IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : naar psycholoog om je zwart te kleden Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 22-05-2002 21:43 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Bij mij op school wordt je alleen maar doorverwezen naar een psychiater als je met een nietmachine naar een leraar gooit


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 22-05-2002 22:12 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

zoiets is mij nog nooit overkomen..
ondanks dat ik altijd zwarte kleren draag en er nogal 'militant' uitzie (legerjas kisten..)
ik ben best wel benieuwd hoe ik zou reageren als iemand van school me naar een psycholoog zou sturen..
ik ozu denk ik wel zo normaal mogelijk doen en die gozer laten zien dat ik niet depressief ben o.i.d

het lijkt me zeer onverstandig om een beetje te doen of je bezeten bent of die gozer vet uit te schelden, maak je het alleen maar erger.


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-05-2002 22:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mijn kleding is de enige reden waarom ze me nog niet naar de psych gestuurd hebben

alleen mijn huisgenoten (net nieuwe) vragen zich af waarom ik steeds in het zwart loop


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-05-2002 22:15 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dan zeg je gewoon dat je eigenlijk neger had willen zijn.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2002 22:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com



... grote schoonmaak....



Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 22-05-2002 22:26 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Been there, done that...
En wat zeg je dan tegen zo'n betweterige lullo? "I always wear black because it goes with all my moods..."
Gesitueerd in Zeeland ofzo? Jak...


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-05-2002 14:36 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 21 mei 2002 22:16 schreef §inner het volgende:
GVD is dit nog normaal, ik kan godverdomme naar psycholoog op school omdat ik me godverdomme zwart, (zie ook me vorige topic einde van meningsuiting) dit heeft er dus ook mee te maken, het word echt iedere dag erger hier
het is toch geen reden omdat je zwart kleed en naar metal luisterd om naar een psycholoog te moeten, gvd die school van me is echt helemaal ziek!


Je zou voor de grap eens helemaal (bijvoorbeeld) in het groen moeten komen... ook groen haar... en dan de volgende dag compleet in het roze...

Ik denk dat ze DAN een reden hebben je naar een psych te sturen ...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2002 14:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL.
Maar Sinner, ben je verplicht om daar heen te gaan?
En alleen maar vanwege je zwarte kleding, of je uiterlijk?

Als dat zo is, kun je je school aanklagen bij het Bureau Gelijke Behandeling, die zijn er om in dit soort gevallen op te treden.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-05-2002 14:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

en aangezien de discriminatie wet nog bestaat heb je best wat mogelijkheden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2002 14:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, inderdaad.
Als ze puur om je uiterlijk je naar de pschyloog sturen is het discriminatie.
Als je daarbuiten een geflipte psycho bent, dan hebben ze gelijk.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-05-2002 14:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

net of je niet goed bij je hoofd bent als je zwarte kleding draagt ... Je zult wel problemen in je verleden hebben.. OF je bent nog aan het experimenteren met het zoeken naar je ware indentiteid..

Net als dat alle rolstoelbezitters gek zouden zijn.

Mensen hebben een bepaald beeld bij een 'groep' en daar kunnen ze moeilijk mee omgaan. Mensen die zo denken horen niet op een school thuis, ze kunnen klaarblijkelijk niet met de jeugd omgaan.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 23-05-2002 15:17 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 14:55 schreef Cadaveria het volgende:
Net als dat alle rolstoelbezitters gek zouden zijn.
Is dat niet zo dan?


Touché, pussycat!


§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 24-05-2002 21:08 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 23 mei 2002 14:42 schreef Jenje het volgende:
LOL.
Maar Sinner, ben je verplicht om daar heen te gaan?
En alleen maar vanwege je zwarte kleding, of je uiterlijk?

Als dat zo is, kun je je school aanklagen bij het Bureau Gelijke Behandeling, die zijn er om in dit soort gevallen op te treden.

kan je school daarvoor aanklagen, want het is daar alleen voor? dat zou wel cool zijn, ( dan hoef ik geen grote schoonmaak op school te houden)
en ik moest er verplicht heen alleen om zwarte kleren
dus dan klaag ik ze wel aan als dat gaat

[Dit bericht is gewijzigd door §inner op 24-05-2002 21:12]


Thou blessed by night


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-05-2002 21:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2002 21:08 schreef §inner het volgende:
kan je school daarvoor aanklagen, want het is daar alleen voor? dat zou wel cool zijn, ( dan hoef ik geen grote schoonmaak op school te houden)
en ik moest er verplicht heen alleen om zwarte kleren
dus dan klaag ik ze wel aan als dat gaat


Niemand kan je dwingen, behalve je ouders (voogd) als je onder de 18 bent, maar verder helemaal niemand! Dit is nog altijd 'n (semi) vrij land.


Koud
Usericon van Koud
Posted 24-05-2002 21:18 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2002 21:08 schreef §inner het volgende:
kan je school daarvoor aanklagen, want het is daar alleen voor? dat zou wel cool zijn, ( dan hoef ik geen grote schoonmaak op school te houden)
en ik moest er verplicht heen alleen om zwarte kleren
dus dan klaag ik ze wel aan als dat gaat


Ist niet onder lestijd? Dan ga je er gewoon heen om een beetje lol te maken.

Kan je al eerdere tips voor gebruiken


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 24-05-2002 21:20 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 24 mei 2002 21:14 schreef Dargull het volgende:
Niemand kan je dwingen, behalve je ouders (voogd) als je onder de 18 bent, maar verder helemaal niemand! Dit is nog altijd 'n (semi) vrij land.

hehe alleen heb ik dan 1 probleem, mijn ouders zijn van zo'n types die denken als school het zegt zal het wel zo zijn
maar ik ben er al geweest, die begon irritante vragen te stellen dus ben gewoon weg gelopen, ik ga echt niet zo'n dingen tegen die vent zeggen, en niemand kan me verplichten dat te zeggen en anders ik heb recht om te zwijgen en als ze het me zouden verplichten, ik blijf gewoon stil

F*CK SCHOOL


Thou blessed by night


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 24-05-2002 21:24 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Waarom gebruiken die nieuwe altijd zoveel SMILES


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-05-2002 21:27 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2002 21:24 schreef Heosphoros het volgende:
Waarom gebruiken die nieuwe altijd zoveel SMILES


Waarom verdenk ik jou van 'n selectief geheugen panda?


Koud
Usericon van Koud
Posted 24-05-2002 21:31 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2002 21:20 schreef §inner het volgende:
hehe alleen heb ik dan 1 probleem, mijn ouders zijn van zo'n types die denken als school het zegt zal het wel zo zijn
maar ik ben er al geweest, die begon irritante vragen te stellen dus ben gewoon weg gelopen, ik ga echt niet zo'n dingen tegen die vent zeggen, en niemand kan me verplichten dat te zeggen en anders ik heb recht om te zwijgen en als ze het me zouden verplichten, ik blijf gewoon stil

F*CK SCHOOL


Nu wordt ik nieuwsgierig, wat voorn vragen?


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 24-05-2002 21:37 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:16 schreef §inner het volgende:
GVD is dit nog normaal, ik kan godverdomme naar psycholoog op school omdat ik me godverdomme zwart, (zie ook me vorige topic einde van meningsuiting) dit heeft er dus ook mee te maken, het word echt iedere dag erger hier
het is toch geen reden omdat je zwart kleed en naar metal luisterd om naar een psycholoog te moeten, gvd die school van me is echt helemaal ziek!

zit u op een refoschool


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 24-05-2002 22:03 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik denk dat je beter serieus kan antwoorden ipv stil zwijgen en weglopen.. straks denken ze ook nog dat je contactgestoord bent


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 24-05-2002 22:05 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

MOET ZE OPETENE
HAPHAP

(<-- vandaag doettie hap hap)


Don't touch me. I'm evil.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 24-05-2002 22:33 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:16 schreef §inner het volgende:
GVD is dit nog normaal, ik kan godverdomme naar psycholoog op school omdat ik me godverdomme zwart, (zie ook me vorige topic einde van meningsuiting) dit heeft er dus ook mee te maken, het word echt iedere dag erger hier
het is toch geen reden omdat je zwart kleed en naar metal luisterd om naar een psycholoog te moeten, gvd die school van me is echt helemaal ziek!


DISCRIMINATIE roepen !!!!!! je word gediscrimineerd op je uiterlijk en dat mag niet volgens de Nederlandse wet. Bij die psychologe zou ik gewoon m'n mond houden, en als ze wat vraagd "DISCRIMINATIE" roepen.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar wees gewoon je zelf, ze kunnen je nix maken !!!! Laat je niet gek maken door dit soort mensen. Wees je zelf !!!

********************************************
ZUCHT, zo beter !!!!!!!!

Damm jullie zijn mieren NEUKERS zeg.

Voor ieder schijf FOUTJE die ik maak, word er gelijk een hele topic geopend !!!!

DE LETTER " I " ZIT NAAST DE LETTER " O " dus vermoedelijk heb ik iets te snel getikt.

SJEEEEEEZES

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 24-05-2002 22:54]


Wiegen Meister !


Koud
Usericon van Koud
Posted 24-05-2002 22:49 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Bij die psychologe zou ik gewoon m'n mond houden, en als ze wat vraagd "DISCRIMINATOE" roepen.


Dan moet ie binnen de kortste keren bijles nederlands gaan volgen...


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 24-05-2002 22:57 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

quote:
Op 21 mei 2002 22:16 schreef §inner het volgende:
GVD is dit nog normaal, ik kan godverdomme naar psycholoog op school omdat ik me godverdomme zwart, (zie ook me vorige topic einde van meningsuiting) dit heeft er dus ook mee te maken, het word echt iedere dag erger hier
het is toch geen reden omdat je zwart kleed en naar metal luisterd om naar een psycholoog te moeten, gvd die school van me is echt helemaal ziek!

EN TERECHT!!!


sebinsagoil


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen