar ondertussen moet je iets heel subtiels doen. KNAL oranje schoenveters in je kisten, of over je compleet zwarte outfit een hawai (Fel geel, oranje enzo) stropdas If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough. |
|
Da's vies joch... |
|
Oh, en m vervolgens helemaal omlullen If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough. |
|
quote: Dat verandert de zaak. Ik wist niet dat het je beroep was, ik neem mijn woorden terug. |
|
hehe...die school is echt absurd. Ik zat op een vrij gristelijke school (jaja, was vijf minuten lopen vanaf mijn huis dus vandaar) maar liep daar gewoon rond met mijn "Fistfucking God's Planet"-longsleeve van Marduk en ander spul. Nooit openlijk commentaar op gehad en absoluut niemand die mij naar een psych stuurde. En dan nog, them all... |
|
quote: Fatsoen -> Ovens, toch? Touché, pussycat! |
|
quote:Tsss, wat is dat nu weer voor een blasfemische en contraproductieve uitspraak . |
|
Het zou idd wel fijn zijn als iedereen zich de ethiek aanleert die door de maatschappij als juist gezien wordt. Het zou de sociale omgang een stuk gemakkelijker maken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:'t is maar een citaat... Touché, pussycat! |
|
quote: ehmm maatschapelijke ethiek is in het algemeen dat geld belangrijker is als een menselijk leven, niet echt iets wat ik iemand zou willen leren (niet iedereen denkt zo natuurlijk maar wel de meeste) |
|
quote: Degene die dat tegen je zegt heel hard uitlachen! En je maakt zelf wel uit of je naar een psyholoog gaat, dus ... no worries Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
wat een bullshit dit is toch een land waar je vrijheids van meningsuiting hebt!Je mag je toch kleden hoe jij het mooi vind |
|
ook goedenmorgen In sommige winkels/bedrijven kan dat gewoon niet. Vaak hebben de bazen van die onderneming persoonlijk geen probleem met wat je draagt als je daar werkt, maar veel klanten wel. Daarom wordt er verwacht dat je je anders kleedt dan normaal. Bij mijn vakantiewerk (grafisch design, yay) pas ik me ook lichtelijk aan. Geen Mortician shirt met bebloede letters oid. Een zwart Vader shirt met alleen het logo, of een Burzum shirt. Een onderneming leeft niet zonder klanten, en als je de klanten wegjaagt met 'blasfemische, shockerende, ofte gruwelijken' shirts, heb je dus geen klanten. maar op school vind ik het onzin, als ze bij mij op school gaan zeuren over mn kleding, kunnen ze een flinke discussie verwachten. |
|
quote: LOL iemand die er serieus op ingaat! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: |
|
quote: nee. Dat is een nogal puberale uitspraak. Hoe graag je overal tegenaan wil schoppen, sommige dingen kun je gewoonweg niet maken. |
|
quote:Lijkt mij niet erg effectief. Je kan beter gewoon doen alsof je daadwerkelijk door Satan bezeten bent. Tips: - Roep constant "WHAHAHAHAHAHAAH!!!!" - Roep constant "SATAN SATAN!!!! AAAAAAAAWAAAAAAHHHH!!!!" - Trek een bezeten gezicht, iets als Ozzy... - Hou je handen net als de Emperor uit Star Wars - Laat bliksemschichten uit je vingers komen, indien mogelijk - Doe steevast 2 plakken kaas om je boterham heen, ipv een plak kaas tussen 2 boterhammen. - Loop op je handen... |
|
sja, dat was bij mij ook, ik kleed me eigen ook vrij vaak in zwart, maar geen zwarte make up, ze kwamen ook aan mij vragen of ik geen problemen met mezelf had, toen was ik echt super beledigd, dus ik snap wel wat je bedoel. Na een tijdje ben ik verplicht om met een maatschapelijk werker te praten, het was dat of van school, dus heb ik daarvoor gekozen. na 1,5 jaar ben ik van die school afgegaan. En ik kleed nog steeds vrijd donker (dus niet altijd) en heb niet echt een probleem met mezelf dus scholen zeuren. |
|
quote: Ik ken er 1, of nouja, met neuspierce en lippierce, kaal, met 1 vlecht op zn hoofie Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: Dat is nog eens een goed idee Thou blessed by night |
|
quote: Troost u,toen ik zelf nog school liep,ben ik op een gelijkaardige manier naar het CLB gestuurd...ze dachten dat ik gestoord was...gewoon omdat ik anders deed dan de anderen!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: ach ben je daar ook teminste een keer geweest |
|
Oplossing: Doe een cammo broek aan, met kogelriem en bijpassende helm en niet zwarte band shirts, bijv Burzum - Filosofem. Niet zwart toch? Nou niet zeiken. Of je zegt gewoon dat als je niet kan dragen wat je wil dat je vroeger of later eens een keer 'met een minder vriendelijke bui naar school gaat' of eens 'grote schoonmaak op school gaat houden'. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |