|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
het is niet eens zeker, dus ja. ik hoop dat het niet doorgaat. grmbl. |
|
quote: eens |
|
stel je eens voor: de versie van Korn is bruter dan die van morbid angel. ii wil azagtoth's gezicht dan wel eens zien ("onze" azagtoth) |
|
quote: Hmm zo groot is m'n inbeeldingskracht helaas ook weer niet...heh. [Dit bericht is gewijzigd door daholygoat op 28-05-2002 20:58] |
|
quote: grappig bedacht! Het moge bekend zijn dat de productie van de gitaarsound van al die nu metal bands erg zwaar klinkt. Dus het zou nog kunnen ook. Alleen het grunten/ zware stem lijkt me onwaarschijnlijk; daar moeten ze toch echt een zanger met ballen voor inhuren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja maar dat compernseert die "zanger" natuurlijk weer met een flitsende doedelzak solo. |
|
quote: ...Azagthothsolo op doedelzak... ROFLMAO!!!!!!!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Als ik morgen de loterij win, dan wil ik jullie gezichten wel eens zien... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: jaja. maar als jouw bijnaam binnenkort opeens "fieldy" of "munky" is weet ik genoeg. |
|
en waarom wist ik als korn 'fan' hier nix vanaf?????!!! ben benieuwt...maarja, als het van korn komt is het goed en voor iedreen die het nix vind: wees blij dat het niet door limp bizkit ofzo wordt verkracht |
|
Ik wist niet dat limb bizkit erger dan korn was. |
|
quote: Uw zoon is doodgereden door iemand in een volkswagen golf. Wees blij dat het geen lada was |
|
HAHAHA!!! idioots |
|
quote: in slipknot zit anders een behoorlijke hoeveel heid death metal vooral op de nieuwe cd |
|
quote: Ja inderdaad, ze spelen bijna net zo bruut als christina aguilera en dat is ook enorm Of was die opmerking alleen maar bedoeld om je Sub titel te rechtvaardigen? |
|
quote: wow, wat een geweldige opmerking .... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Je kan natuurlijk ook te ver gaan.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
|
|
quote: Niet verder kijken dan je neus lang is? NU-metal is herkenbaar aan de duidelijk aanwezige hip/hop invloeden, iets wat ik bij Korn [spooky-core voor de 10e keer!], niet duidelijk aanwezig zie. |
|
Korn covert wat?!!! Heiligschennis! |
|
quote: Hehehe... sorry, dit was idd misschien niet helemaal het goede topic ervoor.. ik had gewoon zin om dat ding te posten toen ik die ergens anders tegen kwam.. |
|
Val, dat ding is overal op zn plaats! |
|
Nu metal verneukt de helft van de metal scene jah.... Ik, Wil Schuurman |
|
Tum podem extulit horridulum... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |