IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : naar psycholoog om je zwart te kleden Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 22:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

overbodig gezeik??het is mijn beroep.Ik ben vertrouwenspersoon op een school. Daarom andere kleding..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-05-2002 23:13 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:43 schreef Markam het volgende:
hmmmmm, wat voor klas?


groep 5/6


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Tequila the Hun
Heaven is where you find it.
Usericon van Tequila the Hun
Posted 21-05-2002 23:21 by Tequila the Hun Wijzig reactieProfiel van Tequila the HunQuote dit bericht

Gewoon naar die knakken gaan compleet in zwart gekleed (liefst met spiked bracers, spiked collars enzo) en dan ook nog zwarte makeup (ja ook als je vent bent) etc. Maar ondertussen moet je iets heel subtiels doen. KNAL oranje schoenveters in je kisten, of over je compleet zwarte outfit een hawai (Fel geel, oranje enzo) stropdas


If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-05-2002 23:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Da's vies joch...


Tequila the Hun
Heaven is where you find it.
Usericon van Tequila the Hun
Posted 21-05-2002 23:22 by Tequila the Hun Wijzig reactieProfiel van Tequila the HunQuote dit bericht

Oh, en m vervolgens helemaal omlullen


If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 22-05-2002 10:58 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:53 schreef Cadaveria het volgende:
overbodig gezeik??het is mijn beroep.Ik ben vertrouwenspersoon op een school. Daarom andere kleding..


Dat verandert de zaak.
Ik wist niet dat het je beroep was, ik neem mijn woorden terug.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 22-05-2002 11:02 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

hehe...die school is echt absurd. Ik zat op een vrij gristelijke school (jaja, was vijf minuten lopen vanaf mijn huis dus vandaar) maar liep daar gewoon rond met mijn "Fistfucking God's Planet"-longsleeve van Marduk en ander spul. Nooit openlijk commentaar op gehad en absoluut niemand die mij naar een psych stuurde. En dan nog, them all...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-05-2002 11:20 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:22 schreef Dwaallicht het volgende:
School is nodig om van jou een fatsoenlijk, hardwerkend individu in deze maatschappij te maken.

Fatsoen -> Ovens, toch?


Touché, pussycat!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-05-2002 11:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 11:20 schreef Sporty Voleg het volgende:
Fatsoen -> Ovens, toch?
Tsss, wat is dat nu weer voor een blasfemische en contraproductieve uitspraak .


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2002 11:31 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Het zou idd wel fijn zijn als iedereen zich de ethiek aanleert die door de maatschappij als juist gezien wordt. Het zou de sociale omgang een stuk gemakkelijker maken.



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-05-2002 12:25 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 11:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Tsss, wat is dat nu weer voor een blasfemische en contraproductieve uitspraak .
't is maar een citaat...


Touché, pussycat!


KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 22-05-2002 12:41 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 11:31 schreef Azagthoth het volgende:
Het zou idd wel fijn zijn als iedereen zich de ethiek aanleert die door de maatschappij als juist gezien wordt. Het zou de sociale omgang een stuk gemakkelijker maken.


ehmm maatschapelijke ethiek is in het algemeen dat geld belangrijker is als een menselijk leven, niet echt iets wat ik iemand zou willen leren (niet iedereen denkt zo natuurlijk maar wel de meeste)


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-05-2002 17:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 21 mei 2002 22:16 schreef §inner het volgende:
GVD is dit nog normaal, ik kan godverdomme naar psycholoog op school omdat ik me godverdomme zwart, (zie ook me vorige topic einde van meningsuiting) dit heeft er dus ook mee te maken, het word echt iedere dag erger hier
het is toch geen reden omdat je zwart kleed en naar metal luisterd om naar een psycholoog te moeten, gvd die school van me is echt helemaal ziek!


Degene die dat tegen je zegt heel hard uitlachen! En je maakt zelf wel uit of je naar een psyholoog gaat, dus ... no worries


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 22-05-2002 17:25 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

wat een bullshit dit is toch een land waar je vrijheids van meningsuiting hebt!Je mag je toch kleden hoe jij het mooi vind


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-05-2002 17:36 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ook goedenmorgen

In sommige winkels/bedrijven kan dat gewoon niet. Vaak hebben de bazen van die onderneming persoonlijk geen probleem met wat je draagt als je daar werkt, maar veel klanten wel. Daarom wordt er verwacht dat je je anders kleedt dan normaal.

Bij mijn vakantiewerk (grafisch design, yay) pas ik me ook lichtelijk aan. Geen Mortician shirt met bebloede letters oid. Een zwart Vader shirt met alleen het logo, of een Burzum shirt.
Een onderneming leeft niet zonder klanten, en als je de klanten wegjaagt met 'blasfemische, shockerende, ofte gruwelijken' shirts, heb je dus geen klanten.


maar op school vind ik het onzin, als ze bij mij op school gaan zeuren over mn kleding, kunnen ze een flinke discussie verwachten.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2002 18:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 mei 2002 12:41 schreef KoRaX het volgende:
ehmm maatschapelijke ethiek is in het algemeen dat geld belangrijker is als een menselijk leven, niet echt iets wat ik iemand zou willen leren (niet iedereen denkt zo natuurlijk maar wel de meeste)


LOL iemand die er serieus op ingaat!



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-05-2002 18:13 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 21 mei 2002 22:27 schreef §inner het volgende:
het is ook belachelijk dat je niet bij elk beroep met metalshirt ofzo mag



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 22-05-2002 18:55 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:36 schreef §inner het volgende:
hmz je zou toch moeten kunnen werken in operatie kamerm et cannibal corpse shirt?

nee.

Dat is een nogal puberale uitspraak.
Hoe graag je overal tegenaan wil schoppen, sommige dingen kun je gewoonweg niet maken.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-05-2002 19:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 21 mei 2002 23:21 schreef Tequila the Hun het volgende:
Gewoon naar die knakken gaan compleet in zwart gekleed (liefst met spiked bracers, spiked collars enzo) en dan ook nog zwarte makeup (ja ook als je vent bent) etc. Maar ondertussen moet je iets heel subtiels doen. KNAL oranje schoenveters in je kisten, of over je compleet zwarte outfit een hawai (Fel geel, oranje enzo) stropdas
Lijkt mij niet erg effectief.

Je kan beter gewoon doen alsof je daadwerkelijk door Satan bezeten bent. Tips:

- Roep constant "WHAHAHAHAHAHAAH!!!!"
- Roep constant "SATAN SATAN!!!! AAAAAAAAWAAAAAAHHHH!!!!"
- Trek een bezeten gezicht, iets als Ozzy...
- Hou je handen net als de Emperor uit Star Wars
- Laat bliksemschichten uit je vingers komen, indien mogelijk
- Doe steevast 2 plakken kaas om je boterham heen, ipv een plak kaas tussen 2 boterhammen.
- Loop op je handen...



Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 22-05-2002 19:04 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

sja, dat was bij mij ook, ik kleed me eigen ook vrij vaak in zwart, maar geen zwarte make up, ze kwamen ook aan mij vragen of ik geen problemen met mezelf had, toen was ik echt super beledigd, dus ik snap wel wat je bedoel. Na een tijdje ben ik verplicht om met een maatschapelijk werker te praten, het was dat of van school, dus heb ik daarvoor gekozen. na 1,5 jaar ben ik van die school afgegaan. En ik kleed nog steeds vrijd donker (dus niet altijd) en heb niet echt een probleem met mezelf dus scholen zeuren.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 22-05-2002 19:05 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:33 schreef Markam het volgende:




Maar een leraar op de basis school met hanekam en piercings kan gewoon niet


Ik ken er 1, of nouja, met neuspierce en lippierce, kaal, met 1 vlecht op zn hoofie



Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 22-05-2002 19:13 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 22 mei 2002 19:04 schreef Vargen666 het volgende:
Lijkt mij niet erg effectief.

Je kan beter gewoon doen alsof je daadwerkelijk door Satan bezeten bent. Tips:

- Roep constant "WHAHAHAHAHAHAAH!!!!"
- Roep constant "SATAN SATAN!!!! AAAAAAAAWAAAAAAHHHH!!!!"
- Trek een bezeten gezicht, iets als Ozzy...
- Hou je handen net als de Emperor uit Star Wars
- Laat bliksemschichten uit je vingers komen, indien mogelijk
- Doe steevast 2 plakken kaas om je boterham heen, ipv een plak kaas tussen 2 boterhammen.
- Loop op je handen...


Dat is nog eens een goed idee


Thou blessed by night


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-05-2002 20:28 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:16 schreef §inner het volgende:
GVD is dit nog normaal, ik kan godverdomme naar psycholoog op school omdat ik me godverdomme zwart, (zie ook me vorige topic einde van meningsuiting) dit heeft er dus ook mee te maken, het word echt iedere dag erger hier
het is toch geen reden omdat je zwart kleed en naar metal luisterd om naar een psycholoog te moeten, gvd die school van me is echt helemaal ziek!


Troost u,toen ik zelf nog school liep,ben ik op een gelijkaardige manier naar het CLB gestuurd...ze dachten dat ik gestoord was...gewoon omdat ik anders deed dan de anderen!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 22-05-2002 20:34 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:16 schreef §inner het volgende:
GVD is dit nog normaal, ik kan godverdomme naar psycholoog op school omdat ik me godverdomme zwart, (zie ook me vorige topic einde van meningsuiting) dit heeft er dus ook mee te maken, het word echt iedere dag erger hier
het is toch geen reden omdat je zwart kleed en naar metal luisterd om naar een psycholoog te moeten, gvd die school van me is echt helemaal ziek!


ach ben je daar ook teminste een keer geweest


Koud
Usericon van Koud
Posted 22-05-2002 20:59 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Oplossing: Doe een cammo broek aan, met kogelriem en bijpassende helm en niet zwarte band shirts, bijv Burzum - Filosofem. Niet zwart toch? Nou niet zeiken.

Of je zegt gewoon dat als je niet kan dragen wat je wil dat je vroeger of later eens een keer 'met een minder vriendelijke bui naar school gaat' of eens 'grote schoonmaak op school gaat houden'.


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen