|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *pfffff* Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik zou er voor de grap toch heen gaan om er achter te komen hoe die psycholoog het "kwaad" wil bestrijden.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Met wasco krijt (da's nl. niet zwart). |
|
GODVERDEGODVER!!!!!!!!! Dit is toch te krankzinnig voor woorden! Ik kan me hier heel boos om maken... school! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nooit last gehad van vervelende leraren, al was de docente drama niet zo blij met C.O.F. shirts. En natuurlijk kan je niet zomaar bij elk beroep aan doen wat je wil. Een arts in de operatie kamer met z'n Cannibal Corpse shirt aan. De brandweer die staat te blussen in z'n Dimmu shirt. De taxi chauffeur die jou en je oma naar het vliegveld brengt in z'n Anal Cunt shirt, dat kan toch niet. Ik heb het ook tijden heel raar gevonden dat niet iedereen er uit kan zien zoals ie zelf wil. Maar een leraar op de basis school met hanekam en piercings kan gewoon niet |
|
quote: ja en er heen gaan en ie denkt dat Satan in me zit en dan haalt ie de pastoor en dan gaan we ff exorcist spelen en dan doorgestuurd worden naar psychiaterische inrcihting Thou blessed by night |
|
ik heb nooit geen problemen gehad. Op mijn stage kleed ik mij zoals 'normale'mensen op straat er uit zien omdat ik toch het vertrouwen moet winnen van mensen. Kleding zegt veel over een persoon, maar lang niet alles Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Nee, nee, nee dat is nergens voor nodig. Een half uurtje alleen met de heren is meer dan genoeg. Voel het nieuwe heilige WIT door je heen stromen! |
|
quote: Ik kleed mij op stage ook gewoon normaal. |
|
jij moet gaan slapen dwaallicht.. het komt zo niet goed met jou. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hmz je zou toch moeten kunnen werken in operatie kamerm et cannibal corpse shirt? Thou blessed by night |
|
Welles toch? (Reactie op Cadaveria) [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 21-05-2002 22:37] |
|
Tja, mensen vinden het vaak moeilijk te begrijpen, de nieuwe houding die je krijgt als je die zwarte kleren afzweert. Ik heb er ook allemaal nieuwe vrienden door gekregen, met allemaal nieuwe muziek ook! (fuck, hoe lang ga ik dit nog volhouden...) |
|
quote: Ik hoop niet lang want het wordt vervelend |
|
quote: ik heb anders wel metalshirts aan voor de klas "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:als ik in een kleurig shirt loop wie zegt dat ik kleurig ben van binnen. Als ik in zwarte kleding loop behangen met spikes en alles.. wie zegt dat ik een metalhead ben? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Wacht maar, op een dag zal ook jij het licht zien. OK ff serieus, voor die zondaar die dit topic opende: ik zou naar een andere school gaan. Echt waar. |
|
quote: Ja, heb ik ook gedaan... heeft echt wel veel geholpen... nu ja, ook te zien hoe je het bekijkt, functioneel in deze maatschappij ben ik nu ook niet echt enzo. |
|
quote: hmmmmm, wat voor klas? |
|
ik kan wel mijn bathory, immortal en emperor shirts aan maar verder waar pantagrammen ect opstaan, ik weet niet of het niet zou mogen. maar ik heb geen zin om op mijn geweten te hebben dat iemand zijn verhaal niet bij mij kwijt durft omdat ik diegene met mijn kleding zal afstoten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Functionaliteit is voor schapen . |
|
*blaat* enzo |
|
quote: Geen overbodig gezeur aan je kop. Lijkt me juist goud. De enige verhalen waarin ik geinteresseerd ben zijn die van mijn vrienden. En waarom zijn die mensen mijn vrienden? Omdat zij dwars door mijn kleding heen kijken. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |