IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : naar psycholoog om je zwart te kleden Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-05-2002 22:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik heb jaren in uitsluitend zwart gelopen op school, nooit problemen mee gehad.. Tsja 1 keer de gymles uitgekickt omdat ik een gescheurde broek, halfverbrand t-shirt en me kistjes aan had Moet kunnen met buitengym toch

En de conrector nog vragen 'Waarom ben je eruit gestuurd?' 'Vanwege mijn outfit' 'Wat kinderachtig! Ga maar lekker naar huis!'


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-05-2002 22:28 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 21 mei 2002 22:25 schreef Cadaveria het volgende:
voor jou maak ik een uitzondering


*pfffff*



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 22:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik zou er voor de grap toch heen gaan om er achter te komen hoe die psycholoog het "kwaad" wil bestrijden..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-05-2002 22:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:31 schreef Cadaveria het volgende:
ik zou er voor de grap toch heen gaan om er achter te komen hoe die psycholoog het "kwaad" wil bestrijden..
Met wasco krijt (da's nl. niet zwart).


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 21-05-2002 22:32 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

GODVERDEGODVER!!!!!!!!! Dit is toch te krankzinnig voor woorden! Ik kan me hier heel boos om maken... school!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 22:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Met wasco krijt (da's nl. niet zwart).


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 21-05-2002 22:33 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

nooit last gehad van vervelende leraren, al was de docente drama niet zo blij met C.O.F. shirts.

En natuurlijk kan je niet zomaar bij elk beroep aan doen wat je wil. Een arts in de operatie kamer met z'n Cannibal Corpse shirt aan.

De brandweer die staat te blussen in z'n Dimmu shirt.

De taxi chauffeur die jou en je oma naar het vliegveld brengt in z'n Anal Cunt shirt, dat kan toch niet.

Ik heb het ook tijden heel raar gevonden dat niet iedereen er uit kan zien zoals ie zelf wil.

Maar een leraar op de basis school met hanekam en piercings kan gewoon niet



§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 21-05-2002 22:34 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 21 mei 2002 22:31 schreef Cadaveria het volgende:
ik zou er voor de grap toch heen gaan om er achter te komen hoe die psycholoog het "kwaad" wil bestrijden..


ja en er heen gaan en ie denkt dat Satan in me zit en dan haalt ie de pastoor en dan gaan we ff exorcist spelen en dan doorgestuurd worden naar psychiaterische inrcihting


Thou blessed by night


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 22:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb nooit geen problemen gehad. Op mijn stage kleed ik mij zoals 'normale'mensen op straat er uit zien omdat ik toch het vertrouwen moet winnen van mensen. Kleding zegt veel over een persoon, maar lang niet alles


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-05-2002 22:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:34 schreef §inner het volgende:
ja en er heen gaan en ie denkt dat Satan in me zit en dan haalt ie de pastoor en dan gaan we ff exorcist spelen en dan doorgestuurd worden naar psychiaterische inrcihting
Nee, nee, nee dat is nergens voor nodig. Een half uurtje alleen met de heren is meer dan genoeg. Voel het nieuwe heilige WIT door je heen stromen!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 21-05-2002 22:35 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:34 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb nooit geen problemen gehad. Op mijn stage kleed ik mij zoals 'normale'mensen op straat er uit zien omdat ik toch het vertrouwen moet winnen van mensen. Kleding zegt veel over een persoon, maar lang niet alles


Ik kleed mij op stage ook gewoon normaal.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 22:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

jij moet gaan slapen dwaallicht.. het komt zo niet goed met jou.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 21-05-2002 22:36 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 21 mei 2002 22:33 schreef Markam het volgende:
nooit last gehad van vervelende leraren, al was de docente drama niet zo blij met C.O.F. shirts.

En natuurlijk kan je niet zomaar bij elk beroep aan doen wat je wil. Een arts in de operatie kamer met z'n Cannibal Corpse shirt aan.

De brandweer die staat te blussen in z'n Dimmu shirt.

De taxi chauffeur die jou en je oma naar het vliegveld brengt in z'n Anal Cunt shirt, dat kan toch niet.

Ik heb het ook tijden heel raar gevonden dat niet iedereen er uit kan zien zoals ie zelf wil.

Maar een leraar op de basis school met hanekam en piercings kan gewoon niet


hmz je zou toch moeten kunnen werken in operatie kamerm et cannibal corpse shirt?


Thou blessed by night


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-05-2002 22:36 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Welles toch? (Reactie op Cadaveria)

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 21-05-2002 22:37]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-05-2002 22:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, mensen vinden het vaak moeilijk te begrijpen, de nieuwe houding die je krijgt als je die zwarte kleren afzweert. Ik heb er ook allemaal nieuwe vrienden door gekregen, met allemaal nieuwe muziek ook!


(fuck, hoe lang ga ik dit nog volhouden...)


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 21-05-2002 22:38 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 21 mei 2002 22:37 schreef Dwaallicht het volgende:


(fuck, hoe lang ga ik dit nog volhouden...)

Ik hoop niet lang want het wordt vervelend


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-05-2002 22:39 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:33 schreef Markam het volgende:


Maar een leraar op de basis school met hanekam en piercings kan gewoon niet


ik heb anders wel metalshirts aan voor de klas


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 22:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:36 schreef Asherah het volgende:
Welles toch? (Reactie op Cadaveria)
als ik in een kleurig shirt loop wie zegt dat ik kleurig ben van binnen. Als ik in zwarte kleding loop behangen met spikes en alles.. wie zegt dat ik een metalhead ben?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-05-2002 22:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:38 schreef rajackar het volgende:
Ik hoop niet lang want het wordt vervelend
Wacht maar, op een dag zal ook jij het licht zien.


OK ff serieus, voor die zondaar die dit topic opende: ik zou naar een andere school gaan. Echt waar.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-05-2002 22:41 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:39 schreef Dwaallicht het volgende:
OK ff serieus, voor die zondaar die dit topic opende: ik zou naar een andere school gaan. Echt waar.


Ja, heb ik ook gedaan... heeft echt wel veel geholpen... nu ja, ook te zien hoe je het bekijkt, functioneel in deze maatschappij ben ik nu ook niet echt enzo.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 21-05-2002 22:43 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 21 mei 2002 22:39 schreef Airwolf het volgende:
ik heb anders wel metalshirts aan voor de klas


hmmmmm, wat voor klas?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 22:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik kan wel mijn bathory, immortal en emperor shirts aan maar verder waar pantagrammen ect opstaan, ik weet niet of het niet zou mogen. maar ik heb geen zin om op mijn geweten te hebben dat iemand zijn verhaal niet bij mij kwijt durft omdat ik diegene met mijn kleding zal afstoten.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-05-2002 22:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:41 schreef Asherah het volgende:
Ja, heb ik ook gedaan... heeft echt wel veel geholpen... nu ja, ook te zien hoe je het bekijkt, functioneel in deze maatschappij ben ik nu ook niet echt enzo.
Functionaliteit is voor schapen .


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-05-2002 22:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

*blaat* enzo


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 21-05-2002 22:50 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:45 schreef Cadaveria het volgende:
ik kan wel mijn bathory, immortal en emperor shirts aan maar verder waar pantagrammen ect opstaan, ik weet niet of het niet zou mogen. maar ik heb geen zin om op mijn geweten te hebben dat iemand zijn verhaal niet bij mij kwijt durft omdat ik diegene met mijn kleding zal afstoten.


Geen overbodig gezeur aan je kop. Lijkt me juist goud. De enige verhalen waarin ik geinteresseerd ben zijn die van mijn vrienden. En waarom zijn die mensen mijn vrienden? Omdat zij dwars door mijn kleding heen kijken.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen